BÖLÜM 25

359 9 2
                                    

Finale son 9 bölüm...

Keyifli okumalar... 💘 🎈

-------------------------------

"Onun burda ne işi var?" diye sordum dişlerimin arasından, sadece Berk'in duyabileceği bir sesle.

"Bilmiyorum. Annem çağırmış olmalı." dedi ve bize doğru bakan iki kadına gülümseyerek yürümeye başladı.

Bende hemen arkasından onu takip ettim ve benim için çektiği Ceyda'nın tam karşısında olan oldukça konforlu sandalyeye yerleştim.

"Bir an gelmiyceksiniz sandım."dedi annesi gülümseyerek. "Bu arada ben Neva DENİZ. Geçen sefer kendimi tanıtma fırsatım olmamıştı." dedi kibarca elini uzatırken.

Bende gülümsedim ve eline uzandım. "Derya TOPRAK."dedim olabildiğince kibar bir şekilde.

"Geçen sefer aramızı bozmayı kafana taktığın için tanıtma fırsatın olmamıştır." dedi Berk'in sinirli olduğu gergin gülümsemesinden belli oluyordu.

Uzanıp masanın üstünde duran elinin üstüne koydum elimi. İçerisinin gayet geniş ve ferah olmasına rağmen o an içerideki hava öyle kasvetliydi ki sanki aldığım hava ciğerlerimi doldurmaya yetmiyordu.

"Ceyda senin ne işin var burda? Bu bir aile yemeği olucaktı."dedi Berk bakışlarını Ceyda ile Annesi arasında gezdirirken.

Berk'in aile yemeği diye bahsetmesi ve beni ailesinden sayması beni sevindirirken Ceyda'nın yüzünün düşmesine neden olmuştu. Az önce yukarı doğru kıvrılan kırmızı dudakları aşağı düşmüş Berk'e attığı flörtöz bakışlarını önünde duran servis tabağına çevirmişti.

"Onu ben çağırdım."dedi annesi Ceydayı korumak için bir hamle yaparak.

"Neden?"

"Çünkü Ceyda da bu aileden. O senin nişanlın."

Berk'in annesinin oteriter bir kadın olduğunu anlamıştım ama Berk'e Ceyda ile evlenmesi için bu kadar baskı yapmasını anlayamıyordum. Berk sinirle dişlerini birbirine bastırdı. Masada duran elini yumruk yaptı.

"Anne biz ayrıldık. Bunu seninle konuştuk fazla zorlamıyor musun?" dedi sakinliğini korumaya çalışırken.

"Senin için en iyisi bu Berk. Bir yanlış anlaşılma yüzünden aranızın bozulmasına gerek yok."

"Yanlış anlaşılma mı? Ceyda oğlunuzu aldattı ve siz bunu görmezden gelmesini mi istiyorsunuz?" dedim, daha fazla dayanamamıştım en sonunda konuşmuştum.

"Bu seni ilgilendirmez. Bu bir aile meselesi."dedi Neva Hanım bir an için bana baktı.

Bakışlarım Ceydayı buldu Neva Hanımın beni azarlamasıyla keyif dolu bir şekilde kırmızı dudakları yeniden yukarı kıvrılmıştı.

"Derya da bu aileden."dedi Berk masada annesine doğru eğilerek. "Ceyda ile bir daha asla barışmıycam. Hoş bundan öncede zorla barışmıştım. Bir dahakine gerçekten bir aile yemeği yemek istersen o zaman ara." dedi, masadan kalktı ve benide elimden tutarak kaldırdı.

Binadan son sürat çıktık ve hemen valenin getirdiği arabaya bindik.

"Annen çok ısrarcı." dedim emniyet kemerimi bağlarken.

"Evet öyle. Ama unuttuğu bir şey var ben onun oğluyum yani o ne kadar kendi istedikleri konusunda ısrarcıysa ben iki kat daha fazla ısrarcıyım. Bu huyumu ondan almışım." dedi, kısa bir süre bana baktı ve bir gülüş attı.

"Benim anlamadığım neden Ceyda ile evlenmen konusunda bu kadar ısrarcı. Seni istemediğin bir evliliğe neden bu kadar zorluyor. Beni sevmemesini anlıyorum ama sana bu konuda yaptığı baskı çok fazla."diye konuştum radyodan şarkı ayarlarken.

MARS (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin