A tábortüzes buli

1.7K 62 0
                                    

Tábortüzes buli...Még sosem voltam hasonló helyen csak egyszer-kétszer egy grill partin Dursleyékkal,de az ennek a bulinak a szöges ellentéte volt.Draco vezetett le a Fekete-tóhoz amely nem hiába kapta a nevét.Még a lemenőben lévő nap sugarai sem tudott világosabb színt adni a tónak az ébenfeketénél.Pontosan 4 farakás hevert a tó túlpartján,amelyből hatalmas lángnyelvek csaptak ki.Az egyik zöldes fényt árasztott és nem véletlenül.A mardekárosok,mind ahányan vannak a smaragd színű tűz körül álldogáltak és eléggé elkülönültek a többi ház tagjától.A kéken,sárgán,és pirosan csillogó lángoknál lévő emberek között volt vagy úgy 4-5 méter,ezzel szemben a mardekárosok voltak kb. 10-15 méter távolságra is tőlük.Klikkes csoport azt nem vitatom!

Mielőtt eloldalazhattam volna Harryhez,hogy legalább köszönjek neki Draco elrángatott az ellenkező irányba.

-Hé!Csak Harrynek akarok köszönni!-mondtam.

-Aha,persze!Közvetlen a griffendélesek mellett vannak a hugrabugosok és kizárt dolog,hogy Diggory közelébe engedjelek.-magyarázta ki az egyébként féltékeny és értelmetlen cselekedeteit.

-Totál meg vagy zakkanva!-közöltem vele a tényeket,mire csak megráncolta az orrát és tovább baktatott.

A mardekárosok még házon belül is külön csoportosultak.Voltak a kviddicsezők;a lányok akik azt hiszik,hogy ők vannak a világ közepén;a bájitaltan megszállottak(igazából Pitont istenítették vagy mi?);majd ott volt még Draco bandája.Őket egyenesen utáltam és még finoman fogalmaztam.Csak rájuk kellett nézni és az ember inkább elfordult volna BÁRHOVÁ,mintsem oda menjen hozzájuk.Belekenték más hajába a rágójukat,az útjukba kerülő szerencsétleneket fellökték és még akik jól is jártak,azokat kigúnyolták.Volt egy-két magának való diák is,de a többiek tudomást sem vettek róluk.Draco ,,barátai" esetében még jól is jártak.Addig-addig kattogtam azokon a semmirekellő fajankókon,amíg észbe nem kaptam,hogy itt vannak tőlem 1 méterre.Csak pár pillanatig néztek meg maguknak majd tovább szekálták az arra járó nebulókat.Úgy vettem észre,hogy egyáltalán nem lepte meg őket,hogy valakit látnak Draco oldalán és ez egyáltalán nem tetszett.

-Hé,lúzerek!Mindenki ide!-kiáltotta egy lány.Körül belül pár centire lehetett a hollóhátasok farakásától és épp azt várta el az összes jelenlévőtől,legyen akár mardekáros,griffendéles,hugrabugos vagy hollóhátas,menjen oda hozzá.Eddig a gomolygó füsttől nem ismertem fel a csajt,de amint kitisztult a kilátás azonnal rádöbbentem,hogy ki az.Már az elejétől kölcsönös volt az egymás iránt érzett antipátiánk.Parkinson,amióta meglátott engem Dracóval gyűlölettel teli szemekkel méregetett és amint megpillantott egy másodpercre sem vette le rólam a szemét.Szinte 100%,hogy volt valami köze Dracóhoz és egy icipici kárörvendés azért a birtokába vett,amiért arra vágyik ami az enyém.Nem mintha birtokviszonyunk lenne Dracóval,de az a csaj sasként pásztázta Dracót és ez meglehetősen zavart.

-Jól van!Oké...akkor elegen is lettünk a játékhoz és aki nem méltóztatott ide jönni az sajnálhatja!-kezdett bele a mardekáros kis csaj és miközben megállás nélkül csacsogott viszonzottan szuggeráltuk egymást és észre sem vettem,hogy Draco a tömeghez cipelt...játszani?

-Mit akarunk itt csinálni?-kérdeztem Dracótól,hogy a tudomására juttassam a tényt,hogy ez nekem egyáltalán nem tetszik.

-Nyugi!Pansy nem harap,jó buli lesz!-közölte higgadtan.

Ühüm...Tehát már neve is van!Tuti fix,hogy ezek ketten jártak,mondjuk nem tudom hibáztatni Pansyt,de Draco mit evett ezen a csajon?Pansy a házán kívül is ismert lehet,mert a bulizók 90%-a ide özönlött.Köztük Harry,Ron,Hermione,Cedric és...és volt egy lány akivel még soha életemben nem találkoztam,de mégis ismerősnek tűnt.Ahogy követtem a tekintetét,az minden második pillanatban vissza-visszatért Cedrichez.A bodza fekete szögegyenes hajáról és sötétbarna szemétől csak még ismerősebb lett.Ő Cho,Ced exbarátnője és igazából ha dolgoznak rajta még csiszolhatnak a kapcsolatukon,mert látszik,hogy még van közöttük szikra.

Éjféli szikraWhere stories live. Discover now