Kasandra je stajala iza ugla sa jednim čovekom i pokazivala mu na novu pekaru ,,To je ta."
,,To?" Pitao je čovek ,,Meni izgleda čisto još odavde."
,,Nije bitno kako izgleda već da ti proceniš onako kako sam ti ja rekla." Daje mu kutiju u ruke. ,,Ovde se nalazi pacov, ti ga samo stavi u tašnu i kasnije se samo pretvaraj da si ga pronašao u toj pekari."
Nasmejao se ,,Sintija je bila u pravu. Daleko ćeš ti dogurati."
,,Samo idi!" Kasandra ga je ljutito posala na delo. Mrzela je poziciju u koju ju je Sintija trenutno postavila. Ako dobije otkaz u tom restoranu sada, nakon što je toliko uložila u njega, neće se spasiti iz dugova nikada. Morala bi svoju baku da pošalje natrag iz banje i beba bi im bila gladna, a što je najgore, morala bi da traži finansijsku pomoć od svojih tašte i tasta, a to ne bi uradila ni u snu. Već je bila u tom sosu jednom i nikada više, jer je to najveće poniženje koje može da je zadesi odmah nakon gubitka svega što poseduje. Arosa ima veliku porodicu i finansijsku podršku sa svih strana, ali ako Kasandra izgubi posao neće se nikada izvući iz dugova.
Arosa, Demian i Lindsi su radili završne poslove oko nove Pekare. Sve je bilo spremno, prošli su sve inspekcije i sve radove, sve što je bilo potrebno su završili i ispekli sva peciva. Sklopili su dogovor sa dobavljačem jer nisu mogli postići sve sami, pogotovo bračni par zbog obaveza oko njihove male dece, ali za sada su pekli peciva sami dok posao nije procvetao. Jedino oko čega nisu uspeli da se dogovore je bilo ime nove pekare.
,,Kako da je nazovemo?" Lindsi se pitala.
,,Zar neće imati isto ime jer su isti vlasnici?" Arosa je pretpostavila. Demian i Lindsi su je pogledali a ona se onda setila ,,Jao da! Nisu sasvim isti vlasnici. Ali bez obzira mislim da bi trebali da zadržimo staro ime jer novo ime..." Nije uspela da dovrši rečenicu kad je jedan stranac ušao na vrata pekare.
Lindsi je htela da ga izbaci ,,Hej, još nismo otvorili!"
Taj stranac je stao ispred Lindsi ,,Moje ime je Ros Brendi, sanitarni inspektor." Pokazao je svoju dozvolu. ,,Krenuo sam u inspekciju lokala u ovoj oblasti i rešio sam posetim i neke koji još nisu otvoreni."
Demijan je zaštitnički stao između inspektora i Lindsi ,,Gospodine, kod nas je bila inspekcija. Ne samo da su bili već su nam se svima troma popeli na vrhove glava koliko su nas prekontrolisali od lustera do privezaka za ključeve."
,,Nikad se ne zna." Inspektor se i dalje smešio.
Neprijateljska tenzija između njih dvojice je bila tolika da je se osetila negativna energija širom prostorije.
Arosa je samo uzdahnula i pokazala rukom inspektoru da može da pregleda lokal.,,Pa kad smo toliko njih već pretrpeli možemo i Vas." Lindsi je ljubazno rekla inspektoru i povukla Demijana u stranu da pusti inspektora da prođe i odradi svoj posao.
Arosa se setila da mora da se vrati u stan da proveri kako su joj ljubimci i otišla je. Znala je da Demijan i Lindsi mogu sami izaći na kraj sa novom preprekom. Nadali su se da je to poslednja prepreka pred ponovo otvaranje.
Vratila se u stan i pomazila Širu i svog novog psa. Nije još smislila ime za psa, tepala mu je Kuca. Mrzela je kako mora da ih ostavlja same, ali oni su se iznenađujuće dobro slagali zajedno. Šira je bila malo ljubomorna na Kucu ali Arosa se trudila da im oboma pruža jednako pažnje i tretira ih jednako. Naravno, ljubav koju oseća prema novom ljubimcu nije bila ni blizu ljubavi koju oseća prema svojoj maci sa kojom je prošla toliko toga. Mnogo ju je volela i nadala se da Širi neće mnogo smetati nova konkurencija. Bar sada nema mačiće o kojima treba da se brine, Arosa je uspešno pronašla domove za svakog od njih.
Kada ih je nahranila, Arosa je pogledala svoje poruke jer je očekivala da joj Ridijan odgovori kada će da se vrati. Dugo ga nije bilo. Još duže nego što je rekao da će biti odsutan. Nije joj još odgovorio. Neizvesnost ju je ubijala! Više nisu bili zajedno ali su i dalje prijatelji i stalo joj je do njega. Zašto joj ne ogdovara? Da li mu se nešto desilo? Da li je bio ljut na njih? Da li je sreo novo društvo? Otišao je baš kad im je bio najpotrebniji oko Pekare. Gde je sad i zašto se ne vraća svom domu? Zašto se ne vraća njoj?Dok je ona mislila o svom prijatelju, Kuca je za to vreme prošao pored nje i otvorio vrata od stana i izašao napolje. Trik koji je naučio od svojih bivših vlasnika.
***
Natrag u Pekari, inspektor je krišom izvadio kutiju sa pacovom iz tašne i pretvarao se da je tog pacova pronašao u kuhinji. Bez obzira na to koliko su ga Demijan i Lindsi ubeđivali da je sve čisto i da traga od pacova nikada ovde nije bilo, on nije hteo ni da čuje. Hteo je da zatvori lokal. Oboje su znali da je ovo neka nameštaljka i zahtevali su od inspektora da prizna ko ga je potplatio. Demijan je imao veliku želju da mu slomi nos.
Za to vreme, Kuca je pratio Arosin miris po gradu. Pošto mu ove ulice nisu bile sasvim poznate, koristio je trag svoje gazdarice da se orijentiše. Pošto je ona najskorije bila u Pekari, pas je odmah otišao tamo, otvorio vrata i ušao.
,,Šta je ovo?" Inspektor se užasnuo ,,Imate i pse ovde!" Onda je malo bolje pogledao psa. ,,Čekaj, to si ti, Lepotane!" Sago se da mazi psa.
,,Šta se ovde dešava?" Lindsi je pitala.
Inspektor se mazio sa psom kao malo dete koje je upravo dobilo kuče za rođendan ,,To je moj pas! Moj Lepotan! Moja bivša mi ga je uzela kad smo raskinuli, pretila mi je nešto da će ga uspavati meni sa inat, nadam se da nije bila ozbiljna. Ne znam šta je htela da mu uradi ni odakle se on stvorio ovde."
,,Možda je čuo tvoj glas. Prava ljubav." Rekla je Lindsi.
Arosa je utrčala u lokal nakon što je primetila da joj ljubimac nedostaje ,,Gde je Kuca?" Začudila se kad je videla inspektora kako se igra sa njim.
Inspektor je odmah prišao Arosi ,,To je moj pas. Molim Vas, da li mogu da ga povedem sa sobom? Uradiću bilo šta!"
,,Bilo šta?" Arosa se obradovala ,,Šta kažete na to da prekinete ovu komediju sa pacovom i date nam dozvolu da otvorimo lokal?"
,,I reci ko te je poslao." Zahtevao je Demijan.
,,Slobodni ste, nema zatvaranja lokala." Izbacio je pacova napolje. ,,A poslala me je Sintija." Poveo je psa sa sobom i radosno mu tepao ,,Hajde, Lepi, ovo nije toga." Napustili su pekaru.
,,Nisam ni sumnjala da je ta zmija umešana!" Arosa je bila ljuta. Baš u tom momentu joj je telefon zazvonio.
Dobila je poruku od Ridijana: ,,Arosa, dobio sam ponudu o kakvoj sam sanjao celog života. Nadam se da ćete biti dobro bez mene. Srećno sa ponovnim otvaranjem vaše pekare."
,,Šta nije u redu?" Lindsi je primetila promenu u Arosinom raspoloženju.
,,Baš ništa." Arosa se nasmešila.
YOU ARE READING
Pekara Je Zatvorena (Nastavak Pekare ,,Jedinstvene") ✅ (CELA KNJIGA )
General FictionPriča o Pekari ,,Jedinstvenoj" se završila srećno, ali priča o njenim vlasnicima još traje...