Došao je i taj dan. Konačno su Arosa, Demian i Lindsi zajedničkim snagama ponovo otvorili Pekaru ,,Jednistvenu". Na dan velikog otvaranja, pozvali su sve svoje prijatelje, osim Krinovih, Kristof se još predomišljao oko toga kako da se ponaša prema njima, tek je saznao da je njegova mama bolesna, ali je bolje bilo da još drže distancu od ostalih.
Arosa je bila uzbuđena kao nikada do tada. U isto vreme je bila srećna ali i uplašena. Njeni roditelji i dalje ne znaju ništa o ovome i što duže krije tajnu, sve će biti gore. Ali dok oni saznaju biće prekasno da išta preduzmu povodom toga, tako da je bar tu osigurana. Kad će već da se naljute bolje da se naljute onda kad nemaju izbora. Možda se i naviknu. Sve jedno oni ni ne žive više ovde.Lindsi nije mogla a da ne primeti da je Arosi neugodno, iako su postigli mnogo toga. ,,Zašto si tužna?" Pitala ju je. ,,Prošli smo sve ove glupave inspektore i sada smo ponovo tu gde pripadamo. Trebalo bi da budeš srećna. I tvoja maca je uspešno prebrodila operaciju."
Arosa je slegla ramenima. ,,Moji mama i tata će poludeti kada shvate da su onoliki novac dali za džabe. I ja sam onoliko vremena utrošila na učenje za džabe."
,,A da li je ovo što sada radimo za džabe?"
Arosa je pogledala oko sebe i videla ljude kako se raduju i jedu. Siti ljudi su srećni ljudi. U Pekaru su svratile osobe koje Arosa nije videla dugo vremena i sada su tu samo da bi probali njihova peciva. ,,Ne. Nije ovo za džabe. Ovo se isplatilo. I kasa se već polako puni."
,,Onda iskoristi ovo veče da uživaš. Opusti se."
,,Kako da se opustim kad znam da nas ona Sintija neće ostaviti na miru? Ko zna koliko je pakosti izmislila da nas upropasti? I Kasandru je otpustila..."
Lindsi se začudila toj izjavi. ,,Otpustila je Kasandru?"
,,Tako mi je Kasandra sama rekla."
,,Čudno, ja kroz prozor vidim Kasandru svako jutro da ide u restoran."
Arosa je htela da čuje nešto više o tome, bilo joj je sumnjivo, ali onda su u Pekaru ušli novi gosti - Tomi i Marinet. Došli su na jednu porciju to veče i Tomi se divio svemu što je video. ,,Ovo je odlično! Obožavam ovu pekaru! Toliko ima svega ovde!"
,,Dobro je Tomi... Smiri se." Marinet ga je smirivala.
Tomi i Arosa su se pozdravili i odmah otišli zajedno da se druže i ćaskaju, a Marinet je tražila Kasandru jer je želela nasamo da razgovara sa njom. Želela je da proveri svoju teoriju o svom izgubljenom sinu. Njih dve su razgovarale u dvorištu iza pekare, Kasandra je primetila da Marinet previše ispituje o Kristofu. Bila je gotovo saterana u ćošak.
,,Da li ste sigurni da je on Vaš sin?"
,,Sve što si mi rekla i što sam videla se poklapa. Moramo uraditi taj DNK test i dokazati da je on moj sin."
,,Zapravo..." Kasandra je umalo priznala da je ona već uradila taj test za Marinet i Kristofa i rezultat je potvrdio da su majka i sin, ali onda je shvatila da je bolje da se pretvara kao da nije to uradila. Užasavala ju je pomisao na njihove reakcije kada saznaju da je ona zabadala nos tamo gde mu nije mesto. ,,Možemo to uraditi i večeras. Uzmemo uzorak tvoje i njegove kose i onda ih odnesemo na analizu, ali analiza ne može biti gotova večeras."
Dok su one pričale, u skladištu do dvorišta su sami sedeli Tomi i Arosa i gledali su neku klip na telefonu pomoću slušalica. Bilo je zabavno, ali slušalica sa Tomijeve strane se pokvarila i on je čuo šta su njegova mama i Kasandra pričale.
,,A Tomi?"
,,Ne mogu njemu da kažem, sve će poći naopako!"
Arosa je primetila naglu promenu u Tomijevom raspoloženju. ,,Šta nije u redu?" Nije čula razgovor iz dvorišta jer je njena slušalica i dalje radila. Zatim je zaustavila klip na telefonu i čula ko je u susednoj sobi i umalo pala u nesvest. ,,Čekaj, tvoja mama... Nisam mislila da je to moguće!"
,,Nisi mislila da je šta moguće? Znala si za ovo?!"
Arosa je pregrizla jezik jer se umalo odala da je znala za to od ranije, ali je ubrzo smislila izgovor. ,,Nisam znala sad za ovo, samo nisam očekivala da Kristofova porodoca postoji negde. Znači to ste vi... Ti i tvoja mama..." Arosu je ta informacija pogodila još jače nego što je pogodila Tomija. Kasandra joj nije rekla o kome se radi, rekla joj je za Kristofovu biološku porodicu ali ne i za to da su to Prislijevi, pogotovo Tomi, sa kojim Arosa izlazi.
,,Moram da krenem." Tomi je otišao natrag u Pekaru i izašao na ulazna vrata Pekare.
,,Tomi, čekaj!" Arosa je krenula za njim.
Demijan ju je zaustavio i Tomi je za to vreme nestao sa njenog vidika. ,,Arosa, trebaš mi ovde!"
,,Baš sad?"
,,Da, radi se oko imena pekare. Zašto mira biti Pekara 'Jedinstvena'? Zar ne možemo izmisliti novo ime? Meni se jako sviđa da je zovemo 'Pekarica', naša 'Pekarica'."
,,Možemo promeniti ime ali će nas to koštati kao pola renovacije."
Demijam se snuždio. ,,Ja sam baš hteo da to bude 'Pekarica'."
,,Možemo je tako zvati bez obzira na pravo ime. Da budem iskrena, 'Jedinstvena' se ni meni nikada nije nešto posebno sviđala, ali nisam ja odlučivala o tome."
,,Možemo je zvati Pekara 'Jedinstvena' 2?"
,,Može. Sve jedno to nije ta ista pekara koju su moji roditelji napravili." Arosa je ponosno gledala u zadovoljne mušterije. Ubrzo joj je raspoloženje palo kad se setila Tomija i kroz šta on sada prolazi.
***
Marinet je izašla napolje da pronađe svog sina. On je brzim korakom šetao stazom i Marinet je trčala za njim da ga sustigne.
Stala je da dođe do daha i onda se onako zadihana obratila svom sinu. ,,Javili su mi da si izašao napolje. Šta nije u redu?"
Tomi je pogledao u nju kao da se čudi zašto ga ona to pita u ovoj situaciji, bio je ljut. ,,Pitaš me šta nije u redu?! Kristof je to što nije u redu!"
Marinet je iskolačila oči kad je shvatila na šta on misli.
,,On je tvoj sin?! Kako je on tvoj sin?! I sad hoćeš da ga vratiš? Po kojim pravilima je on jednak meni, tvom pravom sinu kojeg si sama odgojila i sa kim si prošla kroz toliko toga? Ne očekuj od mene da ga prihvatim."
Marinet je bila vidljivo razočarana. ,,Nisam znala da se ovde sve vrti oko tebe. A i kako to da znam kad sam ceo život posvetila tebi i nikada ništa nisam tražila od tebe? A sada se ljutiš jer postoji osoba koju sam izgubila pre nego što si ti došao na svet i konačno znam da je on dobro. Očekuješ od mene da biram? Zaista si to povukao na oca."
,,O ja imam oca?! Nisam to znao jer mi nikada o njemu nisi pričala. Super, imam brata i oca i sve redom, samo treba da ih sve pronađem kao u španskim serijama. A otac će se pojaviti u sledećoj sezoni?"
,,Idi u svoju sobu, derište jedno!" Marinet se iznervirala posle svega što je Tomi rekao.
Tomi se okrenuo i otišao. Marinet se vratila u Pekaru.
CZYTASZ
Pekara Je Zatvorena (Nastavak Pekare ,,Jedinstvene") ✅ (CELA KNJIGA )
General FictionPriča o Pekari ,,Jedinstvenoj" se završila srećno, ali priča o njenim vlasnicima još traje...