9. Velika Porodica, Još Veća Katastrofa

12 5 3
                                    

Sutradan, Marinet je uočila da su se na poslu svi čudno ponašali. Ne previše čudno, ali dovoljno da se primeti. Možda je to bilo samo kako bi izbegli priču o Kasandri. Marinet je i dalje mislila da je Kasandra otpuštena. Njoj je dan na poslu protekao skoro isto, iako joj je nedostajala bivša koleginica ali je nekako pregurala. Kada je počela malo više da razmišlja o onome što se dogodilo, nekako joj je više zapao za oči Kristof otkako ga je upoznala. Nije mogla da se seti na koga je toliko podseća. Jako joj je ličio na nekog k9ga poznaje, ali joj nije dolazilo u glavu. Veoma joj je bilo žao što je Kasandra izgubila posao, ne samo zato jer su se sprijateljile brzo za tako kratko vreme već i zato jer je znala da Kasandra ima bebu kod kuće i da je ona jedina u njihovoj porodici koja je zarađivala. Nije znala o Kasandrinoj porodičnoj istoriji ni o tome koliko su Gospodin i Gospođa Krin bili loši kao taštbina, ali je znala osnovu i to joj je bilo dovoljno.

Marinet je došla kući nakon što joj se završila smena i nadala se da će zateći svog sina u njegovoj sobi ali on nije bio tu.

Već se zabrinula: ,,Gde si, Tomi?"

,,Ovde sam, mama", Odgovorio je iz njihovog dvorišta ,,dođi da vidiš!"

Marinet je otišla u dvoriše i videla svog sina, Tomija, kako izlazi iz kokošinjca i nosi pet jaja u rukama. Odgajali su kokoške koje su im bile veoma korisne u domaćinstvu. Njih dvoje tako žive od Marinetine plate kao kuvarica, a Tomi traži posao ali mu trenutno ne uspeva. Od mame uči da sprema hranu i nada se da će se i on zaposliti kao kuvar.

Marinet je danas razmišljala i došla na ideju: ,,Tomi, danas sam htela da pozovem moju koleginicu Kasandru i njenu porodicu na večeru."

,,Kolika je ta porodica?"

,,Samo ona i njen muž. Možda povedu malo dete. Znaš ti nju, upoznali ste se jednom prilikom. Ona plavuša."

,,Mislim da je se sećam. Svakako večeras nisam tu. Idem u grad sa društvom, ali pomoćiću ti da pripremiš sve pre nego što odem."

Njih dvoje su pripremili večeru i, kao što je i Tomi rekao, otišao je nakon toga.

Marinet je pozvala Kasandru i oni su došli, doveli su i bebu Sebastiana.

Sedeli su za stolom i večerali. Marinet i Tomi su pripremili špagete u paradajz sosu i ćufte. Lagano i  ukusno.

,,Večera Vam je predivna" Kristof je pohvalio Marinet.

Marinet se zahvalila na komplimentu.

Kasandra je gledala u njih dvoje, i dalje iznenađena kako ne mogu da prepoznaju jedno drugo, ali i bolje je ovako da se malo bolje upoznaju. Čak je i beba Sebastian uživao u večeri. Jeste da je on jeo kašu, koju su njegovi roditelji poneli specijalno za njega, ali svidelo mu se šta god da je.
Dok je vladala tišina u kući, iz dvorišta se čulo kukurikanje petla.

Kasandra je pitala Marinet: ,,Imate kokoške?"

Marinet je odgovorila: ,,Da, imamo pun obor kokošaka jako su korisne, nose jaja kao male hodajuće fabrike. Pre neki dan se jedna kokoška razbolela pa ju je moj sin odneo kod veterinara."

,,Kod kog veterinara?" Pitao je Kristof.

,,Kod nekog bračnog para, ne mogu da se setim kako se zovu. Joj kako su neprijatni i bezobrazni! Napakovali su nam svašta na račun, pa samo morali da ispravljamo. Jako nekulturni ljudi."

Kristof se namrštio jer je posle reči 'bračnog para' znao da su u pitanju njegovi roditelji. Nema u blizini ni jedan bračni par koji su veterinari. Ima samih ljudi ali ne parova kao što su ovih dvoje.

Pekara Je Zatvorena (Nastavak Pekare ,,Jedinstvene") ✅ (CELA KNJIGA ) Where stories live. Discover now