Ahogy a folyóson szaladtam a mellettem lévő oszlopok közötti a napsugarak villódzó fényként robbantak az arcomba,le-fel kapcsolódó villanyként.A narancssárgán besütő nap megvilágításában az árnyákom csak egy fekete paca volt,amely szélsebesen gurult,mint a bowling labda a tekebábuk felé.Hideg szél simogatta az arcomat és a hajam,gravitáció nélkül lebegő szálai,ostorként csaptak az arcomba.Egyenetlen egy kép fészkelte be magát a fejembe,amint minden áldott pillanatban lehunytam a szemem.Draco és Pansy csókolóznak.Felérne a legrosszabb rémálmommal,de a hatévesen megélt trauma mindent fölülmúlt.Egy dinó elől futottam,de megálltam vele harcolni,mert tudtam,hogy nem futhatok örökké,ezért a zsebemben lévő lufiból hajtogattam egy kardot,amivel a dinoszaurusznak futottam,de keresztbe lenyelt,majd felébredtem.Ezt igen gázos volt megélni hatévesen még ha nem is volt valóságtartalma.De akkor sem tudtam kilökni Pansyéket,így ahogy megfogadtam 10 évvel ezelőtt a dinón,most Pansyéken állok bosszút.
*
Eltelt egy óra és még csak három óra múlt el.Az egész sulit körbejártam,de a gerlepár úgy látszik deaktiválta magát egy kis időre.Igazából azt sem tudom,hogy mit akarok majd velük csinálni,majd improvizálok.
Már csak pár diák szállingózott a folyosókon,a többiek vagy a szobájukba vagy a Roxfort udvarán bandáztak.Mondjuk egy-két diákból kinézném,hogy a könyvtárban lapul,mert azért akad pár kocka a suliban is.De felhagytam a kereséssel és az összeesküvés elméletemet is áttettem holnapra,mert fix,hogy nem fogom keresni egész nap azt a két bolondot.Mondjuk úgy látszik nem is volt rá szükség.Draco kb. 30 méterrel előttem baktatott közvetlen az én irányomba,de nem vett észre,mert nagyon elmélyült a gondolataiban.Persze ez nem tartott sokáig,mert ahogy én is megéreztem a jelenlétét ő is az enyémet.Egy másodpercbe sem telt,hogy amikor rám pillantott megfordult és a legközelebbi saroknál eltűnt a szemem elől.Ennyit a bosszúmról.
Körül belül két perc sem telt el amikor Draco ismét felbukkant ugyanarról a folyosóról ,de ezúttal Pansyvel az oldalán.Volt egy fura gondolatom,hogy amint meglátott Draco,elrohant Pansyért és visszajött,hogy villogjon az új barátnőjével.De velük párhuzamosan Cedric is megjelent csak épp egy másik folyosóról kanyarodott be és persze hozzám igyekezett.Jóval hosszabb lábai voltak Dracóénál,így egy jó öt méterrel beelőzte a gyöngypárt.
-Szia Stella!Képzeld...-magyarázta Cedric,de egy pillanatra sem figyeltem rá.Megrögzötten szuggeráltam a közeledő rémálmot és úgy kezdtem el számolni a Draco és köztem lévő métereket,mint a kisgyerek elalvás előtt a bárányokat.-...aztán az összes békaszem az ölébe pottyant és a...-magyarázta tovább,de így éles helyzetbe a bosszún gondolkoztam.Kb. 5 másodperc és mellénk ér Pansy meg Draco,de fogalmam sincs mit csináljak.Mint villámcsapás ugrott be egy ötlet és egyszerre volt ördögi,de egy ponton viszolyogtam is tőle.De ha már a dinót nem tudtam legyőzni Dracón csak bosszút állok!Valahogy!-...az volt a legdurvább,hogy Hannah...
Nem igazán hagytam,hogy befejezze a mondatom,mert csak fél méter volt a célszemély és köztem,tehát cselekedni kellett.
Cedric monológjának a közepe fele a nyakába ugrottam és megcsókoltam.Először hátrahőkölt,mert hirtelen érte a támadásom,de megtartotta az egyensúlyát és viszonozta a csókot.Éreztem ahogy végigszántja a hosszú ujjaival a hajamat és még közelebb von magához.Idegen volt az íz és az elején még undorítónak is találtam,de nem volt olyan rossz.A nyelvünk ritmikusan mozgott és mintha licsit éreztem volna a szája ízében.Kissé azért zavarba jöttem,hogy emberek láttára ugrottam neki Cedricnek,de még engem is meglepett.Miután a tüdőm kezdte felmondani a szolgálatot és oxigénér kiáltott,elhúzódtam Cedrictől és azonnal Dracót kerestem a tekintetemmel.Épp ahogy vártam izzott a dühtől és egy percet sem foglalkozott Pansy magyarázkodásával,aki mellette csiripelt.Csalódottság és harag keveredett a szemébe és legszívesebben rákiabáltam volna,hogy én is ugyanígy éreztem amikor Pansyvel smárolt.
YOU ARE READING
Éjféli szikra
Romance,,A csók szikra,mely lángra lobbantja a tüzet." -Draco, Draco Malfoy!-mutatkozott be a ,,szőke herceg" Érzelmek kavalkádja lett úrrá rajtam,de ezek nem tükröződtek az arcomon. -Stella! Stella Potter! A fiú arckifejezése döbbent lett. Legalább nem cs...