,,Dvoje dece!" Marinet se obradovala vestima. ,,Postaću trostruka baka!"
,,Da, presrećni smo." Rekao je Kristof.
,,Da li znate kog su pola blizanci?"
,,Želeli smo da to bude iznenađenje." Rekla je Kasandra.
,,Ne bih se složila." Rekla je Baka Elajza. ,,Znam da hoćete devojčicu, hoću i ja."
,,I ja." Rekla je Marinet. ,,Oduvek sam htela ćerku, ali nisam bila te sreće." Namignula je.
Tomi se malko uvredio. ,,Mama!"
,,Šalim se!" Marinet se nasmejala. ,,Volim vas obojicu kao da ste devojčice."
,,Pa, ona ili on ili ona?" Pitala je Baka.
,,Ni on ni ona." Rekla je Kasandra. ,,Ni mi ne znamo i nećemo ni da znamo."
,,Zamislite da bude i jedno i drugo." Rekao je Tomi.
,,To bi bilo baš slatko." Rekao je Kristof.
Odjednom su se vrata otvorila i Arosa je ušla. ,,Evo me." Sela je kod njih. ,,Šta sam propustila? Kako je beba?"
Svi su zaćutali.
,,Arosa," Kasandra je ustala ,,odakle ti ovde?"
,,Izašla sam iz bolnice i došla sam da budem uz vas i uz bebu."
,,Zar ne bi bilo dobro da se prvo vratiš kući?" Tomi se brinuo.
Arosa je prevrnula očima. ,,Ne, želim da budem sa vama ovde."
Kasandra je izvela Arosu napolje i tamo su nastavile razgovor nasamo.
Kasandra je držala Arosu za ruku. ,,Veoma mi je drago da si ovde ali sada imaš obaveza oko svoje porodice preko glave. Idi kući. Kasnije ćemo ti ja otići na kafu."
,,Ne želim da odem kući. Želim da budem sa vama ovde dok se ne vratim kući."
,,Živimo samo par ulica daleko jedna od druge."
,,Ne toj kući." Arosa se rastužila. ,,Hoću da nastavim studiranje u Bristolu."
,,Ideš sa njima?"
,,Tako je najbolje. Oli i Kasidi moraju da nastave školovanje, a mama i tata posao. Tamo ću se zaposliti kad završim studiranje a troškove delim sa roditeljima. I isplatiću dug svima kojima dugujem kad se zaposlim. Prati nas nesreća otkad sam ovde."
Kasandra je odbacivala tu ideju. ,,Zaista bi tako bilo najbolje za tvoju porodicu ali biće ti veoma teško da učiš medicinske izraze na engleskom. Znam da se dobro vladaš engleskim ali ipak to nije naš jezik."
,,Možda mi i jeste potreban izazov. Imam samo još nekoliko ispita do kraja, možda i uspem."
,,Znači odlaziš zauvek?"
,,Razmislila sam i mislim da je tako najbolje. Ali doćiću da vidim tvoju bebicu čim se porodiš."
Kasandra se malo rastužila ali se osmehnula kako bi učinila atmosferu lakšom. ,,Bebice, blizanci su."
,,Stvarno?!" Arosa je skočila i krenula da je zagrli, ali onda je viknula. ,,O NE!"
,,Pa nije toliko loše..." Rekla je Kasandra.
,,Ne to!" Rekla je Arosa i pokazala Kasandri iza nje, gde je stojao jedan policijski auto.
,,Ne razumem." Kasandra je gledala u auto.
YOU ARE READING
Pekara Je Zatvorena (Nastavak Pekare ,,Jedinstvene") ✅ (CELA KNJIGA )
General FictionPriča o Pekari ,,Jedinstvenoj" se završila srećno, ali priča o njenim vlasnicima još traje...