Kristof je sutradan otišao kod Marinet da joj se izvini za sve što joj je rekao juče. Prebrzo je planuo. A i bila je u pravu - Gospodin i Gospođa Krin su bili izuzetno neprijatni ljudi. Nije da u ovoj situaciju nije imao ikoga drugog osim njih i Ridijana, ali oni su mu bili sve otkako zna za sebe. O kako mu nedostaje Ridijan! Da je on tu imao bi kome da mu drži stranu protiv roditelja. Trenutno je na neplaniranom poslovnom putu. Trebali su da idu njihovi roditelji ali on se ponudio da ide umesto njih jer su njih dvoje već bili prezauzeti u veterinarskoj bolnici.
Kristof je polako vozio svoj auto dok se nije zaustavio kod kuće Marinet. Dozivao je nekoga ali nije uspeo nikoga da pronađe.
Dozivao je par puta ,,Gospođice Prisli? Da li ste tu?"
Konačno neko se pojavio na ulazu. Ali, to nije bila ona već njen sin, Tomi. On je bio drugačijeg raspoloženja danas...
,,Ko si ti i zašto ti treba moja mama?",,Ja sam..." Kristof nije znao da Marinet ima sina ,,Ja sam njen prijatelj. Zapravo muž njene šefice. Zapravo bivše šefice ali tvoja mama i ja radimo na tome da pomognemo mojoj ženi da vrati posao."
,,Slušaj, ja ne mogu da ti pomognem ni oko čega. Ne znam šta ti i moja mama radite ali molim te da mi ne dolaziš na prag kuće."
,,Dobro, samo reci da ju je tražio Kasandrin Kristof. Zna ona ko sam ja."
Tomi se setio kada je čuo imena ,,Kasandra? Ti si onaj što se sinoć izderao na mamu?"
,,Nisam se baš izderao, vređala je moje roditelje-"
Prekinuo ga je ,,O tvojim roditeljima ni da ne pričam. Nije ni čudo što si ti tako nervozan kad su ti mamica i tatica takvi." Nastavio je dubljim tonom ,,Još jednom priđi mojoj mami i imaćeš posla sa mnom."
Kristof je zadržavao smeh ,,Ti meni pretiš? Ti si još dete!"
,,To što sam dete ne znači da sam manji muškarac od tebe. Ostavi moju majku na miru!" Zalupio je vrata.
,,Odlično! Gde god da se pojavim, steknem prijatelje!" Kristof je sarkastično pomislio.
***
Kasandra je u rukama držala papir i čitala sa njega. Na licu joj je bio neodlučan izraz - htela je da se osmehne a u isto vreme je bila nervozna.
Arosa je sedela posred nje i ona je takođe gledala u isti papir, samo što je ona bila mnogo iznenađena, bolje reći šokirana.
Pre nekoliko dana, kad je Kasandra saopštila svoj plan o spajanju Kristofove porodice svojim radnicima u restoranu, poslala je jednog zaposlenog da odnese dlaku iz Marinetine kose i dlaku iz Kristofove kose na DNK analizu kako bi uradili test roditeljstva. Danas su stigli rezultati.
,,Bila si u pravu." Arosa nije skidala pogled sa papira. ,,Naš Kristof ima porodicu a da to i ne zna. Rećićeš mu sad, jel tako?"
Kasandra je zagrizla svoju donju usnu. ,,Ne, ne mogu sad nakon što su se posvađali, a da ne pominjem to što su još potpuni stranci jedno drugome. Nije pravo vreme za to."
Arosa je klimala glavom i gledala u zid nekoliko metara daleko od sebe. Nije znala šta da misli o ovome. Da li je to fer ili ne prema Kristofu. Sa jedne strane je bilo fer jer mu Kasandra daje šansu da upozna svoju biološku porodicu ali nije mogla da prećuti
,,Kasandra mislim da ovo neće izaći na dobro. Opećete se svi i možda dođe do razvoda a ja ne mogu da biram sa kim ću se družiti kada se rastanete."Kasandri je bilo dosta prigovaranja ,,Zašto stalno sumnjaš u mene? I sama si videla kakvi su Krinovi prema meni i kako me ne poštuju koliko god da se trudim da im udovoljim! Zašto si i dalje protiv mene?!"
,,Nisam protiv tebe već se pitam da li ovo radiš za sebe ili za svog muža. Nisi odrastala uz roditelje i verovatno si očekivala da ćeš kad se jednog dana udaš biti dobrodošla u njegovu porodicu ali su te i oni odbacili i sad uporno tražiš neki roiditeljski uzor. Još ti je i baka van grada..."
Kasandra se duboko zamislila i nakon toga nastavila ,,Da, u pravu si. Ja nisam imala roditeljski uzor u svom životu i zaista nisam zadovoljna time kakva me je porodica zapala ali ne radim ovo zbog sebe nego zbog Kristofa. Pošto ja nisam imala roditelje ne želim da neko isto tako živi. Trebalo mi je dugo da se uverim da je Marinet dobra osoba i zato sam je prihvatila. Da nije a da su Krinovi bolji prema nama, verovatno ne bih ništa preduzimala povodom toga. Želim da on ima porodicu koja će ga voleti."
Arosa je videla da je Kasandra ozbiljno mislila. Zaista je bila spremna za ovo. Za razliku od Kasandrine situacije sa njenim roditeljima, Kristof nije znao zašto je bio sam i kako je ostao bez bioloških roditelja. Niko nije znao šta se dogodilo u toj priči. Kasandra je znala zahvaljujući svojoj baki da su njeni roditelji nju namerno ostavili ali Krinovi nisu Kristofu ništa govorili o njegovom poreklu. Znao je da je usvojen jer je imao oko šest godina kad su ga prihvatili u porodicu i sećao se toga. A i nije ličio na svoje usvojitelje tako da nije bilo teško to shvatiti.
Kasandra je promenila temu ,,A kako tvoja Jedinstvena 2?" I interesovala se za svoju drugaricu.
Arosa se trgla ,,Dobro je. Dobro nam ide. Stalno smo u kontaktu sa Ridijanom za slučaj da se desi neki problem sa novcem."
,,Znači složni ste?"
,,Većina, ali..." Imala je problema oko pekare jer sada nailaze inspekcije, provere i svakojake gluposti, a i Lindsi joj stoji nad vratom i prati svaki njen pokret, da li je Arosa dobro uradila svoj posao ili nije. Bilo je teško steći poverenje čak malo starijih osoba od sebe.
,,Zašto me Lindsi ne podržava?" Arosa je pitala Kasandru ,,Zašto prosto ne shvati da je moja odluka ispravna i da ne želim nikoga da povredim. I neću povrediti nikoga. Ovo radim zbog svoje porodice i zbog sebe i zbog budućnoti..." onda je shvatila ,,Izvini, Kasandra. Ti radiš tvoje iz istih razloga."Kasandra se nasmešila ,,Sad razumeš. Moramo se postarati za naše porodice. Ko će ako nećemo mi?"
Ćaskale su neko vreme, ali Arosa je otišla kako bi se našla sa jednim momkom kog je upoznala u gradu pre neko veče. Dogovorili su se da se danas nađu u jednom kafiću u blizini. Bila je uzbuđena za taj 'sastanak'. Nije mislila da će se razviti ni u šta ozbiljnije niti je ovo gledala kao nešto ozbiljnije. Čisto iz zabave jer je bila sigurna da je prebolela Ridijana. A i šta će joj škoditi? Možda upozna nekog zanimljivog.
Otišla je u kafić i potražila tog momka. Kratka tamna kovrdžava kosa i svetle oči su je bili najprepoznatljiviji detalji njegovog izgleda.
Uočila ga je i krenula da sedne pored njega pored njega ,,Ćao! Ja sam, Arosa."
On se nasmešio i izavukao joj je stolicu ispod stola da sedne ,,Zdravo, Arosa. Ja sam, Tomi Prisli."
YOU ARE READING
Pekara Je Zatvorena (Nastavak Pekare ,,Jedinstvene") ✅ (CELA KNJIGA )
General FictionPriča o Pekari ,,Jedinstvenoj" se završila srećno, ali priča o njenim vlasnicima još traje...