Finale son 8 bölüm...
Nasılsınız? Umarım herkes iyidir.😊🙃
Yılbaşı yaklaşırken her yerde bir hazırlık var. Bu beni çok sevindiriyor ve kendimi çok iyi hissettiriyor... Yılbaşı size nasıl hissettiriyor?..
Sihirli okumalar... 💘 🎈
---------------------------
Ceyda karşımda görmeyi beklediğim son kişiydi.
"Ne işin var burda?" diye sordum kollarımı göğsümde bağlarken gözlerimi üzerinde gezdirdim.
Üzerinde hala yemekte giydiği kırmızı mini elbisesi vardı. Anladığım kadarıyla hiç evine uğramamıştı. Bakışlarım elindeki zarfa takıldı. Saman kağıdından, boyu A4 kağıdı kadar bir zarftı. Yanımdan geçerek içeri girdi.
"Sana içeri girebilirsin demedim."dedim kapıyı kapatıp peşinden giderken.
Televizyonun karşısında ki kanepeye oturmuş bacak bacak üstüne atmış, elindeki zarfıda ortadaki sehpanın üzerine koymuştu. Yanına gittim ve kanepenin yanında ayakta dikilerek doğrudan yüzüne bakmaya başladım.
"Sana suit oda vermiş. Tamda Berkten beklenicek hareket. İçin elveriyor mu diğer arkadaşların iki kişilik odalarda kalırken sen böyle muazzam bir oda da sevgilinle keyif sürüyorsun."dedi ayağa kalkıp camdan manzarayı izlerken.
"Bittimi söyliyceklerin. Odamı da gördüğüne göre artık gidebilirsin." elimle kapıyı gösterdim.
"Bu gün gittiğiniz o sahil var ya. Hani el ele dolaştığınız. Bizde hep giderdik oraya. Bizde el ele dolaşırdık. Orda izlerdik güneşin batışını. Tıpkı bu gün sizin yaptığınız gibi." derken bana yaklaştı ve tam önümde durdu.
Bizi takip etmişti. Her hareketimizi izlemişti. Bu çok fazlaydı. Kıskanmasını, hırsını anlayabiliyordum ama yaptığı şey psikopatçaydı. Elinden oyuncağı alınmış küçük bir kız gibi davranıyor, onunla oynayan kişiyi rahat bırakmıyordu. Kaşlarımı çattım. Ellerimi yumruk yaptım ve yine tırnaklarım avucumun içine battı.
"Sen. Sen. Bizi takip mi ettin?"
"Hayır. Başkası benim yerime yaptı. Seni niye oraya götürdü biliyor musun? Çünkü benimle oralarda geçirdiği zamanları hatırladı. Seninlede aynı şeyleri hissedebileceğini düşündü." konuşurken masaya yaklaştı ve üstünde duran şaraptan bir kadeh doldurdu.
"Bıkmadın mı artık aramızı bozmaya çalışmaktan. Önce Neva Hanım'a Berk'in Tekirdağ'da olduğunu söyledin benden bahsettin, şimdi de bu. Yeter artık. Seni sevmiyor anla işte. Seni sevse seninle yaptığı şeyleri başka bir kızla yapmazdı. Seninle gezdiği sahile beni götürdüyse bu orada yaşadığı anıları daha güzel, daha çok sevdiği birisiyle geçirdiği anılarla değiştirmek istiyor demek. " ona yaklaştım ve elindeki şarap kadehini alarak masaya geri koydum.
"Şimdi odamdan çıkarsan sevinirim. Başkasını bekliyorum da. Seni başka zaman misafirim yaparım, olur mu?"
Tekrar kanepeye yöneldi ve bıraktığı çantasını aldı eline. Sehpadaki zarfı işaret etti.
"Bence içindekilere bir göz at. Seni mutlu etmiycek ama belki gerçekleri görmeni sağlar." dedi kapıya doğru yürüdü ve odadan çıktı.
Kanepenin yanındaki pufa oturdum ve sehpanın üstündeki zarfla bakışmaya başladım. Bir yandanda tırnaklarımı kemiriyordum. Zarfı açarsam sinir olacağımı biliyordum. Ama açmazsamda bu sefer içim içimi kemirecekti. Ayağa kalktım ve odanın içimde volta atmaya başladım. En sonunda kendimi her şeye hazırlayarak sehpanın başına geçtim ve zarfı elime aldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARS (TAMAMLANDI)
RomanceDibine Kadar Aşk Serisi-1 *** ..."Neden?" diye sordum bakışlarımı dudaklarından tekrar gözlerine kaldırarak. O an biraz daha yaklaştı. Burnu neredeyse burnuma değiyordu. Bu yakınlık çok fazlaydı. Benimle böyle oynaması adil değildi. Geri gitmeye ça...