Kasandra i Ridijan su se sastali sa Ďesikom i predložili joj svoj plan. Objasnili su sve i bili ubeđeni da će da upali.
,,Pa, da li ste za?" Pitala je Kasandra.
Ďesika im je uputila namrgođen pogled. ,,Apsolutno ne."
Njih dvoje su se začudili.
,,Ali zašto?" Pitao je Ridijan.
,,Zato jer sam sada započela novu vezu u kojoj sam srećna", odgovorila je Ďeska ,,i ne želim da imam ništa više sa tim prevarantom. To što je bilo bilo je. Nisam ni ja srećna što je pored svega što je uradio dobio toliko malu kaznu ali bar smo ga se rešili." Krenula je.
,,Molim te bar porazgovaraj sa Kristijanom!" Ridijan ju je molio. ,,Onaj pijani idiot me je mogao ubiti, nema šanse da sam ja bio jedina osoba koju je ikada udario autom. Ako ne zbog mene, onda zbog Arose. Da mu se svi zajedno osvetimo za sve što nam je priredio."
Ďesika je sačekala da on završi, a onda je otišla.
,,Izgleda da je naš plan propao." Rekla je Kasandra.
***
Nakon što je napustila razgovor, Ďesika je imala sastanak sa Kristijanom. Bilo joj je lepo sa njim, ali nije mogla da prestane da razmišlja o onome što su Ridijan i Kasandra imali na umu. Nije želela da Hoakin prođe nekažnjeno za sudar ali nisu imali dokaze, već samo običan plan. Da je bilo ko drugi Ďesika bi odmah pristala, ali to je bio on... Želela je da ga drži od sebe što je dalje mogla.
,,Nešto si tiha danas." Kristijan je prekinuo njene misli.
,,Samo razmišljam o nečemu." Htela je to da odstrani i iz misli i iz razgovora.
Ali to nije bilo tako lako. ,,Čuo sam da su tvoji prijatelji potegli sudsku parnicu protiv Hoakina."
Ďesika se iznenadila. ,,Kako znaš?"
,,Ovo je manje mesto nego što izgleda."
,,Izvini." Rekla mu je. ,,Hteli su uslugu."
,,Kakvu?"
,,Žele da im iskopaš neke dokaze protiv njega. Ne moraš to da radiš. Ne znam ni zašto sam to pomenula."
,,Zato što je on i tebi naudio." Kristijan je mirno rekao. Zvučao je kao da ima toliko razumevanja, bio je suprotan od Ďesike kojoj je brzopletost u krvi.
Ona nije mogla ni da odreaguje. ,,Znaš da smo bili par?"
,,Znam. Kao što rekoh, manji je ovaj grad nego što misliš." Nasmešili su se i on ju je obgrlio rukom preko ramena.
Ďesika je naslonila glavu na njegovo rame. ,,Izvini što ti nisam ranije rekla. Šta bi ti rekao da znaš da sam se zabavljala sa budućim kriminalcem."
,,Rekao bih da se ljudi menjaju. Pregledao sam njegov dosije kad sam obavljao papirologiju oko slučaja. Šta da kažem, alkohol čini čuda."
Ďesiki je ubrzo zazvonio telefon.
,,Halo, Kasandra?" Ďesika se javila. ,,Da li si zaboravila nešto kod mene danas?"
,,Ma ne." Odgovorila je Kasandra ,,Nadam se da naš razgovor od jutros neće uticati na darivanje za bebu večeras?"
,,Jao da, pozvala si me jutros!" Ďesika se setila.
,,Dolaziš?"
,,Naravno." Prekinula je vezu. ,,Kristijane, moram da idem na Kasandrino darivanje za bebu, ili bebe, u njenom slučaju."
,,Šta si joj kupila?"
,,Šta drugo nego hrpu igračaka." Poljubila ga je u obraz. ,,Vidimo se i nemoj puno da se brineš oko onoga."
***
Kada je došla na darivanje, Ďesika je ostavila poklone sa strane i pridružila se ostalim ženama. Nije bio običaj da na darivanje za bebu dođu muškarci, tako da su Kristof, Ridijan i Tomi odveli malog Sebastiana i našli drugu zanimaciju, a žene su imale par sati samo za sebe. Arosa je bila priključena na Skype i tako komunicirala sa njima, preko laptopa.
,,Koliko još ima dok se ne porodiš?" Marinet je pitala svoju snajku.
,,Manje od dva meseca." Rekla je Kasandra. Sad joj je stomak znatno porastao.
,,Volim što nisi jedna od trudnica koje mere trudnoću nedeljama." Rekla je Arosa sa malog ekrana. ,,Odmah me prođe volja da ih pitam."
,,Merim ih nedeljama ali ovako i ja, a i vi lakše pamtimo."
,,Da li ste razmišljli o imenima?" Ďesika ju je pitala.
,,Jesmo, ali bismo radije da pričekamo dok se bebe rode." Zatim se obratila Arosi. ,,A kako tvoji ispiti?
Arosa se nasmešila. ,,Dobro mi ide. Zaista bolje nego što mi je išlo u Teranu. Roditelji su mi oprostili nestašluke nakon što sam preživela da me kidnapuju i odmah mi je lakše da učim sad kad znam da me niko ne mrzi."
,,Ne mrze te oni, Arosice." Rekla je Tetka Ďesika. ,,Budimo iskreni, uvalila si ih u veoma neprijatnu situaciju i sebe si uvalila u još goru."
,,Da naša Marinet nije otporna na vatru sve bi se drugačije završilo." Baka Elajza se nasmejala.
,,Zar ćete me pamtiti kao narodnog heroja?" Našalila se Marinet.
,,Vi i moja tetka." Rekla je Arosa. ,,Samo ne znam, odakle tebi, teto, ideja da uzmeš stvar u svoje ruke?"
Ďesika se prisetila tog dana kad je otišla u policiju i upoznala Kristijana. ,,Kako poznajem Marinet decenijama, stalno mi je govorila da su policajci nepouzdani jer njoj nisu pomogli da pronađe Kristofa. Pomislila sam, možda će luda tetka imati veći uticaj na njih od ražološćene majke."
,,I imala je." Rekla je Marinet. ,,Da tad nisam bila trudna možda bi i meni flertovanje upalilo."
,,Flertovala sam sa njim kasnije, Marinet. Nakon što je Arosa bila spašena."
Njihovo ćaskanje je prekinuo zvuk auta na prilazu i smejanje.
,,Ko je to?" Pitala je Kasandra.
Tetka Ďesika je dobrovoljno prišla da otvori vrata i videla je Kristofa sa malim Sebastianom, Ridijana i Tomija kako se smeju nečemu i ušli su u kuću.
,,Šta je toliko smešno?" Pitala je Kasandra.
,,Ništa posebno." Rekao je Kristof. ,,Gledali smo neki film, a posle toga smo otišli zajedno u park i sreli smo neke stare prijatelje."
,,Znači dobro je prošlo?" Pitala je.
,,Prošlo je odlično!" Kristof je bio srećan. ,,Izgleda da Ridijan ima više zajedničkog sa Tomijem nego ja što imam. A kako je vama?"
,,Odlično nam je." Rekla je Kasandra. ,,Samo kad bi moja baka rekla nešto umesto što stalno upisuje listiće za loto."
,,Pa dobro, svako ima svoj hobi." Kristof se nasmejao.
Dok su njih dvoje pričali, Ďesika je prišla Baki. ,,To izgleda zabavno."
Baka je nastavljala da piše. ,,Više kida živce nego što je zabavno ali bar me to povezuje sa mojim drugaricama." Pružila joj je jedan listić. ,,Evo i tebi, imam ih mnogo."
Ďesika je uzela loto listić i stavila ga u tašnu. Baš onda ju je pozvao njen dečko na telefon.
,,Hej." Ona se javila.
,,Hej, Ďesi." Kristijan ju je pozdravio. ,,Otkako si mi jutros ono rekla nisam mogao da prestanem da razmišljam o Hoakinu i malo sam pretraživao njegov dosije."
,,Rekla sam ti da je u redu."
,,I jeste u redu. Ridijan je imao pravo. Ovaj je napravio mnogo više prekršaja nego što smo mislili. Nije mu ovo bila prva saobraćajna nesreća."
,,Onda se potrudimo da mu bude poslednja." Rekla je Ďesika.
YOU ARE READING
Pekara Je Zatvorena (Nastavak Pekare ,,Jedinstvene") ✅ (CELA KNJIGA )
General FictionPriča o Pekari ,,Jedinstvenoj" se završila srećno, ali priča o njenim vlasnicima još traje...