Tomi je šetao po hodniku u zgradi u kojoj živi Arosa. Želeo je da je pozove da izađu, ali je bio siguran da joj roditelji neće dozvoliti jer je ona u kazni. Želeo je da upozna njene roditelje i da ih lično zamoli da im dopuste da se vide, bar na sat vremena, samo da je ponovo vidi. Nedostajala mu je. Nadao se da joj može pružiti podršku kakvu bi želeo da joj pruži nakon svega što se dogodilo u poslednje vreme. A i nije znao kako se ona oseća sada kada se zna da je on Kristofov brat. Da li joj je neprijatno da se druže? Nije znao.
Skupio je hrabrost i odlučio da pokuca na vrata njenog stana. Plan je bio da zamoli njene roditelje da je puste da malo izađe sa njim, naravno ako ona to želi.
Vrata je otvorio niko drugi do Arosinog oca, Spirita. ,,Ko si sad pa ti?"
Tomi je osetio kako mu je knedla stala u grlu, malo ga je uplašilo kad se našao oči u oči sa ocem njegove bliske prijateljice. ,,Ja sam Tomi, Arosa i ja smo prijatelji."
,,I ja treba da ti dam medalju zbog toga?" Spirit je bio sakrastičan.
,,Jedan sat bi bio dovoljan."
,,Šta?"
,,Hoću da kažem da želim da vidim Arosu. Malo da se družimo, nismo davno otkad ona ponovo ide na fakultet."
,,Niste davno i nećete se ni skoro družiti. Arosa je kažnjena."
Spirit je krenuo da zatvori vrata, kad se iza njega čuo glasić. ,,Ko je to, tata?" Bio je to Arosin mlađi brat, Oli.
Tomi se nasmešio Oliju. ,,Hej, ti mora da si Oli. Konačno da i tebe upoznam."
Oli se nasmejao i pogledao u Spirita. ,,Tata, da li je ovo Arosin dečko?" I Spirit i Tomi su se zbunili na to pitanje, a Oli je odmah postavio drugo pitanje, ovog puta za Tomija. ,,Ti si došao da zaprosiš moju seku?"
Tomi je krenuo da mu da odričan odgovor, ali ga je prekinula mala Kasidi koja se našla iza Spirita. ,,Mama, Arosa se udaje!" Pozvala je Belatriks da im se pridruži.
Tomi je hteo da izađe iz ove neprijatne situacije. ,,Ovo nije bio dobar plan, idem ja sad."
Belatriks im se pridružila čim ih je čula. ,,Zašto ste se svi ovde okupili?"
Oli je pokazao prstom na Tomija. ,,Mama, ovaj momak hoće da ženi Arosu."
Belatriks je šokirano pogledala u Tomija.
,,Ja ću da bacam latice na venčanju!" Obradovala se Kasidi.
,,A ja ću da im nosim prstenje!" Oli je rekao.
,,A ja ću sada da zalupim vrata." Rekao je Spirit.
Belatriks ga je sprečila. ,,Objasnite mi šta se ovde događa!"
Tomi je duboko udahnuo. ,,Ja sam Arosin prijatelj i znam da je kažnjena, ali ja želim da vas zamolim da joj dopustite da se malo prošetamo po gradu. Obećavam neće trajati duže od pola sata."
Belatriks i Spirit su razmenili poglede, a onda je Beltriks odgovorila Tomiju. ,,Žao mi je, Tomi, ali Arosa je kažnjena. Ne može da izađe napolje osim kada ide na fakultet, u prodavnicu, ili da poseti Ridijana u bolnicu. To je to."
,,A gde je Arosa sada?" Pitao je Tomi.
,,Otišla je u prodavnicu." Odgovorio je Spirit.
Tomi se spremio da ode. ,,Dobro, onda idem ja."
,,Čekaj." Belatriks ga je sprečila i odvela Spirita dalje u stan da se dogovori sa njim u privatnosti. ,,Hajde da ga pozovemo na večeru. Deluje kao dobar mladić a meni je interesantno da vidim da Arosa ima muškog prijatelja."
YOU ARE READING
Pekara Je Zatvorena (Nastavak Pekare ,,Jedinstvene") ✅ (CELA KNJIGA )
General FictionPriča o Pekari ,,Jedinstvenoj" se završila srećno, ali priča o njenim vlasnicima još traje...