Vihar előtti csönd

1.6K 30 4
                                    

Draco szíveket rajzolt az alkaromra,miközben én összefontam a lábainkat. Teljesen egymásba gabalyodtunk az ágyon. A csillagok halvány fénye sütött be a Holddal együtt,ami megvilágította a fiú aranykoronáját és ezüstössé varázsolta. Úgy festett,mint egy égből leszállt angyal.



-Ki lehetett az?-töprengett a fiú a hajtincseimet csavargatva.

-Nem érdekel!-fordultam meg,hogy a mellkasára feküdjek és a kék szemébe nézhessek.

-De átvette az irányítást feletted és szakított velem!-mondta a fiú.-Nem mondhatod, hogy nem érdekel!

-De...mondhatom! Mert,nem érdekel!

-Az sem érdekelt volna,ha nem hiszek neked?-vont fel a szemöldökét.

-Nem tudom,mert nem így történt! Valószínűleg lelkileg totál mélyre zuhantam volna,majd idővel összeszedtem volna magam és éltem volna tovább az életemet!

-Csodásan hangzik!-sóhajtott.

-Ha nem vetted észre,csak közlöm,hogy a mondatom nagy részében az a szó szerepelt,hogy VOLNA!-vontam közelebb magamhoz az arcát.-Ne annál ragadjunk le,hogy mi lett VOLNA!

-Igazad van! Maradjunk a jelenben,aminek az egyik problémája az,hogy valaki elbájolt és átvette feletted az irányítást!-mondta elég nyersen fogalmazva.

-Elég egyértelmű,hogy Pansy és Rebecka volt!

-És az ő vádolásukkal fogja megúszni az igazi bűnös!

Draco nyakába csimpaszkodva feljebb húztam magam a fiúhoz és mélyen a szemébe néztem. Így nem fog tudni hazudni!

-Miért véded őket?

-Én nem is...

-Miért véded őket?-ismételtem.

-Nem tudhatjuk,hogy ők voltak!

-Akkor talán a legjobb barátnőm volt? Vagy a tesóm?

-Biztos valami idegen besompolygott!-találgatott.

-Besompolygott?-kérdeztem vigyorogva.

-Simán!-vont vállat.

-Na és ki? Valami itteni alak?

-Még szép!-mondta mosollyal a száján.

Draco felültetett az ölébe és kajánul rám mosolygott.

-Mit szólnál ahhoz,ha ezt a dolgot...egy kicsit...elengednénk...-mondta,miközben közelebb húzta a sajátjához az én arcomat.-És ha...folytatnánk ott ahol abbahagytuk?

-Mire gondolsz?-mosolyogtam rá.

-Tudod,te azt!-vigyorgott,miután megcsókolt.

-Van ezzel egy kicsi probléma!-húztam el a számat.

-Most komolyan egy kis szundi miatt nem fogunk szexelni?-emelte fel a szemöldökét.-Felőlem megkereshetjük azt aki elbájolt és kinyírhatjuk!

-Nem emiatt! A probléma,ami miatt mi nem fogunk most...lefeküdni...mindjárt belép a szobába!

-Tessék?

-3...2...és...

-Sziasztok!-pattant fel Rebecka a szobába fülig érő szájjal.

-És 1!-sóhajtottam,majd Draco öléből kibújva odébb ültem és a lányra mosolyogtam.-Mit szeretnél Rebecka?

-Tábortüzet csináltunk!-mesélte.-Lejöttök?

Éjféli szikraWhere stories live. Discover now