Lehet,hogy az életem legnagyobb baklövését követtem el azzal,hogy Dracóval randizom?Mi?!Dehogy randizom!Ez csak egy baráti találkozó.Nagyon abszurd lenne a testvérem legnagyobb riválisával randizni...persze megfordult a fejemben,de annak mi lenne a vége?Kész katasztrófa!
Miután belementem,hogy Dracóval talizom berohantam a szobámba és a tükör elé álltam.Rettenetes!Nem mehetek el sehova pizsamában.Nagy bőszen kutatni kezdtem a gardróbomban,de mire megtaláltam a tökéletes ruhát a fél ruhatáram mögöttem hevert egy kupacban.De mindegy is...Gyorsan felvettem a vanília színű felsőmet ami eléggé kivágott,de szerintem jelenleg alkalomhoz illő.Bár fogalmam sincs,hogy hova megyünk,de remélem megteszi.Hozzá egy ezüstszürke farmer.Szerintem tökéletes kontrasztot alakít.Főleg egy aranyszínű fülbevalóval és nyaklánccal.A cipővel nem vacakoltam annyit.Egyértelmű volt,hogy a fehér sportcipőmet veszem fel,mivel az mindenhez megy.Már csak egy kis méz illatú parfüm és... NEM!!Én nem tudom megtenni!Hiszen Harry még a gyűlöletnél is erősebbet érez iránta....rühelli!Ezt nem tehetem vele!De hiszen ez csak egy tali haverok közt...Ez nem igaz!Milyen mélyre süllyedtem??Saját magammal nem tudok megegyezni!...De talán Harryvel meg tudok birkózni...Legalábbis megpróbálhatom...
-Kész vagy már??-zökkentett ki Draco az értelmetlen gondolat foszlányaimból.Eddig észre sem vettem,hogy itt van...Mióta áll ott az ajtóban???
-Héé!Kifelé!!-üvöltöttem le a fejét-Talán nem ismered a magánszféra fogalmát??!-vontam kérdőre
Draco egyszerűen csak mosolygott és nem szólalt meg.Talán egy kicsit viccesnek is találta a helyzetet.De ahelyett,hogy szót fogadott volna tovább állt és csak bámult.Egyszer csak oldalra billentette a fejét,hogy jobban szemügyre vegyen.A felcopfozott hajamtól a fehér cipőmig végigmért.Egy centit sem hagyott ki.Mintha egy ismeretlen faj lennék és próbálna feltérképezni.De miután észrevette,hogy rajta kaptam azon,hogy bámul elkapta a tekintetét.A faliújságom felé sandított és egy másodpercre sem vette le róla a szemét.Idegesített,hogy a régi fotóimat bámulja.Hiszen nincs ott semmi érdekes!De vajon,hogyan billentsem ki abból,hogy a képeimre fókuszál?
-Draco!Kicsatolnád a melltartómat?Egy másikat szeretnék felvenni!Ezen túl sok a csipke!-erre persze oda kapta a fejét.
-Tessék?...-elkerekedett a szeme és megpróbálta analizálni,hogy komolyan beszélek e?
Megforgattam a szemem és eltettem a hajvasalóm.Miközben Draco a fotókat nézegette kész lettem a hajammal is.
-Akkor mehetünk?-kérdeztem tőle és már égtem a kíváncsiságtól,hogy hova akar vinni.
-Nem azt mondtad,hogy....-nem fejezte be a mondatot,mert belátta,hogy ez mindenképpen hülyén hangzana.
-Nem mondtam komolyan!Akkor indulunk?-sürgettem.
Draco elindult,de szinte minden lépése bizonytalan volt.Remélem nem azért visz magával,hogy kinyírjon,de már magában is kételkedik.Még sorozatgyilkosnak is szerencsétlen lenne.Minden 2. lépése után hátrafordult,hogy követem e.Szerintem még mindig nem fogta fel,hogy igent mondtam neki.És nem akar egy percre sem szem elől veszíteni.Vagy csak fél,hogy bármelyik pillanatban elfuthatok.De vajon lenne mitől?
-Hová megyünk?-teljesen jogos volt a kérdésem.Pont most hagytuk el a kastély bejáratát.Hova akar elvonszolni?
-A Tiltott rengetegbe !-mondta,mintha ez egy totál hétköznapi dolog lenne.Hirtelen meg is torpantam és egyszerre ijedten,döbbenten,és értetlenül meredtem rá.Hű!Nem hittem volna,hogy képes vagyok egyszerre ennyi érzelmet kifejezni.
-Bocs,de MI VAN???Te meg vagy veszve?Ott egy csomó ijesztő lény meg még ki tudja,hogy mik vannak ott...És te oda akarsz vinni?-már kezdett a mércém affelé menni,hogy Draco tényleg egy pszichopata.
YOU ARE READING
Éjféli szikra
Romance,,A csók szikra,mely lángra lobbantja a tüzet." -Draco, Draco Malfoy!-mutatkozott be a ,,szőke herceg" Érzelmek kavalkádja lett úrrá rajtam,de ezek nem tükröződtek az arcomon. -Stella! Stella Potter! A fiú arckifejezése döbbent lett. Legalább nem cs...