Egyszerre három érzelem is tükröződött Dracón.Döbbenet.Féltékenység.Düh.Mondjuk valamilyen szinten megértem,mert tényleg megrázó lehet egy szobában látni az ,,állítólagos" barátnőjét egy fiúval,majdhogynem csókolózni.Egy cseppet túlreagálta.
Draco,mint a villámcsapás robbant be a szobába és ezzel a lendülettel fel is rángatta Cedricet az ágyról és izomból a falhoz nyomta.
-Mi...a...francot...művelsz...a barátnőmmel?-már a hangja is szakadozott a mérhetetlen haragjától.
-Felkísértem,a BARÁTNŐDET a szobájába,akit mellesleg felültettél!-vicsorította Cedric.-Egyébként meg hol jártál?Apucival volt elhalaszthatatlan teadélutánod?-gúnyolódott,de mintha a mondat első felétől tényleg ledermedt volna Draco.Ha a dühöm nem homályosítaná el az agyamat,biztos kíváncsi lennék,hogy hol volt,de nem ez volt a legjobb pillanat megkérdezni.
-Rohadtul nincs közöd hozzá és ha még egyszer ki mered nyitni a pofád,olyat kapsz,hogy a pokol játszótérnek fog számítani!-ordibált vissza Draco,amitől olyan érzésem lett,hogy csak levezeti rajta a dühét,miután valaki nagyon felidegelte.
-Oké!Mindketten tűnjetek el!-szólítottam fel őket,miután végre én is kinyitottam a szám.-Húzzatok el!-ismételtem,miután úgy néztek rám,mintha azt közöltem volna,hogy idén elmarad a karácsony.
Cedric kibontakozott Draco karjai közül és mintha egy pillanatra még rámordult volna.Látta,hogy Draco nem egy időben akar vele távozni és mintha aggodalom vegyült volna az arcába.Félt itt hagyni Dracóval.Egy biztató bólintással jeleztem,hogy nem lesz semmi gond.Legalábbis remélem.
Miután Ced lelépett,gondosan becsuktam utána az ajtót és vádlón Dracóra néztem.
-Mi van?Legalább egy korccsal kevesebb!-próbált poénkodni,de egy ponton fix,hogy nem viccnek szánta.
-Akkor szabadulok meg az összes korcstól ha te is elhúzol innen!Szóval,bocs,de ez nem a kutyamenhely!Le is léphetsz!-mondtam neki egy oktávval magasabb hangon,mint ő.
-De...-kezdte a fiú.
-Dobjak el egy botot is?-viccelődtem,ami egy másodpercre tényleg megmosolyogtatott.
-Nem,kössz!A kutyakekszet jobban szeretem!-mondta Draco szórakozottan.
-Hol voltál?-tértem a tárgyra,további köntörfalazások nélkül.
-Öhm...-habozott-Apámmal voltam.-válaszolt pár másodperc tétovázás után.
-Nehogy beadd nekem ezt a teadélutános sztorit!
-Tényleg apámmal voltam!Beszéltem vele,aztán kiabáltam vele,majd úgy döntöttem,hogy nem pazarlom rá az időmet és visszajöttem.De nem voltál a bálon,ezért idejöttem!Nem hiszed el mit találtam!Egy ágyban voltál Diggoryval!Hihetetlen,nem?-kiabált egy pszichopata hangján,aki épp egy ártatlan mókust készült kinyírni.Lehengerlő hasonlat!
-Csak felkísért,oké!Meg amúgy is!Tudod,hogy megárt nekem akár két dl pezsgő is...
-Leitatott?-hitetlenkedett Draco.
-Nem!Magamtól is tudok inni,kössz!...És miről beszélgettél apáddal?-feszegettem a témát.
-Nem érdekes!...Milyen volt a bál?-terelte a témát.
-Érzem,hogy elhallgatsz valamit Draco!Ki vele vagy húzz el!-adtam ki az utasítást.
Draco már nyitotta ki a száját,de aztán mégis becsukta.Napnál világosabb volt,hogy valamit elhallgat,és semmi pénzért nem árulja el,hogy mit.
-Oké!Kifelé!Álmos vagyok és...-lenéztem magamra és csak most esett le,hogy pizsamában vagyok.Összefontam a karomat a mellem előtt és visszanéztem rá-...és aludni akarok!A szobám meg közel sem állatbarát!-gúnyolódtam,miközben az ajtóhoz sétáltam és kinyitottam.-Utolsó esély,hogy beszámolj róla mit csináltál!Vagy végeztem veled!-mintha egy távoli helyről hallottam volna a hangomat,mert én magam sem hittem el,hogy kimondtam ezeket a szavakat.
YOU ARE READING
Éjféli szikra
Romance,,A csók szikra,mely lángra lobbantja a tüzet." -Draco, Draco Malfoy!-mutatkozott be a ,,szőke herceg" Érzelmek kavalkádja lett úrrá rajtam,de ezek nem tükröződtek az arcomon. -Stella! Stella Potter! A fiú arckifejezése döbbent lett. Legalább nem cs...