*Juče*
Nakon što je Kristof otišao u šetnju, Kasandra je stavila malu bebu Sebastiana u kolica i šelata se sa njim po komšiluku. Dala je svom mužu malo 'slobodnog vremena' da izađe na svež vazduh a ona će da pazi na bebu. Kristof je još uvek bio u transu nakon neočekivanog i svakako neplaniranog otkrića o njegovom identitetu. Tokom šetnje je usput srela Kristofove roditelje (usvojitelje) Gospodina i Gospođu Krin.
Nadala se da će ih zaobići ali Gospodin Krin nije oklevao da dobaci ničim izazvano pitanje: ,,Da li je ovo prestupna godina, Kasandra?"
Kasandra je zastala: ,,Mislim da nije."
,,Ni ja. Ono što mi je zanimljivo kod prestupne godine je to što se ona pojavljuje češće nego što se ti brineš o mom unuku."
,,A da Vi malo gledate svoja posla?" Bila je mnogo uvređena.
,,Moj unuk i jeste moj posao. A kako je na tvom poslu? Još uvek radiš u dve ili tri smene?"
Onda se kao so na ranu pojavila Gospođa Krin: ,,Naš jadni Kristof je pored tebe postao domaćica. Da sam znala da će ovako da bude..."
Kasandra nije dopustila da je vređaju: ,,Da ste znali da će ovako da bude Vi biste uradili šta tačno? Prisilili biste ga da završi fakultet koji ne želi kako bi nastavio porodični posao koji ne voli, a onda biste ga odvojili i od njegovih prijatelja?"
Gospodin Krin je sada bio taj koji je bio uvređen: ,,Hej, pusti ti nas na miru! Mi smo odgojili naša oba sina dobro ali si se onda ti pojavila. Ti i ona tvoja baba..."
Zar su morali baš Baku Elajzu da pomenu. Ona je za Kasandru bila svetinja.
,,Ostavite moju baku na miru! Ona ima više ljudskosti u malom prstu nego vas dvoje zajedno! I naravno da Kristof ne želi da prati vaše stope je on nije vaš!",,Šta si rekla?!" Gospođa Krin se razljutila i krenula da napadne Kasandru.
Kasandra je okrenula bebina kolica tako da stoje iza nje, kako bi ga zaštitila, i izvadila je dezodorans iz tašne i uperila ga u Gospođu Krin: ,,Priđite mi i poprskaću Vas u oči sa ovim."
,,Hej prestanite!" Arosa je dotrčala sa svojim novim ljubimcem, i dalje neimenovanim psom.
Pas je počeo da laje na njih dve i one su se smirile.
Arosa je branila svoju prijateljicu od Gospodina i Gospođe Krin: ,,Ona je sa bebom! Zašto ste... Zašto ste toliko nemogući?! Zar vam nije važna sreća vašeg sina? Ili bar da se pretvarate kao da vam je važna sreća vašeg sina?"
Gospodin Krin se bunio: ,,Odakle svima vama pomisao da mi ne volimo Kristofa? Samo zato što je usvojen ne znači da ga ne volimo koliko i Ridijana!"
Arosa je uzdahnula i nastavila: ,,Nije da ga ne volite nego mu ne dopuštate da diše! Isti ste kao moji roditelji. Oni čas hoće jedno čas drugo. Ja više ni sama ne znam šta želim zbog njih. Napadate ženu sa detetom na sred ulice u sred bela dana! Ne morate više da mi se pravdate." Uhvatila je Kasandru za ruku i odgurale su bebu daleko od njih.
Kada su im se udaljili desetak metara dok su hodali, Kasandra je osetila olakšanje: ,,Hvala ti za ovo. Zaista su ludi."
,,Jesu ludi. Zar ovako društvo gleda na žene danas? Ako si nezaposlena nisi od koristi jer ne zarađuješ, a ako si zaposlena nisi od koristi kod kuće? Sada kad vidim sa kakvom porodicom imamo posla drago mi je što sam raskinula sa Ridijanom."
,,A otkud ti ovde?"
,,Uređivala sam pekaru sa Demijanon i Lindsi i naleteli smo na miša pa sam krenula da donesem Širu da ga sredi. A gde je Kristof?"
Kasandra je morala da joj ispriča i tada je podelila sa Arosom svoje sumnje o Kristofovoj biološkoj porodici. Znala je da je Arosa jedina osoba kojoj to može u poverenju da ispriča i znala je da ona to nikome ni u snu ne bi rekla. A Arosa joj je za uzvrat otkrila da je odustala od fakulteta. Bile su tu jedna za drugu, iako je vest o izgubljenoj porodici delovala jače nego vest da o napuštenim studijama.
,,Nekako to nije za mene." Arosa se pravdala ,,Ne mogu ja da uspavam životinju. Ja želim da im pomognem."
,,Ti želiš samo lepu stranu struke. Znaš dobro da svaki posao ima i dobru i lošu stranu."
,,Ali pekarstvo nema lošu stranu, bar ne za mene. Rođena sam za to. I moji roditelji su to znali oduvek."
Kasandra je tek onda shvatila koliko je to bio veliki problem: ,,Joj, tvoji roditelji! Kad čuju..."
,,Da. A šta kad tvoj muž sazna za tvoj plan? Ako sazna ostaviće te."
,,To je za njegovo dobro. Ja moram to da uradim. Pa neka me i mrzi."
,,Kasandra, budimo iskreni, ti nemaš veliku porodicu. Ako ostaneš bez njega..."
,,Pa neka za početak misli i na to kako se ja osećam sada sa njegovim roditeljima koji me iznova ponižavaju. Da samo znaš kakva je Marinet... Divna je! Toliko je brižna i pažljiva i mirna za razliku od onih dvoje divljaka. Znam da će biti uz mene i da će ga prihvatiti."
,,Ali da li će ti ona oprostiti?"
,,Tu nema šta da se oprosti. Ja spajam porodicu koja je davno bila razorena."
,,Šta ako je sa razlogom bila razorena?"
,,Onda bar imaju prava da saznaju istinu i jedno i drugo i moj sinčić."
Arosa je klimnula glavom. Morala je nekako da se složi sa ovim planom. To je totalno nešto što bi i sama Arosa uradila. Ali to ne liči na Kasandru... Bilo kako bilo, sada je imala svojih briga. Uputila se do svog stana da pokupi Širu i da je odnese u pekaru.
,,Kada bi samo znali koliko bi se dobro slagali..." Kasandra je razmišljala u sebi.
Javila je svojim zaposlenima o neplaniranom poslovnom sastanku i ubrzo ga je održala. U njenoj kancelariji su bili svi radnici, osim Marinet, kojoj je Kasandra dala slobodan dan.
,,Da li svi znate šta treba da radite? Nemojte da mi upropastite ovo. Ako mi uspe, dobićete bonuse. Ali, bude li neko slučajno podelio ovu tajnu van ove kancelarije, a saznaću ako se to dogodi, ima da vas sve redom otpustim i ocrnim vas svim poslovođama tako da vas niko ne primi na posao. Jasno?"
,,Jasno." Rekli su radnici.
,,Slobodni ste."
YOU ARE READING
Pekara Je Zatvorena (Nastavak Pekare ,,Jedinstvene") ✅ (CELA KNJIGA )
General FictionPriča o Pekari ,,Jedinstvenoj" se završila srećno, ali priča o njenim vlasnicima još traje...