29. Ne Govori Nikom

12 4 2
                                    

Kasandra se šetala po nedođiji, izgubljena, umorna i neispavana. Nije više mogla da hoda, sunce je bilo jako, a ona iznemogla. A ko zna koliko je Teran bio udaljen. Mogla je samo da se nada da će se prvih par kućica pojaviti u horizontu i da će videti nekoga, bilo koga. Ali ni tada ne bi bila mirna. Kako da zna kome da veruje? Bolje i ovo nego da bude zaključana u Sintijinom autu dok je Hoakin drži na nišanu.
Kada više nije mogla da hoda, sela je ispod nekog drveta. Nije mogla da vidi ništa oko sebe.

,,Ovako stradaju prve žrtve u horor filmovima." Pomislila je. Bila je u pravu. Većina žrtava u hororima strada tako kao ona sad - dok beže, sami i već premoreni. Tada ih nađe zlikovac jer su tada najranjiviji.

Neprestano je mislila na Arosu i na njenu nesebičnu žrtvu. Kada bi je ponovo videla izvinila bi joj se jer ju je nazvala neodgovornom, a Arosa je dokazala da to nije. Zaista je ojačala. Kasandru je kroz muku držalo samo jedno - misli na svoju porodicu i želja da ih sretne. Volela je svoj život i želela je da ostane još mnogo godina tu. Naporno je radila za svoju sreću i celog života je maštala da se oseća tako kako se u skorije vreme osećala i neće dopustiti sada nekim razmaženim kopiladima da sve to upropaste. Ne! Boriće se za sebe i za svoje voljenje.

Kada se malo odmorila, Kasandri je vid ojačao i mogla je da vidi u horizontu nešto nalik kućici i produžila je do nje. Jedva se kretala, ali ta kućica joj je bila jedina nada. Što joj je prilazila bliže bolje je videla da je to benzinska pumpa i da su oko nje razna auta. Trčala je ka benzinskoj pumpi, jedva je osećala noge ali je trčala koristeći poslednji delić snage kako bi došla. Kako se približila, videla je crvena svetla na tim autima.

,,O hvala nebesima!" Pomislila je. ,,Policija!"

Srećom, ti policajci su baš i bili tu u potrazi za Kasandrom i Arosom. Kasandra im je sada olakšala posao. Pošto se zaklela da neće nikome odati ništa jer nije želela da rizikuje da je Hoakin i Sintija ponovo nađu i trenutno nije mogla razmišljati bistro, samo ih je uputila u isti pravac iz kojeg je ona došla i zamolila je dvojicu policajaca koji su ostali kod pumpe da je povedu kući.

***

U Teranu, Kasandrina porodica je bila presrećna da čuje da je bar ona dobro i da se vraća kući. Policajci su želeli odmah da je odvedu u bolnicu ali ona je samo htela da se vrati kući. Kristof nije mogao da se oporavi od radosti kad ju je ponovo video, a Kasandra nije ispuštala malog Sebastiana iz ruku. Toliko su joj nedostajali... Pre nekoliko sati je mislila da joj je život odbrojan, a sad je dobila novu priliku. Nije mogla a da ne bude zahvalna Arosinoj žrtvi.

,,Moja Kasandra, toliko mi je drago što si ponovo sa mnom." Kristof ju je grlio. ,,Da li treba nešto? Da li bi da jedeš ili spavaš? Možeš i oba. Gde je Arosa? Kako si se izvukla?" Obasipao ju je pitanjima.

,,Da, želim i da jedem i da spavam, a Arosa je još tamo. Bar mislim." Odgovorila mu je dok je mazila malog Sebastiana.

,,Čekaj, misliš?" Pitao je.

,,Molim te prvo mi pripremi nešto da jedem."

,,Naravno. Pripremiću ti sve što imamo." Otrčao je u kuhinju.

Kasandra je nastavila da se igra sa svojim malim sinom, kad je čula poznati glas. ,,Gde si, mila moja?"

Kasandra se ukipila u mestu. Ne može biti... ,,BAKO!" Viknula je kad je videla svoju baku Elajzu, ponovo posle toliko meseci. I dalje je držala malog Sebastiana kad je uletela baki u zagrljaj. Ovo je bio prvi put da su obe bile toliko dugo razdvojene nakon skoro celog žvota zajedno.

,,Mala moja..." Baka ju je ljubila. ,,Kako si mi? Jesi li povređena?" Malo se odmakla da ju pogleda bolje.

Kasandra se smešila. ,,Dobro sam sad kad si mi ti tu. Kako je bilo u banji?"

,,Odlično! Ali kako je tebi bilo tamo? Ko te je to ukrao? Došla sam čim su mi javili. Je li to opet ona mala Bonetova nešto uradila?" Pitala je za Arosu.

,,Ma nije ona, bako, nego dvoje njihovih starih neprijatelja. Poremećeni su." Odmakla se od nje. ,,Sad moram da jedem."

Kad je Kasandra otišla u kuhinju da prezalogaji, sa sobom je odnela i Sebastiana. Stavila ga je u njegovu stoličicu, i odmah počela da jede hranu na stolu. Bila je jako gladna. Sve ovo ju je jako izmorilo i samo je želela da se odmori, ne da je ostali samo ispituju. Nije želela o tome da priča, ne još.

Dok je ona jela, Kristof i Baka Elajza su razmenili par reči na kraju hodnika.

,,I dalje ne mogu da verujem da je dobro." Kristof je bio toliko srećan. Ona je bila njegov ceo svet i želeo je da ceo njegov svet bude bezbedan. ,,Nisam u početku verovao da je samo tako nestala, pokušavao sam to da poreknem, ali kad sam video onaj telefon izlomljen... Tek onda mi je došlo do glave. Šta ako su je povredili? Zašto ne priča sa nama?"

Baka ga je tapkala po ramenu. ,,Ovo je velika trauma za nju. Neka prvo jede i odmori se, kasnije ćemo razgovarati. Činjenica da nam ne govori ništa znači da je bilo strašno."

,,Naravno da je bilo strašno. Samo želim da joj bude bolje. Uvek mi je sve govorila, samo želim da nam veruje da smo tu uz nju."

,,Zna to ona i veruje nam." Rekla je Baka.

Dok su razgovarali, pored njih je prošao mali mačak kojeg je Kasandra usvojila, Sonik, i otvorio je vrata od kuhinje i ušao. Kad su se vrata otvorila, odmah su mogli da vide Kasandru kako hrani Sebastiana i kako razmenjuju osmehe. Taj prizor je rasplakao Baku Elajzu, i ona je samo stigla da prekrije usta rukom i otrči u drugu sobu. Kristof je gledao u njih dvoje još malo, pa je pošao za Bakom.

Kasandra je pogledala u malog mačka i odmah se setila njegove majke, Šire, Arosine voljene mačke. Nije mogla da bude mirna. Zašto ju je sve podsećalo na Arosu? Ponovo se prisetila Arosinih reči ,,Pozdravi ih!" Kasandra nije bila kriva ni za šta što se dogodilo ali ipak nije mogla da sedi mirno. Sve te pretnje... Ali kako da ostavi najbolju drugaricu? Arosa je mlada i zaslužuje da nastavi sa životom isto toliko koliko i Kasandra, a ono dvoje zaslužuju pravdu koja neće biti lagana.

Ustala je od stola. ,,Izvini, luče moje." Rekla je svom sinčiću. Krenula je da izađe napolje.

Čim je otvorila vrata, ugledala je jednog policajca na svom pragu. ,,Kasandra Gudi Krin?" Pitao je.

,,Da." Odgovorila je. ,,Baš sam krenula do vas."

Pekara Je Zatvorena (Nastavak Pekare ,,Jedinstvene") ✅ (CELA KNJIGA ) Where stories live. Discover now