5. Moć Prijateljstva

15 4 0
                                    

Arosa je pažljivo slušala i zapisivala beleške na času. Pažnja joj ovih dana nije bila jača strana ali radila je sve što je bilo u njenoj moći da što pre položi ispite i da može da započne rad na novoj Pekari ,,Jednistvenoj" ili kako god Demijan i Lindsi odluče da je nazovu. Posle ovog časa čekala ju je praksa u istoj bolnici u kojoj radi Ridijan. Nije imala snage za to. Svaki put kada bi se njih dvoje sreli nakon raskida ili bi se pravili da se ne poznaju da izbegnu neprijatnost ili bi jedno od njih pokušalo da razbije tenziju i započne razgovor, a to bi za oboje bilo previše čudno i na kraju ništa ne bi postigli. Srećom, danas, Ridijan nije bio u istoj smeni kad i ona. Kakvo olakšanje! Čak se i dogovorila sa veterinarima koji rade u toj bolnici da jedan dan dovede svoju mačku Širu na sterilizaciju kako se ne bi više macila. I to će je koštati ali to je samo jednom i onda više neće imati probleme sa mačićima. Kada bi bar uspela za preostalo dvoje da pronađe dom...

Praksa je dobro prošla, čim su joj misli skrenule od bivšeg, Arosa je mogla da se fokusira na rad i bila je sigurna da će joj bolje ići na časovima sada kada razume neke lekcije bolje. Večeras je morala da čuva decu od Demijana i Lindsi. Da obavi i to pa da može konačno da se vrati kući... i da uči kao i uvek.

Došla je kod Lindsi i Demijana i pozdravili su se. Bračni par su imali velike planove za obnovu Pekare. Videlo se da to za njih nije šala. Imali su nacrte i projekat uređenja enterijera i eksterijera nove Pekare. Ličilo je na ,,Jedinstvenu" ali bilo je vidljivih izmena. Arosi je bilo lakše kada je videla da se njih dvoje toliko interesuju oko toga. Njena pekara je bila u dobrim rukama. Šteta što ona neće biti uz njih dok se ta pekara izgrađuje i što neće biti tu kada je otvore po prvi put. Propustiće prvu mušteriju, sve... Ali, biće tu kad završi sa obavezama.

Obećavala im je da ih neće zaboraviti: ,,Obećavam vam, čim diplomiram ja ću vam se pridružiti u poslu. Neće me ništa sprečiti. Radiću oba posla istovremeno."

Lindsi je bila pesimista u vezi toga: ,,Znam dušo, ali raditi dva posla je preteško. Pogledaj sad koliko ti je teško i da studiraš i da u isto vreme povremeno dadiljaš našu decu."

,,Neću moći da radim celu smenu u vašoj pekari", rekla je Arosa ,,ali nekako ću to postići. Želim da budem deo toga."

,,Kako hoćeš" rekla je Lindsi.

,,Moramo da idemo", rekao je Demijam ,,sastajemo se sa dizajnerom koji će nam pomoći oko svega. Brzo se vraćamo. Ti samo nahrani svo troje i zatim presvuci i okupaj bebu, a mi ćemo okupati njih dvoje kad se vratimo."
Otišli su od kuće.

Arosa je bila iznenađena koliko se dobro snašla u ovom poslu. Da su samo tu njeni prijatelji koji joj nisu verovali da je dovoljno odgovorna da bude bejbisiterka sada bi im to natrljala na nos. Dobro se slagala sa blizancima, dečakom Tafronom i devojčicom Anais. Njih dvoje su voleli to što je Arosa tako opuštena i nije bila stroga prema njima. Igrala se igračkama sa njima i obožavali su da gledaju slike njenih maca na njenom telefonu.
Baš kad su se najviše zabavljali, neko je ušao u kuću. Arosa je mislila da su to bili Demijan i Lindsi i da su se vratili ranije, ali to je bio niko drugi nego Ridijan.

,,Arosa? Šta ti radiš ovde?" Pitao je. Nije očekivao da je zatekne tu.

,,Ridijane!" Tafron i Anais su viknuli i potrčali ka njemu da ga zagrle.

,,Došao si da nas čuvaš?" Pitala je Anais.

Ridijan je odgovorio: ,,Ne, hteo sam da pričam sa vašim roditeljima o nečemu."

Arosa se nasmejala: ,,Znači ti si ta dadilja koja ih je čuvala pre mene?"

Ridijan je klimnuo glavom: ,,A ti si ta dadilja koja ih je čuvala nakon što sam ja odustao. Previše posla i premalo vremena, ništa lično."

,,Deco", Arosa im je rekla ,,zašto vas dvoje ne odete da jedete u kuhinju gde sam vam postavila sto a ja ću biti ovde sa bebom i vašom bivšom dadiljom."

Tafron i Anais su otišli u kuhinju, a Arosa je hranila Harijet u sobi. Ridijan je primetio da se ona zaista uvežbala.

,,Dobro ti ovo ide. Da li si vežbala na mačićima?"

,,Jesam", Arosa je potvrdila ,,bila sam u pravu. Slični su mačići i bebe. Beba je beba."

,,Beba je beba." Potvrdio je Ridijan.

Zavladala je tišina između njih, ali ju je Arosa brzo prekinula: ,,Da li si ljut na mene?"

,,Zašto bih bio ljut?"

,,Zato jer sam tako brzopleto raskinula sa tobom. Prosto nemam mesta za takvu obavezu sada a i nas dvoje smo sušta suprotnost."

,,U početku sam bio malo ljut, ali ovako je bolje. Nas dvoje se ne slažemo baš."

,,Zašto si došao?"

,,Došao sam jer sam želeo sa Demijanom i Lindsi da porazgovaram o jednom projektu..." zastao je kad se setio da je to tajna.

Arosa je shvatila o čemu se radi: ,,U redu je, Ridijane, znam. Oni hoće ponovo da otvore Pekaru ,,Jedinstvenu". Hteli su da im pomognem ali nemam vremena ni za to. Nemam vremena ni za šta."

,,Da li su ti rekli sve?"...

Sat vremena kasnije, kada se bračni par vratio kući, zatekli su decu kako spavaju a Arosa i Ridijan su ih čekali da porazgovaraju sa njima. Ridijan je priznao Arosi da Demijan i Lindsi nemaju dovoljno novca da započnu projekat i nadali su se da će im Arosa pomoći jer je završila dizajnerski kurs. Nakon što je ona odustala i poremetila im planove oni provode sate tražeći jeftinijeg dizajnera koji bi im pomogao oko enterijera i eksterijera ali im cene ne odgovaraju. Već su počeli da pomišljaju da odustanu od projekta. Da je to tako jednostavno, njih dvoje bi sami to odradili ali ni jedno ni drugo baš nemaju mnogo ukusa a ni iskustva u tom poslu. Hteli su nekoga stručno spremnog.

,,Naravno da ću vam pomoći!" Arosa je odlučila ,,Vi ste se ponudili da obnovite posao o kojem sanjam, najmanje što mogu da uradim je da dizajniram Pekaru i to baš onako kako ste vi hteli!"

Demijan i Lindsi nisu izgledali ništa srećnije.

Arosa je posumnjala: ,,Da li je to ponovo ono za moju neodgovornost? Ili to da nemam vremena? Sve jedno neću čuvati dečicu jer ću preuzeti obavezu oko organizacije, tako da se ništa ne menja, samo smo zamenili obaveze."

,,Nije to", rekao je Demijan ,,nego su troškovi nameštaja toliko veliki da nema šanse da išta počnemo. Još i dozvole... Sve je izgledalo lakše kad smo planirali a odjednom se nagomilalo brdo novih troškova za koje nisam ni znao da postoje!" Bio je tužan.

,,Pa možemo vam mi pomoći oko nameštaja." Rekao je Ridijan ,,Ja imam jednu vitrinu viška i nekoliko stolica. A što se ukrasa tiče toga imam na pretek!"

,,I ja imam nešto nameštaja što su moji roditelji ostavili ovde jer nisu mogli da ponesu u Bristol. Doneću to. I cveće, imam cveća." Rekla je Arosa.

Demijan je pitao: ,,Mislite da bi moglo da upali?"

,,Izgleda da bi." Lindsi je rekla.

,,Znate šta? Ja ću biti vaš finansijer." Odlučio je Ridijan ,,Plata mi je i više nego dovoljna za mene samog a Pekara ,,Jedinstvena" mi se čini kao dobra investicija."

,,Moramo to da nazdravimo!" Demijan je otrčao po sok od jabuke i čaše i sipao im.

,,Za Pekaru ,,Jedinstvenu" 2!" Rekao je.

,,Za Pekaru ,,Jedinstvenu" 2!" Svi su ponovili, kucnuli čaše i popili po par gutljaja.

,,Moramo da smislimo bolji naziv." Rekla je Lindsi.

Pekara Je Zatvorena (Nastavak Pekare ,,Jedinstvene") ✅ (CELA KNJIGA ) Where stories live. Discover now