Menny vs. Pokol

2.8K 92 0
                                    

Miközben Draco megcsókolt még közelebb húzott magához és egy pillanat alatt a szikrából tűz lett.De ugyanekkor megszólaltak a vészcsengők a fejemben.Nem tehetem ezt Harryvel.Nem lenne helyes.Meg hát nem kell belőle nagy ügyet csinálni,ugye?Ez csak egy csók...De pont Dracóval?Így a mennyországból hamar pokol lesz ezt előre látom,de nem húzhatom tovább az időt.Ennek most véget kell vetnem!!Jól van...talán még egy 2 percet...NEM!!Finoman eltoltam magamtól Dracót a mellkasánál fogva.Egyszerre volt csalódott,de egyben értetlen is.Hát nem érti,hogy ezt nekünk nem szabad?Pedig eléggé egyértelmű.Nem bírtam tovább a szemébe nézni,ezért a hullámzó vizet néztem miközben válaszoltam a fel nem tett kérdésére.

-Nem lehet!Egyszerűen nem helyes!-próbáltam megütni azt a hangot,hogy ezt tényleg komolyan veszem,de átlátott rajtam.

-Ugyan már Stella!Ne hazudj a szemembe!Tudom,hogy benned is fellobbant valami...hogy te sem bántad meg...és azt se bánnád ha folytatnánk!-ezúttal nem tudott rá venni.Most az érzéseim elé kell helyeznem az eszemet.Muszáj lesz!Így hát még messzebb toltam magamtól Dracót.

-Figyelj Draco!Ez csak egy ártatlan csók volt!-(az én  első csókom)-Két tinédzser között akiken eluralkodtak a túlfűtött hormonok....semmi több!!-fájt ezeket a szavakat kimondani.

-Azt akarod mondani,hogy ez neked semmit sem jelentett??-csak úgy sugárzott belőle a megvetés.De egyúttal fájdalmat is okoztam neki.Hát ha ez lesz az ára...

-Ahogy mondod!Most pedig...elmegyek!-közöltem vele...De kit akarok átverni?Miközben kiúsztam a tóból a szívem az ellentétes irány felé húzott.

Draco már reflexből húzott vissza és olyan közel kerültem hozzá,hogy a szívverését is hallottam.Felemelte az államat és a szemembe nézett.Őszinte kíváncsiság tükröződött a szeméből.Még mindig nem értette,hogy miért akarom ott hagyni.

-Mondd a szemembe,hogy nem  éreztél semmit!-szólalt meg végre-Akkor békén hagylak!-fejezte be,bár látszott rajta,hogy ezt nem teljesen gondolja komolyan.

-Nem  tehetem...nem akarok neked hazudni!-remény csillant a szemében...hitt abban,hogy beadom a derekam,de csalódást kellett neki okoznom-Egyúttal azt sem tehetem,hogy ezt folytatom.A szívem és az eszem nem ugyanazt akarja...

Draco reménnyel teli szemekkel meredt rám...Hogy lehet egyáltalán neki nemet mondani?Bármire?Valószínűleg 1-2 hét gyakorlás után menne,de most?Muszáj lesz!Harry,a saját és még Draco érdekében is muszáj lesz nemet mondanom.

-De inkább az eszemre hallgatok...Sajnálom!-Draco csak egy pillanatra engedett a szorításán a csuklómon és ez épp elég volt.Kiszabadultam a buborékból amit az elmúlt tíz percben magam köré építettem.Tudtam,hogy ki fog pukkadni...de túl hamar tört meg.Másodpercek lefolyása alatt kiúsztam a tóból,de nem volt időm átöltözni.Tudtam,hogy Draco követ és ha most nem lépek le azonnal utol is ér.Ezt nem kockáztattam meg.Így hát elindultam.Sajnáltam a vanília színű felsőmet,de nem a legjobb felsőm volt...pótolható.És én most komolyan egy felső miatt aggódom amikor Dracóval,a bátyám utálatának a tárgyával,az előbb csókolóztam és elég látványosan faképnél hagytam??Milyen mélyre süllyedtem!?Amikor beértem a fák árnyékéba rohanni kezdtem.Körülöttem minden elmosódott és homályos volt.A fák,a bokrok,minden...De hamar rájöttem,hogy nem azért,mert olyan gyorsan futottam,hanem mert a könnyek elhomályosították a látásomat.Most komolyan sírok?Pedig rohadtul nem éri meg!!!Egy fiú miatt pláne!Ezt nem tehetem magammal!!

Már rég felszáradtak a könnyeim amikor kiértem az erdőből.Néha-néha hallottam,hogy a nevemet kiáltja valaki.Draco.Csak ő lehetett.Engem keresett...de mi van ha eltévedt?A Tiltott Rengetegben??Áááá!Az kizárt...gyakorlatilag az a törzshelye.Szerintem nem csak velem próbálkozott meg azzal,hogy elvitt valakit a tóhoz.És valószínűleg én vagyok az egyetlen aki nem esett csapdába a hálójában.Büszke voltam magamra,hogy nem engedtem a kísértésnek.Remélem legközelebb is tartani tudom magam.De remélem nem lesz legközelebb. Keleten megjelentek az első napsugarak.Tehát nemsokára 6:00.Csodás!!De egyáltalán hogyan barangoltam ennyit az erdőben?Mondjuk több idő volt kijutni egyedül,mint Dracóval bejutni.Mármint VELE  bejutni.A nevét sem akarom hallani....számomra nem létezik.

Éjféli szikraWhere stories live. Discover now