32. Dobri Geni

13 5 3
                                    

Kasandra se spremala da se vrati kući iz bolnice. Ona i Kristof su još jednom pozdravili Ridijana. I on će izaći za koji dan.

Marinet i Tomi su se spremili da je dočekaju. Marinet je želela da to bude iznenađenje i bila je odlučna, ali Tomi je imao nešto drugo na umu.

Ponavljao je jednu istu rečenicu. ,,Mama, ja bih radije bio sa Arosom."

,,Znam da bi." Odgovorila mu je. ,,Ali, važniji si nam ovde."

,,Ali samo na par minuta, neće joj škoditi. U istoj je bolnici kao i Kasandra."

,,Ne možeš zato jer je Arosa na nezi, znaš to i sam. Njena porodica je jedina koja sme da je vidi sada."

Tomi se malo snuždio. Marinet nije trebalo dugo da shvati šta se događa sa njim. Pomazila ga je po glavi. ,,Uskoro ćete biti zajedno. Potrebno je samo malo strpljenja."

Tomi joj se nasmešio. ,,Hajde da vidimo Kasandru. Ja ću se kasnije javiti Arosinoj porodici."

Njihov trenutak je prekinuo zvuk guma od auta koji se približava prilazu bolnice.

,,Ko još ovako brzo vozi?" Pitala se Marinet.

Ubrzo je dobila odgovor - iz auta su izašli Gospodin i Gospođa Krin.

,,O evo nam i veterinara." Rekao je Tomi.

,,Zar nije i tvoja devojka veterinarka?" Pitala je Marinet.

,,Buduća."

,,O izvini!" Rekla je Marinet. ,,Buduća devojka."

,,Ne, mama, buduća veterinarka." Tomi je pojasnio.

Ubrzo su im se pridružili Krinovi.

,,O to ste vas dvoje..." Gospođa Krin je bila razočarana. ,,Da li su vam životinje u redu?"

,,Kako i ne bi bili, " rekla je Marinet ,,drugi put poslali smo ih kod pravih veterinara."

Gospodin Krin se ubacio. ,,O vidi, to su one sveznalice! Voleo bih da ostanem i raspravljam se sa vama ali moramo da vidimo našeg sina i našu snajku." Krenuli su.

,,Moju snajku." Marinet je tiho promrljala.

,,Šta reče?" Pitala je Gospođa Krin.

,,Kažem da je sreća što idete."

Krinovi su razmenili poglede i ušli u bolnicu.

Tomi je sačekao da odu. ,,Baš super... Kako sad da prođemo pored njih?"

,,Slagaćemo da idemo jer sam ja radila sa Kasandrom i tako se znamo. Pa to u stvari i nije laž. Ali sačekaćemo malo ovde dok se oni ne ispričaju."

Unutra, u bolnici. Krinovi su prvo obišli Ridijana da provere kako je on. On je bio srećan što ih vidi i još više se radovao povratku kući. Jeste da je morao da se vrati tamo gde je dobio premeštaj i neće ih više viđati toliko često, ali bar je bio srećan jer je imao i toliko vremena da ih vidi. Najviše je želeo da se osveti Hoakinu ali nije imao dokaza. Možda je tako i bolje. Možda je bolje da zaboravi na saobraćajnu nesreću. Ipak, nije to bilo jedino što ga je ljutilo. Zapravo, to ga je i najmanje ljutilo. Ali ono što je Hoakin uradio Kasandri i Arosi, to ga je izluđivalo. Znao je da su mogle da prođu mnogo, mnogo gore ali sve jedno one to nisu zaslužile. Kakva je to kukavica kad je hteo da naudi dvema mladim osobama? Šta je uopšte time postigao? Nije imao baš neki plan. Vidi se da je Sintija baš birala najgoreg za verenika.
Ali, važno je da se njih dve prvo oporave, a onda će nešto smisliti. Znao je da će to nekako da reši. Samom sebi je obećao da će se osvetiti Hoakinu.
Razmišljanje o tome ga je nateralo da ode i sam se uveri da je Kasandra dobro.

Sada se njena soba brzo napunila. Tu su bili Baka, Kristof sa bebom, Ridijan i Krinovi. Prisustvo Krinovih joj nije mnogo prijalo i Kristof joj je odmah rekao da će ih izvesti napolje ako ona tako odluči. I on je želeo da porodica bude na okupu ali previše toga se izdešavalo oko njegove porodice i više ne gleda Krinove istim očima. Ridijan će uvek biti njegov brat ali Krinovi više nikada neće biti njegovi roditelji, bar ne onako kako su ranije bili.

Kasandra je bila prijatno iznenađena ali i malo joj je škodilo prisustvo Krinovih. U njenom stanju, drugom stanju, nije želela da ima puno dodira sa njima. I kroz prvu trudnoću je bila sa njima zbog svog muža ali ovaj put je mnogo toga bilo drugačije i nije joj bila želja da njena beba sluša besmislice tog nadmenog para još pre nego što dođe na svet. Za sad, nije o tome govorila.

Na umu joj je bilo samo jedno. Pozvala je svog muža da izađu na hodnik.

,,Da li ti je muka?" Pitao je Kristof.

,,Zašto bi mi bilo muka?" Pravila se kao da se ništa ne dešava.

,,Zato jer si u prvoj trudnoći imala mučninu i očekujem da tako bude i u drugoj."

Kasandra je zakolutala očima i nasmešila se. ,,Jao, i ti si video test..." Stišala se da je drugi ne čuju. ,,Pa... šta misliš?"

Kristof ju je podigao sa zemlje u zagrljaj. ,,Oduševljen sam!"

,,Tiše, tiše!" Smejala se.

Poljubili su se u radosti.

,,I ovog puta da bude curica. Ima previše muških u mojoj porodici." Rekao je.

Kasandra se smešila. ,,Pa to ne zavisi od mene, mili. Pol zavisi od oca."

,,Nisam imao prilike da izjasnim želju na vreme, tako da se nadam da predlozi i dalje važe." Stavio je ruku na Kasandrin mali stomak. ,,Poslušaj me, malena."

Nakon njihovog momenta, Kasandra je rekla Kristofu da pravi društvo ostalima. Ona je odlučila da malo pronjuška po bolnici. Gledala je na svaka vrata i raspitala se u kojoj je sobi njena drugarica. Morala je da se pozdravi sa njom.

Kad je pronašla sobu koju je tražila, ušla je i videla Arosu kako leži na krevetu i gleda u prozor. Izgledala je u redu. Zaista je bila jaka.

,,Arosa?" Kasandra je pravila male korake do nje.

Arosa je okrenula glavu ka vratima i nasmešila se kad je uočila svoju drugaricu. ,,Ćao, Kasi."

Kasandra je odmah dotrčala i zagrlila je.

Arosa je uzvratila zagrljaj. ,,Pa nisam bila na kraju sveta."

,,Tako se činilo." Prekinula je zagrljaj i stavila svoje ruke na njena ramena. ,,Hvala ti. Hvala ti. Spasila si me. Ne znam šta više da kažem..." Nije mogla da se izrazi koliko je bila zahvala na onome što je njena drugarica uradila.

,,Hej, naravno da sam to uradila! Morala sam da zaštitim i tebe i malog Sebastiana. Da ga odgoje oni Krinovi? Da ti baka ostane sama pod stare dane? Morala sam te spasiti. I ti bi isto uradila za mene, znam te."

,,Nisi samo mene i Sebastiana spasila." Kasandri su navrle suze na oči. ,,Trudna sam. Spasila si tri života. Da sam duže ostala bez nege ko zna kako bi se to završilo."

Arosa je bila tiha par minuta, onda se nasmešila. ,,Znači, još jedna beba? Svaka ti čast! Sebastian ima tek godinu dana."

,,Brza sam." Rekla je Kasandra. ,,A i oduvek sam želela više dece, veću porodicu nego što sam ja imala. Možda trenutna situacija nije pravi momenat ali u redu je, imam iskustva."

,,Zašto nije? Bar sad znaš gene oca svoje dece i nisu loši, moram priznati."

,,On zna svoje a ja svoje ne."

,,Pa znaš baku i deku."

,,Ali o roditeljima ne znam ništa."

,,Uzmi moje, rado ti ih poklanjam."

Nasmejale su se.

Kasandra se tek onda setila šta je htela da je pita. ,,A onih dvoje su uhapšeni?"

,,Hoakin jeste."

,,A Sintija?"

,,Dok smo tetka i ja bežale, 'Gospodin i Gospođa Smit' (pravila je referencu na poznati film) su se svađali i Hoakin ju je upucao. Nije preživela."

Pekara Je Zatvorena (Nastavak Pekare ,,Jedinstvene") ✅ (CELA KNJIGA ) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora