37. Žuta Koverta

14 5 0
                                    

U zatvoru grada Terana, Hoakinu je stigla tužba. Pored toliko zločina koje je počinio uživotu, nije mogao odmah da zna za koji ga zločin sad tuže. Pogledao je i počeo da se smeje kad je video o čemu se radi - Ridijan ga je tužio za saobraćajnu nesreću, onu koja ga je poslala u bolnicu. Neko bi krenuo dalje, ali Ridijan nije mogao i nije želeo. Zašto bi kad se zna ko je kriv? Hoakin je morao da plati za svaki zločin koji je počinio, uključujući i to. Hoakinu je to bila besmislica. Kako da Ridijan dobije slučaj kad nema dokaze protiv njega?

Ipak, slučaj je bio prihvaćen i proces je započet. Obojici su im dodeljeni advokati na sudu i uz Ridijana su bili Kristof i Kasandra.

,,Gospodine Krin", sud se obratio Ridijanu ,,istupite."

Ridijan je prišao i dao iskaz: ,,Pre dva meseca, Hoakinova pokojna verenica, Sintija, spalila je pekaru moje drugarice. Ja sam uzeo odsustvo i uputio se ka Teranu kako bi proverio da li su moj brat i moji prijatelji dobro. Vozio sam trezan, kao i uvek, ispoštovao sam sve mere predustrožnosti tokom vožnje, ali ipak sam doživeo sudar. Nije bila moja krivica, neko drugi me je udario svojim kolima, ali ja od bolova zbog povreda i mraka nisam video ko je to bio. Nekoliko dana kasnije, samo par sati pre nego što su Sintija i Hoakin kidnapovali moju snaju, Kasandru, i našu prijateljicu, Arosu, Kasandra mi je preko Skype mreže pustila poruku na fiksnom telefonu u Sintijinoj kancelariji, u kojoj Hoakin moli da mu Sintija plati određenu sumu novca za mito i priznaje da je mene udario autom."

Sudija je razmotrio priču. ,,Ako nemate ništa protiv, pozivamo svedoka, Kasandru Gudi, da izađe i ispriča svoj deo priče. Budite konkretni, gospođo Gudi."

Kasandri nije godilo prisustvo Hoakina, ne nakon otmice i sad kad je ranjivija u trudnoći, ali ubedila ih je da može to da uradi. Njoj je bilo u interesu da Hoakin bude okrivljen za što više zločina jer nije bila spremna da odgaja decu u gradu koji će pustiti Hoakina iz zatvora kad oni krenu u srednju školu.

Sela je na poziciju na kojoj je Ridijan bio pre nekoliko sekundi i krenula da priča svoj deo priče. ,,Radila sam u svom restoranu onda kad sam čula poruku. Uspela sam samo da je pokažem Ridijanu i onda su Sintija i Hoakin ušli na vrata i pištoljem me ućutkali. Hoakin je taj telefon razbio od pod."
Kasandri se par puta pogled susreo sa Hoakinovim i uplašila se. Atmosfera joj nije odgovarala, držala ju je jutarnja mučnina, a biti u prisustvu sa čovekom koji ju je kidnapovao i ubio Sintiju ju je plašilo i činilo nervoznom. Kad je pomenula kako je Hoakin razbio telefon prisetila se tog momenta i koliko se onda uplašila misleći da će je on pogoditi tim telefonom koliko ga je jako bacio. Pištolj prislonjen na njeno čelo...

,,Dosta! Nije joj dobro!" Kristof je ustao i potrčao do nje.

Kasnadra je mogla da vidi samo mrak pred sobom.

***

Kad je otvorila oči, videla je svog mačka kako je njuši po licu. Uspravila se i pogledala oko sebe. Bila je u svojoj kući, u krevetu u svojoj spavaćoj sobi. Mačak je skočio sa kreveta kad je ona počela da se mrda. Trebalo joj je malo vremena da se oporavi i da se seti šta se dogodilo. Onesvestila se u sudnici baš onda kad to nije trebalo da se desi, kad je trebala da bude jaka.
Uočila je čašu vode na noćnom stočiću pored kreveta i popila je sve do poslednjeg gutljaja. Pogledala je na sat i videla da nije dugo bila u nesvesti, samo pola sata.

Ubrzo, Kristof je ušao da proveri kako je ona.

,,Dobro sam, to su samo simptomi." Uverila ga je.

,,Da li su samo simptomi? Video sam kako gledaš Hoakina."

,,Ne plašim ga se, ali nije mi lagodno da budem u njegovom prisustvu. Uradio je toliko toga lošeg."

,,Znam." Kristof ju je poljubio u vrh glave.

Bili su tihi neko vreme dok neko nije pokucao na vrata. Odmah posle toga je ušao Ridijan. ,,Ćao, vas dvoje! Baka kaže da si budna."

,,Ridijane, žao mi je zbog onoga." Rekla je Kasandra. ,,Upropastila sam suđenje. Sad moramo ponovo."

,,Šališ se?" Ridijan se smešio. ,,Izvukla si me. Nismo imali dokaz, ne verujem da bismo uspeli išta da uradimo a onda si ti izvukla kartu sažaljenja."

,,Sažaljenja?" Pitao je Kristof.

,,Znate da su i sudija i advokati Đavoli, niko to ne poriče, ali ipak imaju malo sažaljenja prema trudnicama." Objasnio je Ridijan. ,,Odmah su pomislili da te je Hoakin mučio tamo kad si se onesvestila čim si ga videla. Još sad znaju i da si bila trudna tokom otmice. To nam je veliki plus."

,,Nije me mučio, ali nije ni bio Anđeo prema meni." Rekla je Kasanadra.

,,Malo to ukrasi." Rekao je Ridijan. ,,Moraš to temeljno da opišeš i malo da preteraš kako bi te poslušali."

,,Pa za šta mi ovde sudimo? Za sudar ili za otmicu?" Kasandra je pitala. ,,Bolje da se fokusiramo na otmicu."

Ridijan je zamolio Kristofa da ih ostavi malo nasamo i Kristof je poslušao.

,,Slušaj, Kasi," Ridijan je počeo ,,verujem da mrziš Hoakina koliko i ja, oboma nam je napakostio, i zato moramo da ga sateramo u ćošak što bolje znamo i umemo. Makar i ne uspeli, želim da znam da smo pokušali."

,,Oni znaju sve." Rekla je Kasandra. ,,Znaju istinu i opet su mu ublažili kaznu jer je imućan. Šta god da uradimo, nećemo uspeti da ga se rešimo. Želim da ga povredim, želim da ga uplašim onoliko koliko je on mene uplašio, i pokušaću ali neće biti lako. Nemamo dokaz. Nema dokaza, nema poruke i nema krivice."

,,Možda i ima." Ridijan se setio kako je na aerodromu, kad su ispratili Arosu, upoznao Ďesikinog dečka, policajca Kristijana. ,,Ako neko ima dodira sa zakonom, to je on."

,,Ne možemo samo otići i tražiti uslugu od njega. Mi ga ni ne poznajemo."

,,Može Ďesika. Znam da će nam pomoći."

,,Ne možemo ni od nje to tražiti."

,,Ako je dobrovoljno otišla u opasnost da izbavi svoju sestričinu, onda sam siguran i da će nagovoriti svog dečka da nam pomogne. I ona verovatno mrzi Hoakina, jeste da su se pre zabavljali ali kidnapovao je njenu sestričinu i ugrozio posao."

,,Da, mislim da Hoakina svi ovde mrze. Čudilo bi me da ima neko ko ga ne mrzi. Ali to možda i nije izvodljivo."

,,Kako nije?"

,,Prvo, ovo se tiče Arose a ona nije tu. Drugo, Kristijan neće rizikovati položaj samo da bi pomogao prijateljima svoje devojke." Kasandra je imala pravo. Ovo su samo bile tvrdnje, njihova reč protiv njegove. Trebao im je pravi, materijalni dokaz kako bi nešto postigli. ,,Možda  Kristijan i može da nam pomogne." Kasandra je razmislila. ,,Vi ste se sudarili na prometnom mestu. Možda su u blizini bile neke kamere, ili svedoci. Možda Kristijan zna te policajce koji su izašli na teren nakon sudara."

,,Sigurno ih zna!" Ridijan je prihvatio Kasandrinu ideju. ,,Verovatno su kolege."

,,Znači, dogovorili smo se - uradićemo sve što je potrebno. Hoakin će platiti za ono što nam je učinio."

,,Dogovoreno." Pružio joj je ruku i rukovali su se.

Pekara Je Zatvorena (Nastavak Pekare ,,Jedinstvene") ✅ (CELA KNJIGA ) Where stories live. Discover now