Közvetlen elhaladtunk a Griffendél klubhelyisége mellett de még mindig nem tudtam összerakni,hogy Draco hova akar vonszolni.
-Jelszót!-rikácsolta a Kövér Dáma
-Nem vagyunk griffendélesek te szenilis banya!-vetette oda kurtán Draco.Miután jó pár lépcsővel odébb voltunk még ott is lehetett hallani,hogy a Dáma magában motyog.Miközben Draco még mindig nem volt hajlandó elengedni egyre közeledtünk az északi kapu felé.Amikor lassított néha-néha meg tudtam figyelni a mellettünk mozgó képeket.Volt egy olyan kép ahol egy boszorkány éppen tereget.Nem akad jobb dolga hétfő délután?A következő egy katona volt aki a paripájával körözött.Na ő eléggé beszédes volt.Folyamatosan a kitűnő lovával hencegett és meg mert volna rá fogadni,hogy ha párbajozna Dracóval ő nyerne.Őszintén...egyet értettem vele.
-Mikor érünk már oda??-duzzogtam .
-Jaj ne nyafogj már!Én szó szerint cipellek szóval nem te fáradtál el!-mondta.Jaj oda ne rohanjak!
-Akkor tegyél le!-vontam le az észszerű következtetéseket.
-Nem!Mert,akkor elszaladsz.-jelentette ki.Hát...Volt benne valami.
Amint kiértünk az udvarra a kviddicspálya felé vette az irányt.Mit akarhat ott csinálni?Ilyenkor akar repülni?Komolyan?Nem nagyon tért le az úttól,így már 100 % volt,hogy hova tart.Egy árva lélek sem volt a kviddicspályán,még a lelátók is üresek voltak.De hatalmas volt.Két oldalt hatalmas karikák magaslottak és két oldalt voltak az emelvények.Óriási volt a terület,kb. kétszer akkora,mint a Little Whingingi foci pályák.Harry révén elég jól kiismertem a kviddicset és a seprűkkel is eléggé tájékozott voltam.De a pálya szélén egyetlenegy seprő lebegett.Azonnal felismertem.Az Abszolúton is láttam ilyet a kirakatban...fekete volt az egész nyele és gondolom,hogy gyorsabban suhanjon volt két ezüst fém az oldalán hátul,végül pedig volt a cirok ami úgy festett,mint egy bezselézett haj.Illett Dracóhoz.Ez egy Nimbus 2001-es.
-Megjöttünk!-kárörvendően elvigyorodott és letett a seprű mellé.
-Most komolyan azért hoztál ide,hogy végig nézhessem ahogy egy seprűvel flexelsz?Hogy lehetsz ennyire egoista?-hitetlenkedtem.
-Nem megmutatni akartam neked...-megforgatta a szemét és felült a seprűre-Hanem elvinni egy körre!-elvigyorodott én meg elsápadtam.Ezt komolyan gondolja?
-Még a nagynéném is volt olyan kedves,hogy tájékoztatott arról,hogy NEM SZABAD IDEGENEK MÖGÉ BEÜLNI EGY MOTORRA!Szóval köszi de nem!-zártam le a témát.
-Ez nem egy motor és nem vagyok idegen szóval légy szíves szállj fel!-utasítgatott.
-Még ha meg is tenném én nem tudom vezetni..-összefontam a mellkasom előtt a kezem,hogy vegye úgy,hogy ez számomra KIZÁRT!
-Hiszen én fogom vezetni!-magyarázta-Te csak beszállsz mögém!
Hátrafordultam,hogy körülnézzek,egyáltalán nekem beszél e?Most tényleg azt hiszi,hogy beülök mögé a seprűre?Egyértelmű,hogy sokat képzel magáról!!
-Az kizárt!...Felejtsd el!
-Gyere már Stella!Jó buli lesz!-próbált a lelkemre beszélni.
-Tudod,a Tiltott Rengetegben lévő túra előtt is ezt mondtad...És nem jött be!-világosítottam fel-És amúgy is...Vagy olyan szerencsétlen,hogy elhagysz út közben!-morgolódtam.
-Ha felszállsz adok neked valamit!-alkudozott
Hm..Ez megmozgatta a fantáziám.Vajon mit akar adni?Draco is észrevette,hogy habozok és ezt bátorításnak vette.-Akkor...jössz??-kérdezte
YOU ARE READING
Éjféli szikra
Romance,,A csók szikra,mely lángra lobbantja a tüzet." -Draco, Draco Malfoy!-mutatkozott be a ,,szőke herceg" Érzelmek kavalkádja lett úrrá rajtam,de ezek nem tükröződtek az arcomon. -Stella! Stella Potter! A fiú arckifejezése döbbent lett. Legalább nem cs...