Másnap reggel a csarnokból beszűrődő zajokra ébredtem.De ennek hatására nem csak én kezdtem el mozgolódni.Amint kinyitottam a szemem a reggeli kábulattól fel sem ismertem a fekete kárpitot ás mocsár színű lepedőt és takarót.Egy szürke ébresztő óra dobhártyaszaggatóan csörömpölni kezdett és ijedtemben felültem.Nehezebb volt mint gondoltam,mivel valaki rajtam feküdt és amint felültem a padlóra sodortam az illetőt.Nagy csattanással egy ,,Áúúú" közepette a személy a földre zuhant.
-Mi a ...???-kérdezte volna Draco,de a fejére dobott takaró elhallgattatta.
-Pofa be!!!-csak ennyire tellett tőlem.
Amint ránéztem az órára gyakorlatilag elszédültem.Reggel 10:00 van??Már a második napomon elkések...Csodás!Gyorsan szedelőzködni kezdtem,bevetettem az ágyat,megfésülködtem,megmostam a fogamat és a szétszórt cuccaimat összeszedtem a szoba egyes szegéleteiből.Egyszer csak megálltam,mert Draco hitetlenkedő arca felért volna egy Stop táblával.
-Aha...Gondolhattam volna,hogy miután aludtál rá egyet meggondolod magad!-magyarázta.
Körül belül ugyanolyan fejjel néztem vissza rá.Nem tudtam mire vélni amit mondott és igazából jelenleg nem is érdekelt.Két órát már is elkéstem és még át is kell öltöznöm a szobámban.Az első SVK órámról nem maradhatok le!Az kizárt!De azért menet közben megkérdeztem tőle,hogy mi a csudáról beszél...
-Miről beszélsz??-vontam kérdőre miközben összefogtam a hajam egy eléggé rendetlen kontyba.
-Már tuti megbántad,hogy ,,összejöttél" velem!!-úgy mondta ezt mintha eredetileg is tudhattam volna,hogy erről beszél.Komolyan ezt hitte?Mondjuk az én részemről még nem igazán jöttünk össze,de alakul a dolog...
-Mi?...dehogyis!-mondtam neki teljes nyugalommal.De,hogy bebizonyítsam az igazamat odaugrottam hozzá és adtam neki egy csókot,de olyan gyorsan és hirtelen,hogy a fogunk is összekoccant,majd vissza húzódtam.Draco elmosolyodott,de még így is valami beárnyékolta a tekintetét.Talán a ruhámmal van baja?Mondjuk az ő pólóját viselem,de elismerem,hogy egyáltalán nem az én méretem.
-Akkor meg miért akarsz elrohanni amint felébredsz?-kérdezte.Egyáltalán megnézte,hogy mennyi az idő?Már ő is késett két órát szóval nem értem miért nem aggódik.Vágom,hogy adja a lazát, de ennyire?Vagy tényleg nincs tisztában az idővel...Őt ismerve az utóbbi az igaz.
-Tíz óra elmúlt!!Már két órája a padban kéne rohadnunk,szóval kapd össze magad!!-szóltam rá,de őszintén meglepődtem a reakcióján.
Draco elkezdett röhögni.Miután visszamászott az ágyra már nagyon az kerülgette,hogy visszaesik a padlóra.Legalább 3-4 percig ott szobroztam amikor csak nevetett..nevetett..és nevetett.
-Ez...nem...vicces!-kezdtem begurulni.
-De!Egy kicsit az!-alig tudott Draco beszélni a röhögőgörcstől-Mármint..miközben te két haszontalan tantárgy miatt aggódtál én azt hittem,hogy szakítani akarsz!!-ezt már nem találta viccesnek.
-Nem tudunk szakítani mivel nem is járunk!Oké?-Dracót eléggé meglepte a hirtelen kirohanásom.
-Akkor miért aludtál velem?Csak egy baráti pizsibuli volt az egész??-gúnyolódott.
-Nincsen kapcsolatunk,oké?-szögeztem le-Vagyis...Még nincs!Ahhoz,hogy együtt legyünk sokkal többet kell szenvedned!-közöltem vele túlságosan pozitívan.
-Te is csak egy tű vagy a hatalmas tűkazalban..Nem lehet több elvárásod,mint a többi lánynak?-dirigált.
-Én nagyon drága tű vagyok,szóval hajrá!Egy kör a seprűdön és ahogyan te költőien megfogalmaztad,egy baráti pizsibuli nekem még nem elég!De közel jársz!-egy hajszál választott el attól,hogy én is kuncogni kezdjek,de ismét eszembe jutott az idő.
YOU ARE READING
Éjféli szikra
Romance,,A csók szikra,mely lángra lobbantja a tüzet." -Draco, Draco Malfoy!-mutatkozott be a ,,szőke herceg" Érzelmek kavalkádja lett úrrá rajtam,de ezek nem tükröződtek az arcomon. -Stella! Stella Potter! A fiú arckifejezése döbbent lett. Legalább nem cs...