Anlamıştı demek her şeyi. Aramızdaki gerilim anlanmayacak gibi değildi ki.
"Sana Onur mu söyledi?" dedim çekingen bir tavırla.
"Hayır. Kendim anladım. Gizli saklı balkonda konuşmalar filan anlanmayacak gibi değildi." Dedi. Bir açıklama bekliyordu.
Ama benim aklım karışmıştı. Biz Berkle bu akşam doğru düzgün konuşmamıştık bile. Hele ki balkonda hiç konuşmamıştık.
"Sen kimden bahsediyorsun Gizem?" diye sordum.
"Tabi ki Onurdan." Dedi gizem gözlerini devirerek.
Ben ise gülmeye başladım. O bana deliymişim gibi bakıyordu. Hiç durmadan gülüyordum. Sonra ani bir duygu değişimi ile ağlamaya başladım. Gizemde ne olduğunu anlamak için yanıma oturdu ve sırtımı ovalamaya başladı.
"Derya ne oldu? İyi misin?" diye sordu.
"Gizem benim Onurla aramda hiçbir şey yok. Yanlış anlamışsın." Dedim sehpada ki kağıt mendillerden alırken.
"Oh be." Dedi Gizem içi rahatlamış bir vaziyette.
"Ondan filan hoşlanmıyorsun dimi bak. Bu benim en çok korktuğum şey. En yakın arkadaşımla aynı adamdan hoşlanmak." Dehşete düşmüş bir ifadeyle konuşuyordu.
"Hayır. Hoşlanmıyorum." Dedim gözlerimi silerken.
"Eee o zaman ne oldu. Ne konuşuyordunuz balkonda." Diye sordu merak içinde.
"Gizem sana söyleyeceğim ama fazla tepki verme. Tamam mı?" dedim.
Tamam anlamında kafasını salladı. Bende lafa girdim.
"Benim bir sevgilim var." Dedim.
Gizemin ağzı o şeklini alırken tepki vermemişti sadece öylece kalmıştı. Birkaç kere dürtüp seslendim. Ve kendine geldi.
"Kim?" diye sordu. Asıl şimdi can alıcı noktaya gelmiştik.
"Berk." Dedim hızlıca.
"Oo. Aa. Iı." Diye düşünmeye başladı. Anladığım kadarıyla taşları yerine koyuyordu. Bir süre böyle sesler çıkardıktan sonra konuşmaya devam etti.
"Tabi yaa. Ben daha önce bunu nasıl anlamadım. Derste hep sana bakması. Senin sırıta sırıta mesajlaşmaların. Fatihe delirmiş gibi vurması. Ve tahminimce bir hafta kadar önce çıkmaya başladınız." Dedi analiz yaparak.
"Evet. Tam olarak öyle." Dedim. Kızmasını bekliyordum.
Ama onun yerine boynuma sıkıca sarılıp kulağımın zarını patlatacak derecede bağırdı.
"Aaaaa çok sevindim. Oha ee bende Onurla çıkarsam. Çift halinde takılırız çok güzel olur." Dedi, hayaller kurmaya başlamıştı bile.
Onu kendimden uzaklaştırırken bunun olmayabileceğini söyledim.
"Neden." Dedi ve kendi sorusunu kendi cevapladı.
"Sizin aranız mı limoni?"
"Aslında bu akşama kadar çok güzeldi ama Fatihin yanına gittiğim için çok kızdı. Onurda balkonda beni teselli ediyordu. Durum senin sandığın gibi değildi yani. Bu arada Onur iyi çocuk. Hatta senden hoşlandığını bile söyleyebilirim."
Son söyledim cümleyle havalara uçmuştu. Ama çok geçmeden kendini toparladı ve beni teselli etme işine geri döndü.
"Senin yanında, sana destek olmak için gittiğimi söylememe bile fırsat vermedi Gizem. Dinlemedi bile. Bana güvenmedi. Sadece gitmemeliydin dedi." Sona doğru sesim iyice çatallaşmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARS (TAMAMLANDI)
RomanceDibine Kadar Aşk Serisi-1 *** ..."Neden?" diye sordum bakışlarımı dudaklarından tekrar gözlerine kaldırarak. O an biraz daha yaklaştı. Burnu neredeyse burnuma değiyordu. Bu yakınlık çok fazlaydı. Benimle böyle oynaması adil değildi. Geri gitmeye ça...