Igaz,hogy csak színes csíkokat láttam Roxmortsból és a szürke kavicsos utat,de egy-két pillanatig szemügyre vehettem a kis falut,amin átfutottam.Kísértetiesen hasonlított arra a kis falura ami Little Whinging mellett terül el.Mondjuk a vak is látja,hogy a két kis település ég és föld.Az átlagos falucska mellet a varázsboltokkal;varázslókkal és különös teremtményekkel teli hely nagyon nagy mértékben eltörpül.Egy-két ismerős szempárt láttam is kifelé menet,de viszonylag hamar kiértem a településről és sprinteltem vissza Roxfortba.Draco levelén kattogtam,hogy tényleg elmenjek e erre a találkozóra vagy ültessem fel?Ínyemre volt a dolog,de mégis visszakoztam.Egyszerre volt kedvem elmenni,meg nem is.Új lapot kezdhetnék azzal,hogy civilizált módon lezárom ezt a ,,kapcsolatot" Dracóval,de ha ezt meg teszem akkor már semmi nem fog hozzá kötni.Ami meg egyáltalán nem tetszett.
*
Hamarabb visszaértem Roxfortba,mint szerettem volna.Talán ha kések és nem jelenek meg a megbeszélt időpontban akkor ráfoghattam volna,hogy futok,de épp a mardekár klubhelyiségét szeltem át 19.34-kor.Bőven volt még időm odaérni.
Amint kinyitottam az ajtómat, eszembe is jutott,hogy Draco becsempészett valamit a szobámba.Egy fekete kartondoboz volt sötétzöld masnival.Vajon mi lehet benne?Gyorsan lekapkodtam magamról az edzőruhát és felvettem egy fekete leggingset egy sárga és piros csíkos pólót.Igazából rühelltem ezt a pólót,de Harrynek meggyőződése volt,hogy a griffendélbe jutok és minél több ilyen színű pólóm van, annál jobb!Hát nem igazán jött be!Leültem törökülésbe az ágyamra és magamhoz vettem a dobozt.Egy jó pár percig forgattam a kezembe és azt latolgattam,hogy ne dobjam e ki az ablakon úgy ahogy van?De a lelkiismeretem és a kíváncsiságom legyőzött az önnön vívott harcomban.Így hát kinyitottam a ládikót.Először azt hittem,hogy megvakulok,mert ahogy a doboz tartalmára rásütött a lemenőben lévő nap nagyon erősen csillogott és szinte már világított.Pedig a ruhák erre köztudottan nem képesek.Igen...egy piros színű,apró kristályokkal kirakott ruha volt.Káprázatosan szép volt,de még mindig úgy világított,mint a nap,ezért gyorsan visszatettem a doboz tetejét,mielőtt úgy döntök,hogy felveszek egy napszemüveget.
Vagy negyed órán keresztül csak mustráltam a dobozt,de nem kezdtem vele semmit. Eléggé elgondolkodtatott,hogy Draco miért hívott meg a klubhelyiségbe egy estélyi ruhában.Nincs ennek semmi értelme...De azért újra megnéztem a ruhát.Ha egy lányt ezzel nem lehet levenni a lábáról,akkor semmivel.Én még nagyon nem jártam olyan helyeken ahol ilyesmit kellett felvenni,de tetszett a gondolat,hogy Draco ebben látna.
A ruha meglepő módon pont a méretem volt.Vagyis valami hasonló.Csak magamhoz mértem a tükör előtt,mert még nem döntöttem el,hogy tényleg felveszem vagy másban megyek...Mondjuk még azt sem döntöttem el,hogy megyek e.Újra szemügyre vettem a ruhát.A pántja igazából a két vállamat keresztezte és a mell része eléggé kivágott volt.A ruha tetején a kristályok szépen szimmetrikusan helyezkedtek el és a derekától pedig két réteg volt egymáshoz fűzve.Volt egy puhább réteg ami selymesen simult a lábamhoz és a külső vászon ami a végén fodrokba omlott káprázatossá tette a ruha összképét.Igazán mesébe illő estélyi ruha volt.
De nem én voltam a gyönyörű hercegnő és Draco sem állt közel egy hűséges és elragadó herceghez.Összehajtogattam a ruhát és visszatettem a dobozba.Jó helye lesz a szekrényem tetején.Majd felveszem az őszi bálon!De ebben is kételkedtem!Így egy jó nagyot ugorva feldobtam a mesebeli ruhát a szekrényem tetejére,ahová való.Persze a fejemre kb. egy kiló por zúdult amitől rohamszerűen tüsszögni kezdtem.Gyorsan összeszedtem magam és az ágyam felé indultam,de megtorpantam.Az úti célom ismét a szekrényhez vezetett,de ezúttal egy ruhát akartam kivenni.Eldöntöttem!!Elmegyek,de nem abban a ruhában amit kaptam.Csak növelné Draco magabiztosságát ha a tőle kapott estélyiben megyek és azt koránt sem érdemelné meg.Így felvettem azt a ruhát,amit tavaly karácsonykor kaptam Harrytől.Mint,kiderült anyukámé volt az a ruha és Harry csak elcsempészte Petúnia néni ruhásszekrényéből.De az jogosan engem illetett,szóval igenis hordhatom!Akár tetszik neki akár nem!Egy kezes lábas volt ami közel sem volt olyan gyönyörű,mint a piros ruci,de megteszi.A pántja eléggé érdekes volt,mert közrefogta a nyakam és a szürke-fehér csíkok vízszintesen haladtak lefelé spirál alakban.Nem volt szűk ezért a bokámig érő nadrág része jól szellőzött.Még szélsebesen kivasaltam a hajam és egy ezüstből kovácsolt karika fülbevalót akasztottam a fülembe.A bronzosító amit időközben felvittem egy ecsettel az arcomra kiemelte az arccsontom,ami meglehetősen tetszett.A szempillaspirált óvatosan csináltam az ovális alakú tükröm előtt,de így is elrontottam.Ez komoly??Kiderült,hogy ennek sem én vagyok a mestere és csak a 4. alkalomra sikerült jól megcsinálnom.Már csak egy kis málna illatú szőlőzsír és parfüm kell....Voilá!20:07-re elkészültem.
YOU ARE READING
Éjféli szikra
Romance,,A csók szikra,mely lángra lobbantja a tüzet." -Draco, Draco Malfoy!-mutatkozott be a ,,szőke herceg" Érzelmek kavalkádja lett úrrá rajtam,de ezek nem tükröződtek az arcomon. -Stella! Stella Potter! A fiú arckifejezése döbbent lett. Legalább nem cs...