Gyilkos szerelem

1.3K 47 4
                                    

Reggel.Ebben a napszakban indul a nap és ez ígéreteket tartogat számunkra.E mellett újrakezdést,és új lehetőségeket is,amit a legjobb formájában kell felhasználnunk.Ez lehet tiszta lap,egy új kezdet,vagy valaminek a bukása.Reggel,amikor a nap sugarai megvilágították a szobát,az ember egy nyugalmas,egyenes,és meglepetésekben hiányos napra számít.Azonban ez nem olyan nap volt...

Egyszerűen elképzelhetetlen volt,hogy egyszerre ennyi minden kavarogjon a fejemben.Draco,Pansy,Cho bulija,valamilyen légből kapott bál,a suli,a tesóm,így erősen kétlem,hogy még több dologgal meg tudnék birkózni.Ez mellé meg még társul az is,hogy magammal foglalkozzak,ami a mostani helyzetem mellé ez csak hab a tortán.Rájöttem,hogy az lenne a legjobb,hogy ha orvosoljuk az egyik problémát,ami igaz,hogy fájdalmas lesz,de előbb jobb túlesni rajta,mint később.

Felkaptam egy százszorszép mintázatú pólót meg egy ezüst színű farmert,amit a legelső ,,randink" alatt vettem fel a tónál,meg pár díszgyűrűt és Draco szobája felé indultam.Nagy esélye van annak,hogy hatalmas dráma kerekedik ebből,de ha nem vetünk véget a Pansyvel lévő kamuviszonyunknak a hármunkat összekötő béklyó elpusztíthatatlanná válik és örökre hozzánk lesz láncolva.

*

Amint odaértem Draco szobájához abban a pillanatban haboztam benyitni,mert tudtam,hogy ha gőzerővel benyitnék,lehet,hogy nem tetszene az,amit bent találok.A jobb fülemet az ajtóhoz szorítottam,hogy hallgatózhassak.Néma csönd volt,egy ember lépteit,hangját,vagy esetleg piszmogását és készülődését sem hallottam,ezért benyitottam.Draco mozdulatlanul feküdt az ágyon és szuszogott,a fürdőből fény áradt ki egy kisebb zajjal.Fiókok csattogása,zuhany,szekrények becsapódása.

-Stella?-kérdezte Draco még félálomban.

-Cssss!-hallgattattam el.

Gyorsan odalopóztam hozzá és felé hajoltam.

-Véget vetek ennek,oké?

-Szakítasz velem?-hitetlenkedett Draco.

-Nem,te tuskó!Lezárom ezt a baromságot Pansyvel.Van egy tervem!

-Beavatnál?-kérdezte Draco.-Mi a terved?

-Te.-feleltem egyszerűen.

-Mi?-kérdezte,immáron harmadszorra,miközben összehúzta értetlenségében a szemöldökét.

-Szakítasz vele.

-Mert az olyan könnyű!Mégis hogyan gondoltad?Pansy fix,hogy kíváncsi lesz az indokra is!Mit mondjak neki?

Odahajoltam Draco füléhez és halkan megsúgtam neki,hogy mit mondjon.

-Te meg vagy húzatva.-állapította meg a fiú.

-Bízz bennem!

Mielőtt Draco válaszolhatott volna halkan elsomfordáltam a szekrényéhez és bemásztam.

-Hova mész?

-Nem kell nagy Géniusznak lenned,hogy kitaláld!

Becsuktam magam előtt a szekrényajtót és vártam.Reménykedtem benne,hogy ez az egyszerű,légből kapott,és egyben szörnyű terv beválik,különben csúnyán megjárhatjuk.

Pansy perceken belül kijött a fürdőből,immáron a tegnap hordott megszáradt ruháiban.Elszántan mosolygott és boldogan ballagott az ágyhoz Draco mellé.Könnyűszerrel beugrott mellé és el kezdte masszírozni Draco vállait.

-Mi a baj kicsim?Be vagy feszülve.

-Öhm...beszélnünk kell Pansy!

-Mi a baj?-kérdezte,a még mindig vigyorgó lány.

Éjféli szikraWhere stories live. Discover now