Arosa je imala veliku zbrku ovih dana. Imala je puno da uči i obaveze prema fakultetu, mačići su rasli i pravili joj probleme u stanu, a i računi su se gomilali. Otkako ne živi sa Ridijanom i ne dele troškove po pola mnogo joj je teže da plaća stan. Nije joj prijatno da traži toliko novca od roditelja. Ni njima ne rastu pare na drvetu. Sve to oni odrade. A nije imala ni kome da se požali. Vidi se da Kasandra i Kristof imaju svojih problema. Onda su se Demijan i Lindsi požalili da nemaju dadilju da im čuva decu. Arosa se odmah ponudila da ona bude ta koja će im pričuvati dečicu kad je potrebno. Dobro će joj doći dodatna zarada. Čuvala je dečicu par puta i dobro joj je došlo. Usput je saznala i da su se Lindsi i Demijan ekonomski oporavili jer je Lindsi dobila nasledstvo od rođake koja joj je umrla i došli su na ideju da to nasledstvo ulože u investiciji koja može biti i dobra budućnost za njihovu decu - tako je počela priča o obnavljanju Pekare.
Posle sporih satova na fakultetu, Arosa je došla kući i zatekla stan u neredu. Širini mačići su rasli i rasle su im kandže i zubi, a svako ko je imao priliku da se susretne sa malim mačetom zna da su njihove kandže i zubi tanki i oštri kao igle za šivenje i pogodni za destrukciju. Ako se uz to uzme i mačija prirodna naklonost ka rušenju i to što Arosa sada ima četvoro takvih, pa, nered u stanu je još mali naspram onoga što se moglo očekivati. Komadići Arosine omiljene vaze su bili na podu, zavese iscepane, a saksije porušene sa sve zemljom i cvećem rasutim po podu. Arosa je spustila glavu i bacila ranac na pod. Bila je previše besna na njih. Naravno, macama njeno raspoloženje nije bilo važno, oni su bili gladni i mislili su da su oni njen jedini prioritet.
Arosa je bila toliko besna da je umalo zaplakala od besa: ,,Pa zar i vi da se okrenete protiv mene?! Šira, zaista si izabrala najgore vreme da se porodiš! I sad mi na svu muku i vas četvoro sedite na glavi! Pogledaj moj stan! Moj usamljen stan! Izgleda kao da je kroz njega prošao auto! A još večeras čuvam Demijanovu decu! Kad da stignem da učim?! Kako više da se smirim?! Kako bilo šta da postignem od svega ovoga?! Zašto nisam otišla sa mojima? Mislim da ću morati da odem... Nema mi druge... " Uzela je telefon i krenula da pozove svoju mamu. Želela je da ode i da pobegne od svega. Nije više mogla da izdrži ovde.
Onda se, kao Anđeo sa neba, na vratima pojavila Kasandra sa malim Sebastianom u rukama: ,,Arosa, da li si tu? Videla sam da je otključano..." Napravila je pauzu kad je videla nered. ,,Da pogađam, loš trenutak?"
Arosa se okrenula prema njoj i potrčala joj u zagrljaj. Toliko joj je nedostajala njena drugarica, Kasandra nije bila ni svesna. Sve joj je ispričala. I za raskid sa Ridijanom i za probleme sa novcem i za Demijanov plan - sve.
Kasandra je odgovorila: ,,Znači ti si imala veliku trku ovih dana. Pa zašto svojoj najboljoj drugarici ništa nisi rekla?"
,,Zato jer ti već imaš posla preko glave i sa restoranom i sa malim, a ja i dalje živim život nekakve tinejdžerke a to uopšte nisam. Šta ti misliš da treba da radim po pitanju faksa?"
,,Pa, sa obzirom da si sada na pola puta bolje je da nastaviš sa ispitima. A za račune moraš reći roditeljima, neka ti pomažu još malo pa kad diplomiraš i počneš sama da zarađuješ možeš im sve vratiti ako hoćeš. A kako se držiž bez..." mislila je na Ridijana.
,,Teško mi je bez njega. Dosadno mi je samoj u stanu a na praksi molim Boga da ga ne sretnem jer je previše neprijatno za oboje. Zar su raskidi uvek ovakvi?"
,,Ne znam", rekla je Kasandra ,,ja sam imala samo jednog dečka i brzo smo se venčali." Onda joj je pažnja prešla na mace ,,Pa jesu li ovo Širine bebe? Joj otkad hoću da navratim da ih vidim a nikako da stignem!" Uzela je jedno u ruke i počela da ga mazi. ,,Da li se to meni čini ili ovo ima žuto krzno kao onaj mačor od prekoputa?"
Arosa se najsmejala: ,,Vidim i ja. Ima da poubijam komšije jer su oni krivi za to što je moja Šira omacila tri Terminatora. Uništiše mi ceo stan!"
Kasandra je pogledala oko sebe: ,,Vidim, nisam ništa htela da komentarišem." Spustila je mače na zemlju ,,Zašto ti ja ne bih pomogla da počistiš? Taman da se razdrmam."
,,Mislim da si ti dovoljno razdrmana pored posla i bebe."
,,Neka, ovo je da nas malo zbiži. Šta nas bolje zbližava nego čišćenje? Sećaš se kad smo spremali Pekaru ,,Jedinstvenu" i kad sam ja uganula nogu, a moj Kristof je samo trčao za mnom dok se nisam oporavila? Dobro, i jeste bila njegova krivica što sam uganula nogu."
,,Sećam se kao da je juče bilo", Arosa se raznežila na divne uspomene ,,Nedostaje mi ta Pekara. Nedostaje mi da se nas četvoro družimo. A kako je krenulo sa mnom i Ridijanom, izgleda da nikada i neće biti isto."
,,Hej, nas dve smo i dalje najbolje drugarice."
Arosa i Kasandra su narednih dvadeset minuta čistile nered koji su mačići napravili, a kasnije su se igrale sa njima i sa malim Sebastianom. To žuto mače koje je Kasandra mazila se nije odvajalo od nje. Kasandra se setila kako je u detinjstvu oduvek htela ljubimca ali nije bila u finansijskom stanju da prijušti bilo koju životinju. I malom Sebastianu su se svideli mačići. Smejao se dok su se igrali sa njima.
,,Hvala ti na ovome danas", Arosa je rekla svojoj drugarici ,,dobro mi je došlo."
,,Osećanje je obostrano."
,,Zbogom mali Seb!" Arosa je pomazila malog Sebastiana po glavi.
Zagrlile su se i rastale.
Nakon danšnjeg dana, Arosa je donela odluku o svojoj budućnosti. Pozvala je Demijana na telefon i sve mu objasnila: ,,Demijane, ti i Lindsi imate odličnu ideju i više od svega bih želela da vam pomognem, ali sada imam previše toga na umu i u mom životu nema mesta za projektovanje posla. Nadam se da ćete nekako uspeti bez mene, a ja vam se mogu pridružiti za par godina. Žao mi je, ali hvala vam na ponudi."
Više od svega je želela da ponovo otvori svoju pekaru, ali sada nije bilo pravo vreme. Još samo joj je ostalo da obavi telefonski poziv sa svojim riditeljima.***
Kasandra se vratila kući kod svog muža, Kristofa.
Kristof je gledao televizor.
,,Hej, ljubavi", Kasandra je došla do njega ,,upravo sam bila kod Arose i donela ti suvenir." Dala mu je malu kartonsku kutiju i kada ju je otvorila, u njoj je bilo ono isto žuto mače sa kojim se igrala ceo dan.
,,Maca!" Kristof se obradovao.
Kasandra ga je ispravila ,,Mačak. Ne želimo da nam se razmnoži kao Arosina Šira."
Kristof ju je zagrilo i poljubio ,,Joj oduvek sam hteo macu! Kako ćemo da ga nazovemo?"
,,Izaberi ti. Ja sam imenovala Sebastiana. Sad je tvoj red."
,,Može Sonik, po mojoj omiljenoj igrici 'Sonic The Hedgehog'?"
,,Sonik je savršeno!"
Kasandra je gledala kako se Kristof igra sa mačetom. I on i mali Sebastian su bili oduševljeni novom članu porodice. Želela je da njena porodica ima sve što ona nije, počevši od ljubimca.
YOU ARE READING
Pekara Je Zatvorena (Nastavak Pekare ,,Jedinstvene") ✅ (CELA KNJIGA )
General FictionPriča o Pekari ,,Jedinstvenoj" se završila srećno, ali priča o njenim vlasnicima još traje...