Aznap reggel arra ébredtem,hogy valaki dörömböl az ajtómon.,,Húzz el!"-kiáltottam volna ha lett volna hozzá erőm.A dörömbölés akkor sem hagyott alább ezért inkább oda vonszoltam magam az ajtóhoz.Amint felültem az ágyamról a nap olyannyira belevilágított a szemembe,hogy azt hittem azon nyomban megvakulok.Már konkrétan rettegtem tőle,hogy beszakad az ajtó Petúnia néni dörömbölésétől,ezért gyorsan kinyitottam az ajtót.Majdnem pofán csapott.
-Végre,hogy felkeltél!A bátyád már fél hét óta fenn van!Te is állj neki a munkának!-üvöltötte.Szinte a hajam is hátra repült olyan hangosan rikoltott rám.A reggeli kábultságtól alig tudtam megszólalni,de megerőltettem magam.
-Rendben!Megyek már!-válaszoltam szinte már a suttogásnál is halkabban...Egyébként igaza lett.Harry már a konyhában tüsténkedett.Amint az ebédlőasztalhoz értem megcsapott a bacon illata és összefutott a nyál a számban.
-Mikor lesz kész a kaja?-vetettem oda Harrynek.Oda se bagózott rám.Valószínűleg dühös rám,mert megint ő csinálta a reggelit.Holott nekem kellene.
-Nyugi tesó!A vacsit vállalom.-feleltem a ,,nem törődöm" viselkedésére.Amint ezek a szavak elhagyták a számat velem párhuzamosan megszólalt a csengő.
-Nyisd ki az ajtót ha már nem voltál képes 8.00-kor felkelni!-dörmögött rám Vernon bácsi. Azon nyomban az ajtóhoz siettem,de mielőtt ajtót nyitottam volna megtorpantam.Harry kérdőre is vont.
-Miért nem nyitsz ajtót?-kérdezte hitetlenkedve.Ugyanilyen arccal néztem vissza rá mintha nem lenne egyértelmű.
-Pizsamában vagyok.Így nem nyitok ajtót!!-rivalltam rá.
-Nyisd csak szépen ki!Attól,hogy még egy ízléstelen pizsamában vagy ami nem sokat takar a postás nem fogja elvenni a szüzességed!-kiáltott rám Petúnia néni.
Nem jutottam szóhoz és ugyanúgy hitetlenkedve bámultam rá de azért még odavetette,hogy:,,Gyerünk!". Így nem volt mást tenni mint kinyitni az ajtót.A postás legalább 20 centivel magasodott fölém és ilyen közelről eléggé ijesztő volt.
-Jó...napot!-üdvözöltem,de a hangom kísértetiesen hasonlított cincogásra.Odadobott nekem három borítékot és köszönés nélkül elmasírozott.Látszott,hogy szívéből rühelli a munkáját.Gyorsan szemügyre vettem a három borítékot.Az egyik egy képeslap volt,amit Marge néni küldött a kutyájáról ahogy épp a Francia Riviérán sütkérezik.Jaj de utálom Marcangot!!A második egy számla volt Petúnia néni nevére címezve.A harmadik egy pergamen színű levél volt vörös pecséttel...Az én nevemmel?
A képeslapot és számlát odavetettem a címzetteknek de a borítékot magamnál tartottam.
-Van még egy számla?Vagy mi az a kezedben?-vont kérdőre Petúnia néni.Odamutattam neki a levelet és gyakorlatilag az ájulás kerülgette amint a borítékra pillantott.
-Jól vagy drágám?Mi a baj?-kérdezte Vernon bácsi.De vajon miért aggódik Petúnia néni egészsége miatt?Nem igazán raktam össze a képet.Legalábbis én nem.
-Uram Isten hugi!Meg kaptad a leveled!-közölte velem Harry boldogan.Már lassan tényleg elgondolkodtam,hogy nekem is valami bajom van vagy miért nem tudom,hogy miről van szó,de leesett.Sikítottam örömömben és alig kaptam levegőt.
-De jó!Még egy boszorkány a családban.Pedig már reménykedtem,hogy normális lányt faraghatunk belőled!-mondta Petúnia néni,mondjuk nem nagyon figyeltem rá.Lefoglalt az,hogy Harry a nyakamba ugrik és gratulál.Még magam sem fogtam fel,hogy 2 nap múlva,mivel augusztus 30.-a van,már a Roxfortba fogok járni
-,,Tisztelt Stella Potter!Örömmel értesítjük,hogy felvételt nyert a ROXFORT Boszorkány- és Varázslóképző Szakiskolába.Mellékelten....-olvasta Harry a levelemet de az ő levele miatt,amit tavaly már vagy 35-ször elolvastam,kívülről fújtam az egészet.
-...Megküldjük a szükséges tankönyveket és bla bla bla...-folytattam Harry helyett-Nyugi tesó!Tudom az egészet..De Jézusom!Felvettek a Roxfortba!!-újra Harry nyakába ugrottam de ezúttal én fojtottam meg.
*
Petúnia néni és Vernon bácsi meg sem próbáltak állítani a másnapi készülődésben.Mondjuk ezt nem nagyon értettem ,mivel tavaly a bátyámat elhurcolták valamilyen szigetre,hogy semmilyen módon ne létesítsen kapcsolatot a varázsvilággal.Persze nem sikerült nekik.Született szerencsétlenek.Még egy 16 éves kölyköt sem tudtak elrabolni.Szánalmas!!Harry gyakorlatilag jobban izgult mint én.Legalább tízszer átrágta a listát,hogy mit kell megvennünk az Abszolúton.Pedig én kívülről fújtam,amit persze ő is tudott de ahogy ő mondta:,,Azt akarom,hogy minden tökéletes legyen!"Nem volt ellenemre ha mindent ő csinál.És jelenleg őt sem zavarta.
*
Harry már meg sem lepődött azon amikor 5 bőrönddel 7 táskával és 4 kisebb táskával jelentem meg a hallban ,hogy indulhatunk.A sok ruha ellen nem volt kifogása de nem tetszett neki,hogy a ruháimnak csak a 15%-a piros és sárga.
-Mi van?Nem biztos,hogy a Griffendélbe kerülök.Szóval nem fogok csak piros és sárga rucikat vinni...Most képzeld el ,hogyha a Hollóhátba vagy a Hugrabugba vagy a Marde....-Harry befogta a számat.
-Kuss!!Meg se forduljon a fejedbe,hogy odakerülsz!
Megszeppenten bámultam rá,de ő szó nélkül faképnél hagyott és el kezdte vonszolni az egyik bőröndöm az utca felé.
-Hova mész?Nem hívunk inkább taxit?-Harry gyakorlatilag körbe röhögte a kérdésemet.
-Nem taxival megyünk.
Vártam,hogy mondjon még valamit,de meg sem szólalt.Már épp kérdőre akartam vonni,hogy akkor sétálva akar menni vagy mire gondolt és már megrémisztett a kárörvendő vigyora. Csak egy pillanat volt az egész.Nem győztem csodálkozni azon,hogy Harry egyáltalán nem lepődött meg,hogy egy hatalmas háromemeletes piros busz megjelent előttünk és kb. 500km/órával jött.
-Mi van?Megkukultál?Szállj fel a Kóbor Grimbuszra!Irány az Abszolút!-nem tudta abba hagyni a röhögést mikor elindultam a busz felé olyan képpel mint aki szellemet látott.De nem akartam,hogy egy piros busztól visszariadjak.Gyorsan erőt vettem magamon és felszálltam a Kóbor Grimbuszra.
YOU ARE READING
Éjféli szikra
Romance,,A csók szikra,mely lángra lobbantja a tüzet." -Draco, Draco Malfoy!-mutatkozott be a ,,szőke herceg" Érzelmek kavalkádja lett úrrá rajtam,de ezek nem tükröződtek az arcomon. -Stella! Stella Potter! A fiú arckifejezése döbbent lett. Legalább nem cs...