Marinet je započela svoju priču. ,,Pre mnogo godina, ti, ja i tvoj otac smo još tada živeli desetinama kilometara daleko odavde. To je bio period kad se tvoj otac odvikavao od alkohola i pomišljala sam da ga ostavim. Život sa njim je bio pretežak. Mnogo je pio nakon što smo se venčali. Trebao je da pazi na tebe, bio je zadužen za tebe i ja sam mu verovala. Za to vreme ja sam bila u poseti lekaru. Tamo sam saznala da nosim Tomija. Došla sam kući presrećna da bi mi tvoj otac rekao da ne može nigde da te nađe. Osećao se na alkohol i cigarete. Zvali smo policiju da te traže ali dok oni nisu došli... Tražili su te bezuspešno i ja sam se osećala čudno, dao da sam predosetila da te neće pronaći. Tvoj otac je uporno govorio da to nije njegova krivica i da te je pazio, a po njemu se videlo da jedva stoji koliko je bio pijan. Uzela sam oklagiju u ruke i pretila mu da ću ga udariti ako iz ovih stopa ne napusti kuću i ode da te traži. Svađali smo se i kad sam ga konačno isterala, rekla sam mu da se ne vraća ako mi tebe ne pronađe. To je bio poslednji put da sam ga videla. Smrklo se, nisam spavala tu noć. Čekala sam da mi jave bilo šta. U to vreme je policija više bila zauzeta velikom pljačkom banke u tom kraju nego jednim malim nestalim dečakom. Zvala sam sve koje sam znala, čekala sam i čekala. Nisam mogla sama sve to da izdržim i na kraju sam pala u nesvest od brige. Probudila sam se na mestu na kojem sam pala. Tada sam tek videla kako će mi biti samoj. Ali onda sam se prisetila da nisam sasvim sama. Imala sam malu bebu u meni..."
,,Krinovi su mi rekli da, kad su me pronašli, čekali su nekoliko dana da neko dođe po mene pre nego što se vrate kući ali nikoga nije bilo." Rekao je Kristof ,,Zašto se niko nije javio?"
,,Baš sam to sad htela da ti ispričam. Kad sam se probudila posle onesvešćivanja i pogledala bolje oko sebe, ni jedna sitnica od tvog oca nije bila tu. Bednik je došao po to i zatekao me je na podu ali ga nije zanimalo da li sam ja dobro ili ne. Pogledala sam u svoj novčanik ali ni tu nije bilo skoro ništa mojih para. Samo dokumenti."
,,Možda te je neko opljačkao?"
,,I uzeo samo njegove stvari? To bi samo on mogao da uradi."
,,Ako je takav kakav kažeš da jeste, šta te je privuklo njemu? Nemarnoj pijanici?"
,,Nije oduvek bio takav. Njegovi roditelji su mu oduzeli imanje ubrzo nakon što si se ti rodio i on se propio."
,,A zašto ti Tomi i dalje nosite njegovo prezime?"
,,Prisli je moje prezime. Tvoje je bilo... njegovo pre nego što si zakonski usvojen od strane druge porodice. Krin."
,,Zašto izbegavaš da mi kažeš kako se on zvao?" Kristof je primetio da Marinet stalno izbegava da nazove svog bivšeg muža bilo kojim drugim imenom, čak i njegovim pravim.
Marinet je dosadilo da stalno sluša pitanja o ocu svojih sinova. ,,A da prekineš da me pitaš o njemu? Sada pričamo o nama dvoma. Zapravo, troma. Sad delimo i Tomija."
Kristof je shvatio da je njegovo ponašanje previše napadno i odmah je ostavio tu temu po strani. ,,Izvini samo, tek saznajem neke stvari. Ovo sve prvi put čujem i svaka nova reč me šokira. Zaboravi na mene, govori o bilo čemu o čemu tebi nije neugodno da pričaš. Tebi je ovo mnogo osetljivija tema nego meni."
,,Rećiću ti dalje, samo sad..." Napravila je pauzu.
Kristof je hteo da je ubedi da stane jer joj je bilo teško. ,,U redu je. Ovo je sasvim dovoljno. Da li ima nešto što ti želiš da uradiš sad kad smo ponovo zajedno?"
Marinet je to pitanje odmah vratio osmeh na lice. ,,Otkad sam saznala da si mi ti sin, a da mi je predivna Kasandra snajka, samo želim da provedem dan sa svojim novim unukom, Sebastianom."
Nakon njihovog razgovora, Marinet i Kristof su se uputili ka restoranu u kojem je radila Kasandra. Zapravo, sada je sve ponovo bilo na njoj jer Sintije nije bilo nigde a Sintija nikada nije izbrisala Kasandru kao vlasnicu manjeg dela restorana, iako ju je oterala sa radnog mesta. Kasandra je bila isto toliko uplašena zbog Sintijinog odsustva koliko i svi ostali, ne računjajući Marinet, ali morala je da reaguje kao i svaki poslovni ljudi. Restoranu je trebala šefica, a Kasandri plata.
Bilo je mnogo posla u restoranu i bilo joj je drago da vidi svog muža i Marinet, sada kad su znali šta su jedno drugome. Marinet i dalje nije znala da je Kasandra prva pre svih to otkrila, ali Kasandri je Kristof sve ispričao odmah čim je on saznao onog dana u bolnici.
,,Hej, dragi!" Kasandra je zagrlila svog muža. ,,Otkud vas dvoje ovde? Molim vas recite mi da neko može da se pobrine za ovo." Pokazala je prstom na svoju bebu kako leži u kolicima u njenoj kancelariji. Kristof joj je obećao da će on pripaziti malog Sebastiana danas nakon što ,,obavi razgovor sa svojom novom mamom" - tačno tim rečima.
Nasmešio se kad je video svoju suprugu. ,,Baš smo došli po njega."
,,Vi?" Pitala je Kasandra.
,,Da, mi." Odgovorila je Marinet. ,,Ako to nije problem, želela bih da provedem malo vremena sa svojim novim unukom"
,,Naravno." Rekla je Kasandra. ,,Vi se zabavite, a ja ću da se postaram za posao. Sada moram da vas ispratim, imam previše posla."
Kristof i Marinet su odveli malog Sebastiana i pozdravili se sa Kasandrom.
Kasandra im je mahnula malkice zabrinuta kako će ovaj dan proći za njih. Da je Marinet sama bila, ona joj ne bi dozvolila da čuva Sebastiana jer se i dalje ne poznaju dovoljno da bi joj ova čuvala bebu, ali Kristof je sa njima. Šta može poći po zlu? Za njih je važno da se sada druže.
Kasandra se tek sad setila da nije preslušala sve poruke u telefonu u kancelariji. Tamo sigurno ima poruka od dobavljača i svih sa kojima mora da se čuje ovih dana. Ko zna koliko dugo prethodna vlasnica nije vodila računa o tome! Preslušavala je poruke i zapisivala sve. Bilo je još i poruka koje su bile čak tri dana stare.
Preslušavala ih je redom, dok nije došla na jednu poslatu sa mobilnog telefona. ,,Hej, Sintija, znam da smo u svađi i da si rekla da bežiš iz grada, ali za slučaj da si još ovde, treba mi tvoja pomoć!" Govorio je muški glas nemirno. ,,Hitno mi trebaš! Upravo sam udario kolima jednog dečka na putu i trebaju mi pare! Ako me tuže ode mi reputacija! Molim te da mi pomogneš! Ne smem da kažem ime preko telefona. Javi mi se čim čuješ ovo!"
Kasandra je rukom prekrila usta od šoka. To je najverovatnije bio Sintijin verenik, inspektor! Koji bi drugi muškarac zvao baš nju za pomoć! A pošto je poruka stara tri dana, najverovatnije je dečko kojeg je on udario autom bio Ridijan!
YOU ARE READING
Pekara Je Zatvorena (Nastavak Pekare ,,Jedinstvene") ✅ (CELA KNJIGA )
General FictionPriča o Pekari ,,Jedinstvenoj" se završila srećno, ali priča o njenim vlasnicima još traje...