Toronyba zárt hercegnő

2.3K 83 7
                                    

Draco már csak heccből is sétálva vitt vissza a kastélyba.Elhaladtunk a sétány és a Fekete tó mellett.Egyre gyorsabban lépdelt és a kavicsok csak nyikorogtak a talpa alatt amitől összerezzentem.Néha megcsúszott és majdnem elejtett de nem tudott rászedni azzal,hogy véletlen volt.Viszonylag hamar visszaértünk a kastélyhoz,mert most a a nyugati kapun mentünk be és azonnal a mardekár klubhelyisége felé vettük az irányt.Most nem igazán figyeltem a körülöttünk lévő képekre,hanem Draco arcát fürkésztem .Csak úgy sugárzott belőle az izgalom.Jaj vajon mire készül már megint?!

Amint leértünk a Fekete-tó alá arra eszméltem,hogy a klubhelyiség teljesen üres.Hát persze!Hiszen már takarodó után értünk vissza.Komolyan a délutánt és az estét is Dracóval töltöttem?Hát,Harry nem lesz elragadtatva.Eszembe jutott,hogy milyen arcot vágott amikor megkaptam a levelemet.Nagyon boldog volt és azt az arcáról is le lehetett olvasni.Most ha a szemével lézersugarakat irányíthatna rám,akkor egy másodperc alatt felnyársalódnék. Sajnos Draco ragaszkodott ahhoz,hogy elvigyen ő maga a szobámhoz,így az ujjamat sem kellett mozdítanom.De hát hogyan akar odajuttatni?Mivel pasiból van a lépcső csúszdává változik...Az én nyakamat is ki akarja törni?

-Szerintem jobb lesz ha leteszel.-közöltem vele .

-Nem...Ahova megyünk oda én is be tudok menni!-ezután csak rám vigyorgott de nem mondott többet.

Akkor hova akar vinni?Várjunk ez picit...Ebben a pillanatban Draco nem a bal oldalon hanem a jobb oldalon kanyarodott be a csigalépcsőkhöz.A fiúk hálókörleteihez.

-Teljesen meg vagy hibbanva?-hitetlenkedem.

Próbáltam kiszabadulni,de mintha vasmarokkal tartott volna és nem tudtam elmenekülni.Nem tartott annyira erősen,hogy fájt volna de a kiszabaduláshoz több erőre lett volna szükségem,mint amilyennel én rendelkeztem.Össze vissza mocorogtam amit Draco már komolyan kezdett megelégelni.

-Jajj nyugodj már le!-nem volt lekezelő a hangja de komolyan nem érti,hogy miért háborodtam fel?

-Gyakorlatilag elraboltál szóval örülj,hogy legalább nem sikítok!!-feleltem.

Draco rám sem hederített hanem folytatta az útját.Nem nagyon volt értelme küzdeni,mert úgy is ő nyerne.Inkább jobban körül néztem.A fiúk hálókörleteihez vezető út hosszabb volt.A csigalépcső a végtelenségig eltartott és mindketten már azon imádkoztunk,hogy érjünk fel.Fent három elágazás volt.Draco a középső folyosót vette célba.Mindegyik ajtó között volt egy festmény.Nagy része abból állt,hogy a mardekár kviddicscsapatának a tagjai a pálya előtt pózolnak a kviddicskupával.Voltak bálok ahol a végzősök ezüst és mocsár zöld ruhákban ropták a táncot.Ahol megálltunk az ajtó melletti kép egy tábortüzet mutatott ahol a mardekárosok különböző korosztályú tagjai beszélgettek és nevetgéltek.Valószínűleg az év eleji tábortüzes bulit mutatja.A tavalyit mivel Draco ott virít középen és úgy vigyorog mint egy vadalma.Az ajtó aminél megálltunk szénfekete volt és volt rajta egy sárga csillag,mint ahogy a celebeknek szokott lenni.

-Hogy te mennyire individualista vagy!Kész röhej!-röhögtem a képébe.

Amint benyitott ránk zárta az ajtót.

-Nyisd ki azonnal!-kiabáltam rá.

-Miért is?-vont kérdőre.

-Hihetetlen vagy!-megforgattam és körülnéztem...Draco szobájában.

-Fogadni mertem volna,hogy a saját fotóiddal plakátolod ki a falakat!-gúnyolódtam.

-Haha!Azért annyira nem vagyok egoista!-mondta.

Dracóhoz képest eléggé rendezett volt a szoba.A fekete falakon kviddicsmeccsről készült képek lógtak akik világbajnokok lettek a varázsvilágban.A szekrény tárva nyitva volt és meg sem lepődtem azon,hogy a ruhák 99,9%-a fekete volt.Nagyon emo a csávó!!Az ágy grafit színű volt és a lepedő;párna és a takaró haragoszöld színt öltött semmi mintával.Az íróasztal ugyanabból a fából készült mint az ágy csak az tele volt könyvekkel és tollakkal.Egy két tintafolt az asztalon éktelenkedett,de nem vártam többet.A lámpa meglepően hófehér volt és vakítóan világított.Eléggé elütött a szoba fazonjától,de ugye semmi sem tökéletes.A parketta valamilyen okból nagyon csúszós volt,mintha vizes lett volna.Nem igazán tudtam elképzelni,hogy Draco felmosott volna ezért inkább elengedtem a témát.

Éjféli szikraWhere stories live. Discover now