Ne éljünk a múltban!

1.3K 23 2
                                    

Mindenkinek van múltja. Legyen az sötét,mennyországba illő vagy olyan elcseszett,hogy annak a nyoma az egész életünket végig kíséri. Na ez a személy a múltból meglehetősen idegesítő.

*

Rebecka úgy mosolygott és tündöklött a szoba közepén,mint egy mennyből leszállt angyal. Mindenkire rávigyorgott,akár a vadalma,de amint a mellettem lévő fiúra esett a pillantása a tekintete megakadt rajta. Egyértelműen felismerte. A Beauxbatonsi lány sikítva rohant oda Dracóhoz,miután a nevén szólította a jövevényt. Örömében a Mardekáros fiú nyakába ugrott és polip karokkal csimpaszkodott rá. A nevét kiabálta és arcát csókolgatta a barátomnak,aki vörös és meglepett fejjel élte át az egészet. Hát ha az ő arca pirult el ennyire a döbbenettől,kíváncsi vagyok,hogy én hogy nézhetek ki a haragtól.

-Úristen!Draco....Draco....Draco...Draco....-ismételgette a nevét.-Annyira hiányoztál!!

-Rebecka!-mondta a fiú meglepetten,de többre úgy látszik nem igazán tellett tőle. Néha Draco rám pillantott a fekete hajfonatok mögül,ami eléggé ösztönözhette a lány eltávolítását,mert a következő pillanatban megfogta a lány karját és a nyakából kigubancolva hátrébb állt tőle.-Te hogy-hogy itt vagy?

-Nem is örülsz?-kérdezte Rebecka,de a mondata közben a sugárzó mosolya is lelankadt. Gondolom a fejében nem így játszotta le ezt a pillanatot.

-De..de igen!-bólogatott Draco.-De hirtelen ért a dolog!Mennyi ideje is...

-Már majdnem nyolc hónapja nem találkoztunk!-mondta szomorúan.-Nem írtál,nem kerestél,így eltávolodtunk egymástól! De nyugi próbálok ezen változtatni!

-Mégis,hogyan?

-Majd elmesélem,de először mutass be nekik!-mutatott ránk Rebecka,miközben felénk fordult Dracóval együtt,akinek ismét a nyakába csimpaszkodott.

-Öhm...Ő itt Rebecka a...

-Barátnőd!-fejezte be helyette a lány,mire Draco rám pillantott. Egyenesen ijedt fejet vágott a fiú az arckifejezésemtől. Nem csodálom!

-Ő itt Cho Chang Stella barátnője, ő Cedric Diggory Stella haverja, ő Ron Weasly egy patkány és Stella tesójának a haverja, ő Hermione Granger aki szintén Stella barátnője, ő Taylor Reakon Stella bátyjának a haverjának a húgának a legjobb barátnője...azt hiszem...ő Potter..-mutatott a bátyámra.-De már vele találkoztál! Ő Marcus Lautner,akivel szintén! Pansyt meg hát ismered!-hadarta el a fiú.

-Aha!-bólintott Rebecka.-Mindenkit elmondtál kivéve azt,akihez majdhogynem az összes személyt kötötted! Méghozzá....lássuk csak..Őt!-mutatott rám.-Ő lenne Stella,igaz?

-Igen!-feleltem a fiú helyett.

-Csodás! És ki is vagy te?

-Ő Potter húga!-világosította fel Draco a ,,barátnőjét".

-Ó!-kapott a szájához.-A kis túlélő húga!

-Igen!-bólogattam.

-Azt nem vágom,hogy miért ehhez a kis elsőéveshez kötötted az összes jelenlévő személyt!-sopánkodott Rebecka.-Biztos közel álltok egymáshoz. De nem aggódom!-jelentette ki hirtelen,mielőtt Dracóval bármit is mondhattunk volna.-Biztos nincs köztetek semmi!

-Néha még ruha sem!-csúszott ki a számon.

Dracónak egyenesen leesett az álla a többiekkel együtt, csak Rebecka tudott megszólalni.

-Tessék?

-Jól hallottad!-léptem elé.

-Ti együtt vagytok?-kérdezte Rebecka megszeppenten.

Éjféli szikraWhere stories live. Discover now