Merhabalar benim sevgili okuyucularım 💘🎈
24. Bölümle karşınızdayım. Finale son 10 bölüm kaldı. Umarım beğenerek okuyorsunuzdur. Çok seviliyorsunuz. Hepinize kucak dolusu öpücüklerimi gönderiyorum.😘
İyi okumalar.🎈💘
——————————
"Hotelinde özel hayata saygı duyulmuyor anlaşılan."dedim karşımda duran 1.85 boyunda ellerini ceplerine sokmuş, yarı çıplak bedenimi izleyen adama.
"Senin özelin benim."dedi üzerinde ki ceketini çıkarıp yatağın üzerine atarken.
Yavaş adımlarla üzerime doğru gelmeye başlamıştı. İstemsizce yutkundum. Bir süre oldumğum yerde öylece kaldım.
"Dışarı çıkar mısın? Üzerimi giyicem."
Sanki hipnoz olmuş gibi sadece bana doğru yürüyordu. Söylediklerimi duymuyor gibiydi. O daha çok yaklaşırken ben ise geri geri gidiyordum. Nefes alışverişim hızlanmıştım. Sırtımın soğuk duvarla buluşmasıyla daha fazla gidecek bir yerim olmadığını anlamam uzun sürmedi. Tekrar yutkundum.
Berk'in elleri benim çıplak tenimle buluştuğunda derin bir nefes aldım. Beni belimde tuttu ve kendine çekti.
"Beni dinle. Ondan sonra seni bırakıcağım." dedi dudakları neredeyse dudaklarıma değecekti.
"Beni bırak. Seni görmek istemiyorum." dedim ellerimi göğsüne koyarak onu ittirmeye çalıştım.
"Ben seni Fatih konusunda dinlemediğim için bana kızmıştın ama şuan sen aynı şeyi yapıyorsun." bir kaç adım benden uzaklaştı ve ellerini saçlarının içine geçirirken konuştu.
"Aynı şey değil. Fatih'in benimle hiçbir ilgisi yoktu. Sende bunu biliyordun. Ben, sen bana güvenmedin diye kızdım. Ama ben senin eski sevgilinle neredeyse bir ay önce nişanlı olduğunu ve sadece Ceyda'yı kıskandırmak için kullanıldığımı öğrendim. Bu iki olayı birbiriyle kıyaslayamassın." çok hızlı ve birazda sesimi yükselterek konuşmuştum." Şimdi dışarı çık lütfen." dedim bir elimle kapıyı işaret ederken. Gözlerine bakmıyordum. Bakışlarım yerdeydi.
Bana doğru gelen adım sesleriyle bakışlarımı yerden kaldırdım ve dudaklarıma kapanan dudaklarla gözlerimi kapadım. Şuan ona karşı koymak çok zordu. Kendimi zorla orucu bozulmuş çocuk gibi hissediyordum. Bu hem bu çok iyi gelmişti hem de bunu yaptığı için ona çok kızgındım. Öpüşü derinleşmeye başlamıştı. Beni karşılık vermem için zorluyordu. Saçıma sarılı olan havlu yere düşmüş ıslak saçlarım omuzlarıma dökülmüştü. Berk'in bir eli göğüsümle oynamaya başlayınca karşı koymak dahada zorlaşıyordu. Ona karşılık vermek istesemde bu yanlış geliyordu. Fazla uzun sürmeden göğüsümle oynayan eli tekrar belime inmiş dudakları dudaklarımdan ayrılmıştı. Karşımda durmuş sadece gözlerimin içine bakıyordu.
Bir süre onu izledim. İnip kalkan göğsüne, şehvetten koyulaşmış gözlerine ve kızarmış dudaklarına baktım. Tek istediğim bana yine dokunmasıydı. Elimde tuttuğum pijamaları yere bıraktım ve Berk'e doğru bir adım attım. Kollarımı boynuna sarıp kendime çektim ve dudaklarını yeniden dudaklarımla buluşturdum.
Elleri vücudumun her yerindeydi sanki. Dudaklarımı canımı yakarcasına öpüyordu. Dudaklarımızı ayırdım ve Berk'i göğsünden ittirerek arkasında duran yatağa yatmasını sağladım. Yavaş yavaş yaklaştım ve bacaklarımı iki yana ayırarak şişmiş erkekliğinin tam üzerine oturdum. Derin bir nefes verdi. Ellerimi gömleğinin üstünden karın kaslarında gezdirdim. Bir yandanda erkekliğinin üzerinde yavaş yavaş hareket ediyordum. Sadece gözlerinin içine bakıyordum. İnlemesi kulaklarıma doluyordu. Gömleğinin düğmelerini yavaşça tek tek açmaya başladım. Olabildiğince yavaş hareket ediyor onu çıldırtabildiğim kadar çıldırtmak istiyordum. Elleriyle uzanıp kalçalarımdan yakaladı ve sanki hamur yoğuruyormuşçasına okşayıp sıkmaya başladı. Şehvet ile dudaklarımı yaladım ve ısırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARS (TAMAMLANDI)
RomanceDibine Kadar Aşk Serisi-1 *** ..."Neden?" diye sordum bakışlarımı dudaklarından tekrar gözlerine kaldırarak. O an biraz daha yaklaştı. Burnu neredeyse burnuma değiyordu. Bu yakınlık çok fazlaydı. Benimle böyle oynaması adil değildi. Geri gitmeye ça...