Arosa i njena porodica su čekali na aerodromu. Bilo je vreme da se vrate u Bristol, a za Arosu da ode da živi u Bristolu prvi put. Pre je odlazila tamo na odmore kod bake i deke, ali živeti tamo je potpuno druga priča. Već su joj svi nedostajali, ali tako je moralo da bude. ,,Znači, ovako je kad odrasteš." Pomislila je. ,,Mnogo je drugačije od onoga što sam zamišljala."
Sat je otkucavao. Ona je čekala Tomija da dođe. Sinoć mu je rekla da odlazi i prošlo je bolje nego što je mislila da će proći. Tomi je isprva bio malo zatečen jer nije očekivao da ona ode ovako brzo, ali želeo je da joj bude podrška.
Kad ga je videla kako danas dolazi da je isprati, bilo joj je lakše. Nije je napustio.
Tomi se pre neki dan zaposlio pored svoje majke u restoranu. Čim je postala glavna, Kasandra mu je istog momenta dodelila radno mesto, iako je mnogima smetalo to što Tomi nema radnog iskustva.
Prošao je određenu obuku kod šefa kuhinje , ali i dalje su ga popreko gledali. Istina je da je dobio posao preko veze, ali i ranije je planirao da se zaposli u tom restoranu. Plus radi pored svoje mame i to je mnogima smetalo. Marinet nije ni obraćala pažnju na to ali ostali jesu. Tek je počeo da radi a već mu se tamo ne radi.,,Da je 'Jedinstvena' uspela kao što nije ja bih te prva zaposlila." Arosa je rekla.
,,Znam da bi." Odgovorio je Tomi.
,,Moram da odem. Znaš da moram?"
,,Znam, idi. Ja ću biti dobro."
Oboje su bili tužni. Pokušavali su da prikriju tugu ali nije im dobro išlo. Nisu nikako uspevali da se osećaju čak ni malo bolje. Tek su počeli da se zabavljaju a sad se već rastaju. Tetka Ďesika je bila u pravu, u Arosinim godinama, i uopšte u većini slučajeva, je uvek bolje izabrati svoje snove pre partnera. Kada ostvariš svoj san to je to, ali partner uvek može da te ostavi. Ljudi su generalno nepouzdani i na kraju krajeva, svi gledaju svoj interes. Svi gledaju da se izbore za sebe, pa tek onda za druge.
Par metara daleko od njih, zbog privatnosti mladog para, Arosina porodica je sedela na klupi. Belatriks i Spirit su brojali kofere i torbe i pazili da ne zaborave nešto kad se ukrcaju na let, a Oli i Kasidi su se igrali. Mačka Šira je spavala u transporteru za mačke. I ona će dobiti priliku da vidi Bristol prvi put u svojih devet života.
,,Ah! Koliko još moramo da čekamo ovde?!" Kasidi je bilo dosadno.
,,Evo još malo." Belatriks je gledala na sat. ,,Uskoro idemo kući, a vas dvoje nastavljate školu gde ste stali."
,,Pokažite malo poštovanja." Rekao je Oli. ,,Preživeli smo otmicu."
,,Niste vi bili oteti, već vaš sestra." Rekao je Spirit.
,,Ali to je na nama ostavilo traga." Oli je pokušavao da ih ubedi.
,,Nećeš se izvući od škole." Rekao je Spirit. ,,Tako je i vaša sestra mislila pa je opet morala da se vrati u školu."
,,Meni ne treba škola." Rekla je Kasidi. ,,Ja ću raditi u našoj pekari kad porastem. Ja ću nastaviti porodični posao."
,,EVO ME!" Na aerodromu su se glasno čule štikle kako lupkaju po pločicama poda.
,,Tetka Ďesika!" Oli i Kasidi su potrčali da je zagrle.
Ona im je uzvratila zagrljaj i poljubila ih oboje u vrhove njihovih glava. ,,Izvinte što kasnim, ljubavi moje, bila sam sa Kristijanom."
Ubrzo se i Kristijan pojavio. Jedva ju je stigao koliko je žurila. Ďesika ga je upoznala sa svojom porodicom.
,,Nešto si mi poznat." Belatriks je primetila.
,,Ja sam onaj policajac kojeg je Ďesi angažovala da pronađe Arosu." Odgovorio je Kristijan. ,,Nikada do sada nisam upoznao nekoga toliko hrabrog kao ona."
Ďesika se nasmešila. ,,Onda te moram upoznati sa mojom drugaricom, Marinet. Ili možda ne."
,,Ti si spasio našu Arosu?" Spirit je rekao. ,,I jedno i drugo ste bili za medalju."
,,A šta se ovde događa?" Belatriks se čudila. ,,Zašto ste došli zajedno?"
Ďesika i Kristijan su se nasmešili i razmenili poglede. ,,Došli smo zajedno zato jer smo zajedno."
,,Zaista?" Belatriks i Spirit su pitali u isto vreme.
,,Da." Ďesika je potvrdila. Ubrzo je odvela Belatriks u stanu i prokomentarisala Arosu i Tomija nedaleko od njih. ,,A šta se tamo događa?"
,,Rekla bih da su u redu, za sad." Rekla je Belatriks. ,,Nisam želela da Arosa nastavi školovanje odmah nakon tog iskustva ali insistirala je. Možda je tako i bolje, da bude uz nas sad kad joj je najteže."
Spirit i Kristijan su se sami zapričali oko posla. Spirit je bio malo uzbuđen što se neko iz njihove porodice zabavlja sa policajcem. Oduvek je smatrao da su policajci kul i već je imao listu pitanja spremnu za Kristijana.
,,Da li si sigurna da ti nećeš nazad sa nama?" Belatriks je pitala svoju sestru.
,,Jesam." Odgovorila je Ďesika. ,,Ostaću malo ovde u Arosinom praznom stanu. Možda i ja nabavim mačku da mi ne bude dosadno."
,,Ako tako želiš." Zagrile su se.
Ubrzo su došli i Kasandra i Kristof sa bebicom, Ridijan i Baka Elajza da pozdrave svoje prijatelje.
Kasandra je odmah otišla da se ispriča sa Arosom. Nije im trebalo dugo da zaplaču. Arosa je već bila raspalakana nakon oproštaja sa Tomijem, a Kasandra je bila pod uticajem pojačanih i nestabilnih hormona u trudnoći i čim su jedna drugoj rekle zbogom, odmah su krenule suze.
,,Molimo putnike za Bristol da se okupe kod ulaza!" Čulo se obaveštenje.
,,To smo mi." Arosa je brisala suze.
Svi su se još po jednom pozdravili i razišli. I Marinet je pristigla u poslednji momenat da pozdravi Bonetove. Taman došla kao podrška Tomiju nakon rastanka. Arosa se ipak najviše brinula za svoju macu, koju su smestili u deo za ljubimce u avionu. Ovo će biti stres za malu životinju koja nikada do sada nije putovala, niti je bila u ovako neprijatnoj situaciji.
Bonetovi su se svi redom ukrcali u avion. Arosa je naslonila glavu na prozor i gledala u grad iza sebe. Ovo se zapravo dešava. Ostavila je Teran iza sebe. Ostavila je život kakav zna iza sebe. Predomišljala se. Kako li će se snaći kada ode?
Ubrzo se na njenom ramenu našla nečija ruka, kao podsetnik da nije sama. ,,Da li si dobro?" Pitala ju je majka.
,,Tomi i ja smo raskinuli." Rekla je.
,,Zbog selidbe?"
Arosa je klimnula glavom. ,,Veza na daljinu nije ni za jedno ni za drugo od nas. Oboje imamo privatne živote. A ko zna kakva će situacija biti kad se ponovo vidimo posle nekog vremena. Videćemo kako se situacija odvije."
Beltriks ju je zagrlila i tešila.
Avion je poleteo.
YOU ARE READING
Pekara Je Zatvorena (Nastavak Pekare ,,Jedinstvene") ✅ (CELA KNJIGA )
General FictionPriča o Pekari ,,Jedinstvenoj" se završila srećno, ali priča o njenim vlasnicima još traje...