Stanovnicima Terana je jutros na vestima dato strašno upozorenje: Hoakin je pobegao iz zatvora. Svi su obavešteni da se zaključaju u kućama kako bi se sklonili od opasnosti. Srećom, Ridijan je otputovao odmah nakon završetka parnice zbog svog posla i nije bio u opasnosti, ali ostali jesu.
Kasandra je trebala da se porodi za tri nedelje i nadala se da porođaj neće krenuti dok je Hoakin još u begstvu. Nije se usuđivala da boravi u bolnici daleko od kuće dok je on u mogućnosti da naudi i njoj i bebama. Prolazile su nedelje, a njega i dalje nisu pronašli. Kristof i Marinet su se zajedno brinuli o restoranu kako Kasandra ne bi izlazila iz kuće.
Jedan dan kad je Kasandra ostala sama sa Bakom Elajzom kod kuće, kontrakcije su počele. Želela je da ode u bolnicu, ali se u isto vreme i brinula jer bi pod tim uslovom morala da napusti kuću.
,,Moraš ići u bolnicu." Rekla je Baka. ,,I da se porodiš kod kuće i da to prođe dobro, moraće i tebe i bebice da odvedu u bolnicu kako bi vas pregledali."
,,Ali samo Kristof zna da vozi i odvezao je kola sa sobom." Rekla je Kasandra.
,,Pozvaćemo ga."
Baka je pozvala Kristofa i on im je poručio da će uskoro stići do njih.
U restoranu je bio zauzet preko glave. Kristijan je došao sa informacijom da ne može nigde da pronađe Ďesiku i ispitivao je Marinet o njenom nestanku jer je znao da se ona i Marinet druže.,,Žao mi je, Kristijane, ali ne znam gde je ona." Marinet ga je uveravala. ,,Samo sam čula da je dobila na lotu i kasnije se nisam čula sa njom."
Kristian je odmah pomislio na najgore. ,,Šta ako ju je pronašao? Možda je i opljačka. On verovatno hoće da se osveti svima vama, a pogotovo njoj."
,,Ko tu kome treba da se sveti?!"
,,On je napao vas, zatim vi njega, sad je njegov red."
Ponovo je pokušao da pozove Ďesiku na telefon. ,,Ne javlja se." Krenuo je. ,,Idem da pošaljem nekoga u potragu. Idem i ja da je tražim."
,,Srećno ti bilo!" Marinet ga je pozdravila. I ona se brinula za svoju najbolju drugaricu.
,,Mama!" Kristof je dotrčao do nje. ,,Baka Elajza mi je upravo javila da se moja Kasandra porađa."
Marinet je uzdanula od iznenađenja. ,,O moj Bože! Idi! Idi, ja ću ostati ovde još malo." Poljubila ga je u obraz. ,,Srećno!"
On se osmehnuo. ,,Hvala, mama." I otišao je.
***
Kristof je odmah dovezao auto kući i pomogao Kasandri i Baki da se spreme za bolnicu. Kasandru je smestio u auto na suvozačevo mesto, a Baka Elajza je sedela iza njih.
Kad je startovao motor, Hoakin je skočio ispred njihovih kola. ,,Tu ste!"
,,Aaaaa!" Svo troje su vrisnuli od straha.
Kristof je od straha slučajno stao na pedalu i auto je krenuo unapred i udario Hoakina.
,,To je onaj kriminalac?" Pitala je Baka.
,,Da li sam ga ja to pregazio?!" Kristof se uspaničio.
,,Ko njega šiša!" Rekla je Kasandra. ,,On ima devet života kao mačka, a sad me vozi u bolnicu!"
Kristof je zaobišao Hoakina i odvezao ih u pravcu bolnice.
,,Jao porodiću se u autu!" Kasandra je vikala.
,,To si i prošli put govorila, draga." Rekao je Kristof. ,,Ali eto, našeg Sebastiana si rodila i bolnici.''
,,On i Tomi se sad sigurno lepo igraju." Rekla je Baka.
CZYTASZ
Pekara Je Zatvorena (Nastavak Pekare ,,Jedinstvene") ✅ (CELA KNJIGA )
General FictionPriča o Pekari ,,Jedinstvenoj" se završila srećno, ali priča o njenim vlasnicima još traje...