14. Neočekivana Poseta

14 4 11
                                    

Arosa je kroz prozor videla taksi kako se parkira ispred njene zgrade. Iz auta je izašla jedna dama u skupocenoj odeći ali nije izgledala kao ubraženi snob visokog društvenog statusa, koliko i Sintija, hodala je opušteno i sa osmehom se rastala sa taksistom. Njene crvene kovrdže su lepršale dok se penjala uz stepenice zgradice u kojoj je Arosa stanovala.

,,Pitam se kod koga ide..." Arosina pomisao je bila praćena zvonjavom zvona na njenim vratima.
Pogledala je kroz ključaonicu i obradovala se ,,Pa da li je moguće?!"
Na njenim vratima je stajala ta dama, ali je ovoga puta poznala ko je to kada ju je videla izbliza. Otvorila joj je vrata.

,,Teto!" Arosa je skočila njoj u zagrljaj ,,Odakle ti ovde čak iz Bristola? Da li ima još nekih posetilaca?"

Arosina tetka, Ďesika, se smejala. ,,Ma nema niko drugi, tvoji roditelji su toliko zauzeti Pekarom da sam samo ja pronašla vremena da dođem kod tebe. Ja sam moju pekaru prodala, a tvoji rade punom parom."

Arosi je bilo toplo oko srca kad je pomislila na njih, bez obzira na svoju tajnu. ,,Uđi i sve mi ispričaj!"

Njih dve su ćaskale o Arosinoj porodici u Bristolu. Tetka Ďesika je pričala kako su se oni tamo brzo snašli i započeli svoj posao. Roditelji, Spirit i Belatriks, su zadovoljni svojim novim životom i napravili su mnogo veću Pekaru ,,Jedinstvenu" tamo nego što je ovde ikada bila. Blizanci, Oli i Kasidi, se dobro vladaju u školi i već se uče da nastave porodični posao, koji im se za sada čini zabavnim. Arosu su najviše obradovale vesti o njenom bratu i sestrici jer su joj oni najviše nedostajali. A znala je da bi podržavali bilo koju odluku koju je donela za svoju budućnost. Ispričala je tetki i kako će prekosutra, sa svojim novim prijateljima i saradnicima, otvoriti novu Pekaru ,,Jedinstvenu''.

Tetka Ďesika je bila presrećna da se vidi sa svojom sestričinom posle toliko godina... Arosa je bila beba kad su se poslednji put srele uživo. Sve ovo vreme su samo razgovarale i dopisivale se preko društvenih mreža. Ďesiki je bilo drago da vidi koliko njena sestričina liči na svoju majku, i uopšte njenu stranu porodice.

Ubrzo, Arosi je zazvonio telefon. Stigla joj je poruka od Tomija. Arosa je čitala poruku i smešila se dok mu je pisala odgovor.

Tetka Ďesika je morala da prokomentariše ,,Kome se to smeškaš? Da nije onaj Ridijan?"

,,Ne", odgovorila je Arosa ,,nisam više sa njim."

,,O žao mi je! Znam da se vas dvoje družite celo detinjstvo."

,,Dobro mi je, teto. Ovo je drugi momak, skoro smo se upoznali i sad se dopisujemo."

,,Dopisujete? Danas se deca svakako zabavljaju. Pa kako uspevaš da se organizuješ i oko pekare i oko fakulteta?"

Arosa je se ukopala u mestu ,,Teto, moram ti nešto reći ali obećaj mi da nećeš reći mami i tati ili bilo kome drugom."

,,O ne", Tetka Ďesika je pretpostavila ,,trudna si!"

,,Teto..." Arosa je htela da je ispravi a onda se naljutila ,,ŠTA?! NE, NISAM TRUDNA! Nisam baš toliko glupa!"

,,Pa šta je onda toliko ozbiljno ako njie to?"

Arosa je odlučila da kaže ,,Napustila sam fakultet da bih se bavila oko pekare i koristila novac koji su  roditelji mislili da mi šalju za studije za renoviranje lokala a sada se pojavila mamina školska neprijateljica i želi da mi uništi posao. Teto, treba mi tvoja pomoć!"

Ďesika je bila tiha nekoliko sekundi a onda je počela da se smeje.

,,Šta je toliko smešno?" Arosa se bunila. ,,Moja budućnost, moj posao, moj život i moj odnos sa roditeljima vise o koncu!"

Ďesika se i dalje smejala ,,Ista si tvoji mama i tata! Jao oni i njihova pekara! Po ceo dan slušam o poslu! Zato sam i prodala svoju pekaru jer mi se smučilo da o tome slušam."

,,Pretpostavljam da će ti se smučiti i o ovome da slušaš..."

,,Pekara da, ali hoću da znam još nešto o toj neprijateljici..."

Arosa je provela nekoliko sledećih minuta objašnjavajući svojoj tetki celu istoriju toga šta se sve dogodilo sa Sintijom i kako je odglumila bankrot i sve ovo vreme koristila Kasandru kao pion i sad želi da sabotira njihov posao.

Ďesika je bila toliko zainteresovana u priču i očarana time. Ovakvog uzbuđenja nije bilo kod nje kući. Posla joj je bilo preko glave ali dramu je prosto obožavala u bilo kom izdanju.
Nakon što su se malo ispričale, Arosa je ostavila Tetku u stanu da se raspakuje i smesti, a ona je morala da se vidi sa Tomijem na kratko i otišla je. On ju je čekao ispred.

Arosa i Tomi su se prošetali po naselju. Bilo im je uvek najdraže kad se šetaju i da razgovaraju. Mogli su tako do sutra. Tomi je želeo da Arosa upozna njegovu majku, Marinet, i odveo ju je do njegove kuće. Kako Arosi ne bi bilo neprijatno da je u kući nekoga nepoznatog, Tomi i Marinet su smestili Arosu da sedi sa njima ispred kuće, u dvorištu. Imali su lepu baštu i lepe životinje. Ako je u nešto Arosa bila sigurna, to je da ko ne voli živtonje ne voli ni ljude, a ovih dvoje su voleli životinje i to mnogo.

,,Čime se baviš, Arosa?" Marinet ju je pitala.

,,Arosa će otvoriti svoju pekaru, mama." Tomi je uzbuđeno odgovorio umesto nje.

Arosa se malo nasmejala, a Marinet se obratila svom sinu ,,Nije lepo upadati nekome u reč."

,,Izvini", Tomi se izvinio Arosi ,,samo sam uzbuđen. Kad se ono otvara? Prekosutra?"

,,Da", odogovorila je ,,i mi smo veoma uzbuđeni. Jedinstvena će ponovo biti na snazi."

,,Čekaj, čekaj", Marinet je reagovala na taj naziv ,,ti si bila vlasnica pekare ,,Jednistvene"? Nije ni čudo što se tako zvala, kakve ste specijalitete tamo pravili!" Prisetila se koliko je volela tu pekaru dok je još bila otvorena.

,,Zapravo moji roditelji su bili vlasnici, a ja sam sada vlasnik trećine..." pogled joj je skrenuo na ulicu ,,Da li su ono Kristof i Kasandra?!"

,,Hej vas dvoje!" Istrčala je da ih pozdravi dok su prolazili pored njih.

,,Zdravo!" Kristof joj se javio.

,,Zdravo." Kasandra joj je neprijatno odgovorila. Njenom osećaju krivice nije pomoglo to što ju je upravo videla.

Marinet je pogledala na kapiju i pogledala u dvoje poznatih lica. Neprestano joj je pažnju odvlačio Kristof, zaista joj je izgledao poznato. Onda je pogledala u Tomija koji se sedeo na suprotnoj strani stola od nje, a zatim natrag u Kristofa. Uočila je zašto joj se toliko činilo da zna Kristofa od ranije - on mnogo liči na njenog sina. Zapravo je obrnuto jer je Tomi mlađi od njega. Jedino im je boja očiju različita. Ali kosa, ten i građa tela...

,,Mama šta nije u redu?" Tomi je primetio da se ona ućutala.

Marinet ga je pogledala i zatim je ustala sa stolice i prišla nekoliko koraka bliže kapiji da bolje poleda u Kristofa. On je primetio da ga ona čudno gleda i bilo mu je malo neprijatno jer je mislio da joj njegovo prisustvo smeta nakon one neprijatne večere. Pošto se ni on ni Kadamdra nisu osećali prijatno u ovoj situaciji, oboje su brzo otišli od kapije.

Marinet je ušla u kuću i utrčala u kupatilo da se umije. Malo se osvežila i pogledala u ogledalo. ,,Kristof... Čak je to to ime. Da li je moguće? Posle ovoliko godina?"

Pekara Je Zatvorena (Nastavak Pekare ,,Jedinstvene") ✅ (CELA KNJIGA ) Where stories live. Discover now