Nakon jučerašnjeg šoka, Marinet Prisli je ceo dan bila pospana i iscrpljena, mišići su je boleli jer nije mogla da spava celu noć. Nikako nije mogla da zaboravi osećaj u stomaku kad je pogledala u tog momka i kad ju je sve sastavilo. Jedan deo nje je i dalje sve to poricao, a drugi deo nje joj je govorio da sazna više, da ne donese nikakvu odluku dok se sama ne uveri šta je istina a šta nije. Znala je toliko malo. Znala je Kristofovu porodicu, najviše njegovu ženu, Kasandru i zna da imaju malog sina. Znala je ko su Kristofovi usvojitelji i da oni nisu baš za pohvalu. Čula je da i oni imaju biološkog sina. Imala je priliku da se uveri da Kristof mnogo voli svoju porodicu po tome koliko ih je branio, znači da su ga dobro tretirali nakon što su ga usvojili i dobro vaspitali. Možda je on srećniji sa njima. Možda bi bilo bolje da sve ostane po starom onako kako je bilo. Da on nikada ne sazna... Sve ju je nekako izluđivalo, nije to mala stvar. Ne saznaje se svaki dan tako nešto. Kristof je nestao kad je bio jako mali, za to vreme je Marinet odgojila Tomija i našla je utehu u svom drugom sinu. Nije se više ni nadala, bila je srećna sa Tomijem i svojim životom i onda je srela njega. Morala je pozvati nekoga. Bilo koga ali nije imala kome da veruje. Niko nije znao o tom problemu osim jedne osobe.
Dok je tako mislila, posetila ju je osoba koju je zaista najmanje očekivala - Ďesika, Arosina tetka. Samo što Marinet nije znala da je ona Arosina tetka, bar još nije to povezala. Njih dve su se družile dugo vremena kao mlade i Ďesika je bila uz Marinet kad je ova izgubila prvog sina i razvela se, ali nije znala da je Marinet dobila i drugog sina nakon što se Ďesika vratila svojoj kući. Kad su se srele, Marinet je to bilo kao da je videla Anđela, rame za plakanje baš sad kad joj je prijatelj najpotrebniji.
Marinet ju je uvela u kuću i odmah joj je ponudila čaj. Dok je sipala čaj iz čajnika u šoljice, ispovedila joj se. ,,Ovo je najbolji mogući trenutak u kojem si mogla da navratiš. Nismo se videle sto godina!"
,,Pa skoro i da ima sto godina", odgovorila je Tetka Ďesika ,,šta se sve dogodilo dok nisam bila tu? Ti si i dete odgojila sama, a ja od posla ništa nisam mogla da uradim! Ni kučeta ni mačeta! Eto otkad sam prodala pekaru kao da sam započela novi život."
,,I meni izgleda započinje novi život", rekla je Marinet ,,pronašla sam ga."
,,Koga?"
,,Mog sina. Mog prvog sina."
,,Kako si ga pronašla? On je uopšte živ?!"
,,Prosto sam ga srela i poznala ga."
,,Ne bih da budem bezobrazna ali to ne ide tako..."
,,Ďesika, on je isti moj Tomi. Ne mogu to da objasnim. Jedino oči ima na oca, a sve ostalo na mene. Kao da me je grom udario kad sam ga videla... To je on. Prosto znam i mislim da ću morati da mu kažem. Dosta sam ćutala."
***
Što se tiče Kristofa, njega su ponovo pozvali njegovi usvojitelji da mu se izvine za način na koji su se phodili prema njegovoj porodici. Nisu popuštali dok on nije došao, mrzovoljan. Ono što ga je posebno nerviralo kod Krinovih je to što oni uporno misle da je on ljut na njih jer su uvredili njega. Ne, uvredili su njegovu ženu i malu bebu, uvredili su Kasandru koju toliko voli svim svojim srcem. Voleo je svoje roditelje ali Kasandra je bila bolja od njih oboje zajedno. Dobra je, poštena, prelepa, umiljata i jedina osoba koja je njoj ravna je beba koju imaju zajedno. Jedina mala osoba koju voli isto koliko i Kasandru. Ali, znao je da se Krinovi neće smiriti dok on ne popusti. Nije im opraštao ali je došao danas samo da ih ućutka, da mu više ne dosađuju.
,,Ne znam šta želite od mene? Ako želite nekome da se ispričate znate da ta osoba nisam ja. A jedna isprika ne može da promeni sve, tako da ne znam šta vam kažem." Kristof je bio jasan.
Gospodin i Gospođa Krin su zajedno sedeli na istoj strani stola, udaljeni od Krisrofa.
Gospodin Krin je prvi odgovorio. ,,Sine, to što se desilo između tvoje majke i Kasandre nije bila krivica tvoje majke."
,,Nego čija?" Kristof je sarkastično pitao. Bilo mu je dosta svega i želeo je da ode svaki sekund, ali ubeđivao je sebe da treba da bude strpljiv.
Gospođa Krin je sagla glavu. ,,Ja, Kristofe, nisam sva svoja ovih dana."
,,E pa za to nije kriva moja žena!" Ustao je od stola i krenuo ka vratima.
Gospođa Krin je ustala za njim. ,,Imam tumor!"
Kristof se okrenuo. ,,Šta? Imaš..."
,,Nije mi dobro, sine. Taj tip tumora koji imam napada nervni sistem i raspoloženje mi se menja. Nisam dobro." Prišla mu je i govorila tonom glasa tako slabim, kao da će da zaplače ,,Molim te objasni sve Kasandri i reci joj da mi je iskreno žao! Ljutite se ako želite, i red je nakon svega, ali samo sam želela da znaš istinu."
Nakon što su ga umirili, Krinovi su Kristofu ispričali priču koju nikada nisu nikome govorili do sada - kako su ga usvojili. Pronašli su ga samog u šumi kad su letovali na moru, malo izgubljeno i uplakano detence. Odmah su ga prihvatili i prijavili policiji njegov nestanak ali niko se nije javio da želi da ga uzme nazad. Ostao je sa Krinovima par dana i kad se niko više nije javio da ga odvede kući odveli su ga sa sobom. Ridijan i Kristof su se lepo slagali već kao mali i na kraju Kristof nikada nije ni otišao od njih. Ostao je tu gde jeste i odrastao je sa njima.
,,Bio si toliko malen", rekla je Gospođa Krin ,,znali smo da te ne možemo napustiti i nikada nećemo, bez obzira na to šta ti osećaš prema nama."
***
Za to vreme, Sintija je sedela u svojoj kancelariji u svom restoranu. Bila je nervozna jer je njen prethodni plan propao. Srećom, imala je dosta toga isplaniranog i nije nameravala da stane uskoro.
Kasandra je sedela sa njom. Svaki dan na poslu joj je sada bio tortura. Nije više volela svoj restoran kao pre, jer to više nije ni bio njen restoran. ,,Koliko će ovo trajati, Sintija?"
,,Sve dok ne uspem."
,,Znaš i sama da je Arosa uporna i snalažljiva, malo neozbiljna, ali kad je u pitanju posao dobra je."
,,E pa i ja sam dobra!" Sintija je viknula.
,,Nema potrebe da vičeš", Kasandra se vidljivo naljutila ,,ne zaboravi da ja više nisam ona naivna devojčica koja sam bila prošli put."
,,To što sada imaš porodicu ne znači da si sazrela. Ali nisi sada ti u prvom planu. Moj verenik će im napakovati takvu kaznu da je ovog puta neće izvući ni mamica i tatica da joj se vrate."
YOU ARE READING
Pekara Je Zatvorena (Nastavak Pekare ,,Jedinstvene") ✅ (CELA KNJIGA )
General FictionPriča o Pekari ,,Jedinstvenoj" se završila srećno, ali priča o njenim vlasnicima još traje...