Kristof nije spavao celu noć. Pored njega je ležala njegova žena za koju je očekivao da je osoba koja ga voli najviše na svetu jer je on nju voleo najviše na svetu. Mislio je da može da joj veruje i da između njih nema nikakvih tajni, ali to veče je saznao da ga ona već nekoliko meseci laže da se vraća natrag na posao, a umesto toga ide negde drugde i on ne zna gde. Pomišljao je da je možda ponovo trudna ali to ne bi krila od njega jer nije krila ni prvu trudnoću. Bili su oduševljeni kad su saznali da će postati roditelji i ona zna da bi on bio isto toliko oduševljen i drugi put. Znači nije trudna. Pomislio je i da je bolesna ali ni to ne bi krila od njega, osim ako je nešto jako ozbiljno. Znao je da postoji samo jedna osoba koja mu može pomoći. Neko ko zna Kasandru bolje i od njega i Arose zajedno - Kasandrina baka, Elajza. Baka Elajza je bila u banji. Otkad je Kasandra počela bolje da zarađuje, konačno je mogla svojoj baki da se oduži za sve što je za nju učinila. Kasandrini roditelji su je mladu ostavili samu i da nije bilo bake, Kasandra bi završila u sirotištu.
Kristof i Elajza su razgovarali preko telefona.
Kristof: ,,Ja ne znam šta nije u redu sa njom. Nas dvoje se skoro više i ne viđamo. Vidim da joj je teško da ode od mene i malog Sebastiana skoro svaki dan ali ipak odlazi. Mislio sam da je u pitanju posao, trudnoća, bolest ali najverovatnije nije ništa od toga. Hvala nebesima ako nije bolest! Da li možda znate nešto o njoj, bilo šta, iz prošlosti što bi moglo da mi pomogne da saznam?"
Elajza: ,,Da li si pokušao da prosto razgovaraš sa njom?"
Kristof: ,,Hteo sam juče, na poslu, a kada sam saznao da je slagala da je još tamo, uspaničio sam se. Ne znam kako da je pitam. Plašim se odgovora. Zbog toga sam hteo da pozovem Vas da mi date neki nagoveštaj o tome šta se događa sa njom."
Po tonu njegovog glasa se poznalo da je zabrinut.
Elajza: ,,Ja zaista ne znam o čemu se radi. Bolje je da ti to proveriš sa njom. I molim te, reci mi šta god da je u pitanju."
Kristof: ,,Naravno, bako. Izvinite što sam Vas zabrinuo."
Kristof nije više imao kud. Morao je da se suoči sa istinom, šta god to bilo. Hej, zavetovali su se za 'i u dobru i u zlu', zar ne? Stajao je na pragu, naslonjen na vrata. Kasandra je presvukla malom Sebastianu pelenu i nakon toga se malo igrala sa njim na bračnom krevetu nje i Kristofa.
,,Moram da idem sada." Rekla je ,,Na poslu su skroz bespomoćni bez mene."
Kristof je seo na krevet pored nje: ,,Kasandra, moram nešto da te pitam."
Kasandra ga je pogledala u oči. Odmah je znala da nešto nije u redu. To pitanje nikada nije bilo dobar znak, naročito u situaciji u kojoj je trenutno bila ona.
Kristof je nastavio: ,,Gde ideš posle posla?"
,,Kako misliš gde idem? Idem natrag posao da im pomognem, imamo novi projekat na kojem radimo."
,,Juče sam hteo da te posetim u restoranu i nisi bila tamo. Čekao sam te nekoliko sati." Kasandra se vidljivo uspaničila kad je čula to, a Kristof je svojim rukama nežno dodirnuo njene, kako bi joj pokazao da ne misli ništa loše. ,,Znam da šta god da je u pitanju, da nije ništa loše. Ja ti verujem. Ali ako je neki problem onda možemo da ga rešimo zajedno. Nema potrebe da kriješ nešto od mene."
,,A šta ako je to nešto što nije loše ali ne znam kako ćeš reagovati i nisam spremna još da ti kažem?"
Kristof je napravio pauzu. Neznanje ga je ubijalo.
,,Dušo", Kasandra ga je ubeđivala ,,ništa se nije dogodilo što bi trebalo da te brine, ali ne mogu da ti kažem, ne još. Veruješ mi?"
,,Verujem ti."
Poljubila ga je u obraz i rekla: ,,Otkazujem planove za večeras. Hajde da odemo negde nas troje. I obećavam, od sada ću biti manje odsutna od kuće."
***
Arosa i Ridijan su imali manje uspešan dan od drugog para. Nakon raskida, bilo bi im previše čudno da žive u istom stanu pa se Ridijan odselio natrag kod svojih roditelja, koji su mu prigovarali kako su 'od početka znali da će taj neodlučan devojčurak slomiti srce našem sinu'. A tek što je praksa bila neprijatna kada su se sreli danas... Sve se promenilo. Srećom, njen stari prijatelj, Demijan, je bio pravi spas. Pozvao je Arosu da ode sa njim i njegovom suprugom, Lindsi, na piće. Oni su svoju dečicu ostavili porodičnom prijatelju da ih čuva.
Na večeri su se zabavili i pričali o tome šta se sve izdešavalo dok se nisu videli. Arosa je gledala slike dece Demijana i Lindsi. Imali su troje preslatke dečice. Prvo dvoje su bili blizanci, a treće je mala bebica Harijet, koja se rodila dok je Demijan radio u Pekari ,,Jedinstvenoj".
,,Sećam se kada mi je moja Lindsi javila da se porađa", Demijan se prisećao tog divnog dana kad se Harijet rodila ,,bili ste u gužvi, a moj drugar Spirit (Arosin otac), me je odmah poslao kući. Dobar je to šef bio. Šteta što smo se razišli zbog krize. On nije imao dovoljno da me plati a ja sam taman pronašao plaćeniji posao."
,,Ipak je to troje usta koja moraju da jedu, i za nas i za tvoje.", dodala je Lindsi ,,Ali svaka čast tvojoj porodici kako je premestila pekaru u Bristol. Kako im ide?"
Arosa je odgovorila: ,,Ide im dobro. Čujemo se mi često."
,,Znaš šta sam želeo da te pitam?" Demijan je rekao ,,Pošto je šteta da takva lokacija propadne, mislio sam da tvoji roditelji malo priskoče, naravno i mi i možda možemo ponovo nešto da pokrenemo zajedno."
,,STVARNO?!" Arosa je bila uzbuđenija nego što je pomislila da će ikada biti. Taj predlog joj je bio kao poklon sa neba.
,,Da", rekao je Demijan ,,ali nema šale. Ako ćemo zaista to da počnemo, moramo da ulažemo i ti moraš da budeš sasvim sigurna jer kad počnemo nema natrag."
,,Naravno da sam sigurna. Zašto ne bih bila?"
Lindsi je nastavila razgovor: ,,Pa, biće ti teško i da studiraš i da budeš uključena u projekat."
,,U pravu ste oboje."
,,A šta ti više voliš? Da li više voliš da se baviš pečenjem peciva ili lečenjem životinja."
,,U tome je stvar. Ja želim i jedno i drugo. Ali moji roditelji će očigledno moći da investiraju u samo jedno."
YOU ARE READING
Pekara Je Zatvorena (Nastavak Pekare ,,Jedinstvene") ✅ (CELA KNJIGA )
General FictionPriča o Pekari ,,Jedinstvenoj" se završila srećno, ali priča o njenim vlasnicima još traje...