Arosa, Demijan i Lindsi su proveli ceo dan u uređenju nove Pekare. Krečenje, novi, tačnije polovan, nameštaj i sitne dekoracije umorili su ovih troje toliko da nisu imali vremena ni za šta drugo danas. U ovakvim situacijama, Arosa je bila zahvalna tome što ne ide više na fakultet jer ne bi ni u snu uspela da u isto vreme i studira i bavi se Pekarom. Osim što je sebi navalila na vrat još jednog ljubimca, postojao je još jedan veliki problem - nije rekla svojoj porodici da je odustala od fakulteta. Nije mogla ni da zamisli njihove reakcije. Dobro, možda se i ne bi mnogo bunili jer su radije hteli da ona postane pekarka nego veterinarka ali sad, kad je prešla pola ispita, ona hoće da obnovi Pekaru ,,Jedinstvenu". Pa ako saznaju da su za džabe plaćali njeno studiranje toliko dugo, poludeće. Jedna od koristi toga što su njeni roditelji u drugoj državi je to što ne mogu uživo da joj sole pamet kad prime nezgodne vesti.
Arosa se izgubila u mislima i onda je primetila svog druga, Kristofa, kako prolazi ulicom. On je razmišljao o svojoj porodičnoj drami i bio je prestravljen mogućnosću da će možda otkriti ko je njegova biološka porodica. Jeste, gospodin i gospođa Krin su ga odgojili a Ridijan mu je bio brat o kakvom neka deca sanjaju, ali ipak je želeo da sazna. Samo da sazna šta se dogodilo.
Arosa je dotrčala je do njega da ga pozdravi: ,,Kristofe, ćao!"
Zagrlili zu se.
Kristof je izgledao kao da mu nešto smeta ali je bio ljubazan: ,,Ćao, Arosa. Vidim vi ste ozbiljni sa ovom izgradnjom." Sagledao je građevinski objekat koji su njegovi prijatelji uređivali i bio je prijatno iznenađen. I on je celo detinjstvo proveo u Pekari, naravno da mu je bilo drago što je ponovo otvaraju.
Došao je do ideje: ,,Hej, da li i ja mogu da vam se pridružim u poslu?"
Arosa se malko namrštila: ,,Zar ti nemaš puno posla oko bebe jer Kasandra ima puno obaveza?"
Kristof je momentalno iskolačio oči na tu temu. Taman kad je hteo da zaboravi na 'novosti' Arosa ga je podsetila. Izmislio je izgovor: ,,Više ne radi toliko dugo pa sad može da se posveti našem malcu."
Arosa je slegla ramenima: ,,Ako ti nije teško, može."
Njih četvoro su tokom narednih sat vremena premeštali nameštaj i tračarili, najviše Lindsi koja uvek ima nešto da doda na bilo koju temu o bilo čemu i bilo kome. Imali su i trku za mišem, koja se završila kad je Arosa dovela svoju mačku Širu da ga uhvati. Kristof se malo zabavio ali nije mogao dugo da krije da je zabrinut, a ko bi najbolje primetio da neko skriva svoja osećanja nego majka troje dece. Lindsi je pozvala Kristofa nasamo uz izgovor da on treba da joj pomogne oko izbora peciva koja će naručiti.
Kada je vazduh bio čist, pitala ga je: ,,Kristofe, ti i ja se ne poznajemo baš najbolje ali vidim da nešto nije u redu. U čemu je problem?"
Kristof se snuždio: ,,Toliko je očigledno?"
,,Ne može biti očiglednije. Još ti samo fali da zalepiš tužnog emotkona sebi na čelo da i onima kojima zapažanje nije jača strana (pokazuje prstom na svog muža i Arosu) uoče. Da li su porodični problemi?"
,,A kakve ja inače probleme imam osim porodičnih? Ne, nisu problemi kao da nešto nije u redu, samo... Kada bi ti imala priliku da sebi promeniš život iz korena, da li bi je prihvatila?"
,,Misliš na neki posao ili nešto privatnije?"
,,Recimo da je posao u pitanju i sad tebi se nudi opcija koja će ti zauvek promeniti tvoj život kakav poznaješ a ako to propustiš sada, zauvek ćes se pitati šta je moglo biti da si prihvatio ponudu."
,,Zavisi o kakvoj je promeni reč." Lindsi je imala talenat da izvuče istinu iz svakoga, čak i onoga ko se trudi da je sakrije. Taj talenat je razvila kroz majčinstvo jer treba biti uporan da decu navedeš na iskrenost kada dođe do potrebe za tim.
Ali Kristof nije želeo da joj kaže i samo se povukao. Istina, ne poznaju se dovoljno dobro a i nije želeo da ljudima okolo priča kako je njegova 'verovatno' porodica njemu pred nosom.
Arosa je viknula sa drugog kraja pekare: ,,Joj ovo je super!"
,,Šta je super?" Pitao je Demijan.
Arosa je gledala u svoj telefon i smešila se: ,,Postavila sam oglas na stranici za životinje kako bih pronašla nove vlasnike za Širine mačiće i mnogo njih se javlja. Izgleda da će mi stan uskoro ostati prazniji nego što je sad."
Demijan je pogledao u Lindsi kao da želi nešto da kaže.
Lindsi ga je u momentu prekinula: ,,Ne, Demijane, ne možemo da usvojimo mače."
,,Ali to je samo jedno malo mače!" Demijan se bunio.
Lindsi se nije svidela ta ideja: ,,To jedno malo mače će izrasti u veliku gladnu mačku koja će se namnožiti na bezbroj gladnih mačaka. Doćiće vreme i za ljubimca ali sad nije to vreme."
Kristof se konačno opustio sa prijateljima, ali onda je primio uznemirujuć poziv od svoje supruge.
,,Kristofe, da li me čuješ?" Mucala je i uzdisala, plakala je zbog nečega.
Kristof se odmah uplašio: ,,Čujem te. Šta je bilo?"
,,Ne brini se za malog, nije ništa sa njim, nego imam jedan problem. Da li možeš da dođeš?"
,,Naravno!" Kristof se na brzinu pozdravio sa prijateljima i otrčao kući. Ovo ga je jako zabrinulo. Sreća pa zna da se nije ništa loše dogodilo njegovom sinu, ali možda se nešto dogodilo Kasandri.
***
Brzo je ušao u kuću i video da Kasandra sedi na stolici i plače: ,,Dobila sam otkaz."
Kristof je samo trepnuo: ,,Kako otkaz? Ti si sada šefica objekta, zar ne?"
,,Nisam, odakle mi za renovaciju? Delila sam troškove sa jednim poslovođom i gazdom i danas su glasali da me otpuste iz restorana. Nisam ništa uradila samo su se okupili i rekli da im moje usluge više nisu potrebne."
Kristof ju je tešio nekoliko minuta a onda je neko pozvonio na njihova vrata i otišao je da otvori.
Na vratima je stajala žena u poznim godinama, tamna kovrdžava kosa i tamne oči. Izgledala je ljupko ali ozbiljno.
,,Dobar dan. Tražim Kasandru, da li je ovde?"
Kasandra je čula njen glas i pozvala je da uđe.
Ta žena je sela pored Kasandre: ,,Sve sam čula. Dušo to je zaista prevazišlo sve mere, da te tako izbace nakon svog tvog truda..." Onda je shvatila da se nije upoznala sa Kristofom ,,O, izvinite! Ja sam Marinet, a ti si..."
,,Kristof, Kasandrin muž."
Rukovali su se.
,,Ja sam njena koleginica. Čula sam mnogo lepih stvari o tebi."
Kasandra je gledala u njih dvoje. Toliko liče a ne znaju još ništa. Brzo joj se tuga vratila ,,Šta ću ja sad?"
,,Ne brini se", Marinet ju je tešila ,,ja ću da ti pomognem. Neće se izvući sa ovim."
,,I ja ću ti pomoći." rekao je Kristof ,,Biće sve u redu. Videćeš."
YOU ARE READING
Pekara Je Zatvorena (Nastavak Pekare ,,Jedinstvene") ✅ (CELA KNJIGA )
General FictionPriča o Pekari ,,Jedinstvenoj" se završila srećno, ali priča o njenim vlasnicima još traje...