A 66. gárda

1.2K 33 6
                                    

A peronon álló vonat egy helyben pöfékelt és töltötte el füsttel a Roxfort egész pályaudvarát.Az egész iskola,diákok és tanárok egyaránt ültek és álldogáltak és várták,hogy végre megérkezzen az igazgató,aki elossza a csapatokat és kiosztja a napirendet.Elkülönülve álltak a Hugrabugosok,Hollóhátasok,Mardekárosok és a Griffendélesek.Szín szerint kék,sárga,piros és zöld csíkokra lett osztva a tömeg két kivétellel,mivel a kék színek között ott virított kettő zöld színbe öltözött tanuló.Ezek voltunk mi,én és Draco.A Hollóhátasok szúrós szemmel meredtek ránk végig,miközben a barátnőmhöz siettem.A mellettem lévő fiút úgy kellett magammal vonszolnom,mert nem igazán volt kedve ,,ellenséges" terepre menni,de azért miattam vállalta a kockázatot.A Hollóhátasok ezúttal nem csak Dracóra fintorogtak,hanem rám is,hiszen az ,,elátkozott" énem náluk is kihúzta a gyufát.Dracót meg soha nem bírták,emiatt mindketten a célközönség közepére kerültünk egészen addig amíg Chóhoz nem értem,aki azonnal párbeszédbe elegyedett velünk.

-Ti nem izgultok?-kérdezte a lány tetőtől talpig bezsongva.-Annyira vártam már ezt a kiruccanást.-mondta,de közben egy-két ásítás elhagyta a száját,de ez érthető,mert még reggel hat van.

-Ja!Kész téboly ez egész!-mondta Draco flegma hangon,míg felvont szemöldökkel a diáktársait méregette.

-Leheljél már egy kis hangulatot a csávóba!Konkrétan víruskánt fogja terjeszteni ezt a pesszimizmust,ha nem áll le!-szólalt meg a barátnőm teljesen jogosan.

-Draco!-fordultam a fiú felé.-Fix,hogy totál jó buli lesz ez a kirándulás szóval megtennéd,hogy egy irtó pici optimizmust magadba szippantasz ebből a csodálatos Roxforti levegőből,mielőtt indulunk?

-És mi lesz ha nem egy helyre megyünk?-vont kérdőre.

-Már megint kezdi!-sóhajtott Cho.

-Emiatt ne aggódj!A pókösztönöm azt súgja,hogy ezzel nem lesz baj!-próbáltam megnyugtatni a fút.

-Mi lesz ha Parkinsonnal zárnak össze és megint elátkoz?-folytatta az aggodalmait.-És ha egy szakadék szélén túrázunk és a liba belelök a..

Egy rövid csókkal fojtottam a fiúba a szavakat,amitől azonnal ellazult.A befeszített izmai elernyedtek és a kalapáló szíve is lelassult.Persze ő ennél sokkal többet akart,de azért több ezres nézettség előtt nem fogok a nyakába ugrani.Mialatt már a keze a csípőmnél matatott elhajoltam tőle és a nyakába kapaszkodva rámosolyogtam.

-Nem lesz semmi baj!

-Remélem igazad van!-sóhajtott a fiú,de legalább most nem fűzött hozzá semmilyen gyilkos gondolatot,még ha a hangszíne nem is volt annyira vidám.

Mikor körbenéztem , észrevettem,hogy a tömeg mozgásba lendült és egyenesen egy magas ősz szakállas férfihoz sietett,aki éppen most jelent meg a hosszú dolomit szürke ruhájában.Mindenki körbeállta az igazgatót,de persze ettől még a négy szín egy pillanatra sem keveredett.Chóékkal együtt elindultunk Dumbledore felé,aki már a csapatokat osztotta fel,az úgynevezett csapatfőnököknek pedig már osztotta is a kirándulás menetének a pontjait és programjait.Összevissza lettek osztva a csapatok,valahol 3 Mardekáros,2 Griffendéles,4 Hollóhátas és egy Hugrabugos.Vagy csak 5 Mardekáros és 5 Griffendéles.(Abból már most látom,hogy nagy balhé lesz!)

-Ginny Weasly!-hallottam az igazgató mély hangját.Végre egy ismerős nevet hallok!Kikukucskáltam Draco mögül és arra lettem figyelmes,hogy a vörös hajú lány három végzős Hollóhátashoz és több negyedikes Hugrabugoshoz ,meg egy másodéves Mardekároshoz csatlakozik.Hát nem irigylem!-A csoportvezetőjük pedig Vincent Crak!

-Ezek normálisak?-kérdezte Draco röhögve.

Most belegondolva Draco mostanában egyáltalán nem lógott velük.Igaz,hogy nem a legjobb társaság Crak és Monstro,de akkor is a legelső barátai,amitől én nem akarom megfosztani.Miattam ne távolodjon el azoktól akiket megszokott még ha miattam meg is változott egy kicsit.

Éjféli szikraWhere stories live. Discover now