17. Prvo Veče Uvek Ostane Zapamćeno

14 6 2
                                    

Bilo je veče, skoro se završio prvi dan otkad je Pekara ,,Jedinstvena" ponovo počela da radi i do sada je sve prošlo kako treba. Mušterije zadovoljne, kasa popunjena i prijatelji na okupu.
Arosa se bavila oko kase i usluživala mušterije. Ona i njeni poslovni partneri su imali pune ruke posla danas. Veliki je ovo dan za sve njih. Čekala je svoju tetku Ďesiku da se pojavi, ali Ďesika je navodno imala neka posla i nije mogla da dođe odmah čim je Pekara otvorena. Srećom, Pekara je kao i uvek radila ceo dan i imali su vremena na raspolaganju. Ďesika je imala vremena na raspolaganju.

Vrata su se otvorila i Arosa nije ni pogledala ko je. Mislila je da je to još jedna mušterija.

,,O ne! Evo je opet..." Demijan je rekao i Arosa je odmah pogledala na vrata. Imala je koga da vidi - Sintiju i onog čoveka sa kim se sastala prve noći kad su je uočili da se vratila.

,,Dobro veče." Sintija ih je pozdravila. ,,Posao cveta, vidim."

Lindsi je bila bliže vratima i prevrtala je očima na sve što je njhova 'gošća' govorila. ,,O prekini sa tim glupostima i pređi na stvar. Šta sad hoćeš?"

Arosa se mrštila i htela da dođe do njih, ali imala je posla oko kase.

,,Idi." Rekao joj je Demijan, kao da je znao šta ona hoće da uradi. Video je po njenom licu da joj prisustvo određenih osoba ne prija. ,,Idi, a Lindsi će da mi pomogne."

Arosa je polako odšetala do kase i došla do vrata, do njih. Ruku je prislonila na Lindsino rame i klimnula joj glavom da Lindsi zna da Arosa može sama da se nosi sa ovo dvoje. Lindsi je još jednom uputila Sintiji nezadovoljan pogled i vratila se radu za kasom.

Sintija se nasmejala. ,,Arosa, budi dobra i pozdravi se sa mojim verenikom, inspektor Hoakin Klajv."

Arosa je odmah znala šta to 'inspektor' znači, ali je odlučila da napravi šalu na račun svoje nesreće. ,,To 'inspektor' pretpostavljam ne znači 'inspektor za istragu zločina' ", onda je shvatila da njena šala nije bila pametna tek sad kad ju je čula naglas ,,nije da ovde postoji nekakav zločin. Mislila sam nešto u stilu Pink Panthera."

Inspektor/verenik je progovorio. ,,Ne, to znači da mogu da vam zatvorim lokal jer mi se može. Mislim da bi bilo dobro da odmah počnete sa pakovanjem."

,,Zatvorite lokal?!" Arosa se protivila. ,,Na osnovu čega?! Na osnovu toga što delite krevet?!"

,,Na osnovu toga što me je vaš otac jednom prilikom napao bez razloga u vašoj pekari." Rekao je inspektor Hoakin.

,,Ali moji roditelji više nisu vlasnici Pekare, ja sam zajedno sa Lindsi i Demijanom."

,,Da, ali ja tužim Pekaru 'Jedinstvenu', a ovo je i dalje Pekara 'Jedinstvena', iako to nisu isti vlasnici."

Lindsi je dotrčala do njih kad je to čula. ,,Ne možeš samo tek tako da nam zatvoriš pekaru zbog neke gluposti koja se dogodila davno! Uložili smo toliki trud!"

,,I sad će sav taj trud da propadne."

,,I mi i naša deca smo se uselili ovde!"

,,I sad se bolje iselite."

Lindsi se iznervirala na inspektoreve komentare i šutnula ga vrhom cipele u nogu. ,,NIKO neće mojoj deci oduzeti dom!"

,,Aaaaa!" Inspektor je povikao od bola. ,,E tek ću vam sad oduzeti sve što mogu!"

Demijan je nadgledao situaciju sa kase. Sada su sve oči bile uprte u Lindsi i inspektora, a Demijan nije mogao da mrdne od kase jer je usluživao mušterije. Jeste da su sve te mušterije gledale šta se događalo ali i dalje je morao da kuca račun i pazi na kasu. Bilo mu je teško da licem sakrije da je bio ponosan na svoju ženu jer ih je branila, ali u isto vreme i zabrinut za njihovu budućnost.

,,Hej, šta se ovde događa?!" Tetka Ďesika je videla gužvu sa ulice i umešala se.

,,Sintija i njen fiancé hoće da nas izbace iz Pekare." Rekla je Lindsi i otišla kod svog muža.

,,A i ti si se konačno pojavila!" Arosa je rekla svojoj tetki.

Ďesika je pogledala u Sintiju i bila je malko srećna timo što konačno upoznaje glavni izvor drame u ovoj okolini. ,,A ti si ta Sintija, znači. Još napadaš moju porodicu? Uvuci se natrag u kanalizaciju iz koje si ispuzala, da te ja ne bih učila pameti."

Sintija se podsmevala. ,,A šta ćeš ti da uradiš povodom toga. Kukavica si kao i tvoja sestrica. Svi ste vi kukavice."

Ďesika je odšetala do frižidera i iz njega izvadila pitu i vratila se, zatim je pitom pogodila Sintiju u lice. Sintijin verenik je samo stajao po strani u šoku.

,,Aaaa!" Sintija se proderala i brisala ostatke pite sa lica. ,,Ti, oštrokondžo!" I počela je da udara Ďesiku a ova joj je vratila svaki udarac.

Arosa je pridržavala svoju tetku, dok je Sintijin verenik pridržavao Sintiju, da ih razdvoje. Ovo je bila najbolja predstava koju su trenutne mušterije mogle da zamisle. Dve dame sređene od glave do pete se vređaju i tuku. To je bilo nešto vredno dolaska na ovo mesto.

,,Ti si samo jedna bednica koja ne zaslužuje da ima to što ima!" Sintija je vikala na Ďesiku dok ju je njen verenik odnosio napolje. ,,Čim se operem zatvoriću vam ovu šupu i nikada više nećete imati svoju glupavu pekaru!" Na izlazku iz Pekare, videla je Kasandru i Kristofa sa bebom i dobacila je Kasandri. ,,A ti, mala, smatraj da si otpuštena! Svakome po zasluzi." Sintija je sela u auto i zaključala vrata pre nego što je njen verenik, Hoakin, uspeo da uđe.

,,Sintija, šta to radiš? Pusti me unutra!" Pokušavao je da uđe.

,,Ostavi me na miru!" Viknula je na njega i odovezla se, ostavivši ga samog. On je ostao, gledajući u pravac u koji je ona otišla.

Kristof je uveo Kasandru i bebu unutra, a on je ostao napolju da obavi nešto.

,,Zatvoriće nas." Rekla je Lindsi. ,,Naša deca će ostati bez krova nad glavom!"

Kristof je odmah pozvao svog brata, Ridijana, na telefon.

,,Halo, Ridijane? Molim te vrati se. Mama je bolesna, a Sintija je poludela. Trebaš nam sad više nego ikada."

Ridijan je bio iznenađen ovim pozivom ali je odmah uzeo sledeći vikend slobodan da može da im se vrati. Znao je da im je potrebna pomoć, ali nije ni slutio šta sve tek treba da se dogodi, ni sa ostalima ni sa njim.

Pekara Je Zatvorena (Nastavak Pekare ,,Jedinstvene") ✅ (CELA KNJIGA ) Onde histórias criam vida. Descubra agora