Úgy érzem egyszerre vagyok szerencsés és szerencsétlen.Tényleg azt hittem,hogy nem érem el a vonatot,mert sehol sem találtam meg a kilenc és háromnegyedik vágányt.Nem egy ember nézett hülyének,mert fel alá rohangáltam a vasút állomáson.Pechemre neki mentem egy átkozott falnak is.Csakis én tudtam így megtalálni a bejáratot,mivel amint a falnak mentem...át is estem rajta a King's Crosshoz.Letaglózott a látvány.A pályaudvar csodásan festett.Ahogy a bronz és naparany színű vonalak húzódtak a pályaudvar mennyezetén.A falak vörös téglával voltak kikövezve és a táblák szurok és mustársárga színekkel mutatták az utat.A tömeg már számíthatott volna illegálisnak is annyian voltak.A kb. 3000 fős tömeg ellenére is megtaláltam a bátyámat.Nem lehetett nem észrevenni a pápaszemű szemüvegét.Mellette kikandikált egy lány és egy fiú.Valószínűleg a barátai akikről már annyit hallottam.Az fiú eléggé feltűnő volt.Elég magas volt és a haja élénk vörös.A szeplői is majdnem megütötték azt a az árnyalatot amit a haja tükrözött.Szinte minden pillanatban elfordult valamerre.Először azt hittem a csajokat sasolja és megrögzött nőcsábász,de hamar rájöttem,hogy teljesen másról van szó.Bárki bármilyen étellel és finomságokkal a kezében haladt el a fiú mellett 15 méteres körzetben,azt kiszagolta és nem csak átvitt értelemben csorgott a nyála.A lány alacsonyabb volt és meglehetősen vékony.A haja égnek állt és azon sem lepődnék meg ha a barna fürtök között észrevennék egy gólyát.A fogai mint egy nyúlé,de összefoglalva szép lány volt.Szerintem Hermione is azt hitte,hogy Ron a csajokat kémleli,mert eléggé gyilkos tekintettel meredt rá.
-Szia!Végre,hogy megjöttél!2 perc és indul a vonat!-oktatott ki Harry.Gyorsan felrángatott a vonatra és az egyik kabin felé terelt.A vonaton is kb. akkorra volt a zűrzavar,mint a csarnokban.És amint leültem a kabin egyik sarkában csak akkor vettem észre,hogy sajog a lábam.Háát..már vagy 2-3 órája csak futkozok.Igaz,hogy kényelmes ez a csizma,de mégis magas sarkú!!Hermione letelepedett mellém és rám mosolygott.Csak most vettem észre,hogy milyen barna szeme van.Szinte el lehetett veszni benne.
-Szia!Én Hermione vagyok!-épp,hogy csak kimondta ezeket a szavakat a karjába zárt.Vele párhuzamosan én őt a szívembe.
-Szia!Én Stella!-köszöntem neki.
-Már annyit halottam rólad!Nagyon örülök,hogy végre találkozhatunk.-üdvözölt végérvényesen Hermione.
-Stella!Ő itt Ron!-mutatott be Ronnak.Persze tudta,hogy tudom,hogy ki ő de azért így mégis illedelmesebb volt.Ronnal kezet ráztam,de oda se bagózott rám.Azt figyelte,hogy Hermione épp kibont egy csokibékét.Szerintem 0-24 órában eszik.De az ő dolga,nem?
A vonatút unalmasan hosszadalmas volt.Mondjuk lekötött az,hogy Harryék elmesélték a hosszadalmas sztorikat,hogy milyen kalandjaik voltak a Roxfortban.De mégis örültem annak amikor bejelentették,hogy 5 perc és ott vagyunk.Persze inkább töltök a vonaton még egy órát,mint a Kóbor Grimbuszon 2 percet.AZT SOHA TÖBBET!Harryék előbb szálltak le mint én arra hivatkozva,hogy az idősebbeké az elsőbbség.Egy év ember...EGY ÉV!!!
Amint leszálltam kifürkésztem a velem egyidőseket.Mindegyik egy hatalmas pasashoz vezettek.Így hát követtem őket.Hamar megtudtam,hogy csónakon megyünk el a kastélyba.Mi van ha felborul?Ez konkrétan gyermek veszélyeztetés!De mindegy!Ők tudják...ha valaki kinyiffan ők kerülnek az Azkabanba.De egy pillanat alatt elterelődött a figyelmem a csónakokról.Mert megláttam őt.Nem volt nehéz észrevenni.A szőke haja eléggé észrevehető volt és valamilyen okból zavart az,hogy ezt más lány is észrevette.Féltékeny vagyok?KIZÁRT!Alig ismerem ezt a fiút.De akkor sem tudtam róla levenni a szemem.Valakivel beszélgetett.Nem tudtam kivenni,hogy ki az csak azt,hogy rövid barna haja van,termetes és alacsony.Igazából nem érdekelt,hogy ki ő.Csak a szőke fiú.Vele kapcsolatban mintha mindig megállt volna a idő.Természetesen fekete ruha volt rajta,ami kihangsúlyozta a szőke haját.És a kontraszt miatt most még világosabbnak tűnt a szeme.Csak épp,hogy 3 centit elmozdult összeakadt a tekintetünk.Ő elmosolyodott én meg csak álltam ott megszeppenve.Deja vu!Detto ugyanez történt a talárosnál.Inkább lesütöttem a szemem....az ilyen helyzeteket nem igazán tudtam kezelni.Egy férfi...valószínűleg tanár,kizökkentett a toporgásomból.
YOU ARE READING
Éjféli szikra
Romance,,A csók szikra,mely lángra lobbantja a tüzet." -Draco, Draco Malfoy!-mutatkozott be a ,,szőke herceg" Érzelmek kavalkádja lett úrrá rajtam,de ezek nem tükröződtek az arcomon. -Stella! Stella Potter! A fiú arckifejezése döbbent lett. Legalább nem cs...