25. Bölüm

5.9K 535 8
                                    

Yeni bölümden hepinize selamlarr🧡 Yorum ve oylarınızı bekler keyifli okumalar ve haftalar dilerim💙

BAHAR

Sevgili Orion;

Bu kadar yakınında olup sana uzaktan bakmaya artık tahammül edemiyorum. Bütün çabalarıma rağmen çekimin öyle kuvvetli ki yörüngenden ayrılıp gidemiyorum. Soluyorum. Güneş gözlerini üzerime çevirip baktığında içim eziliyor Orion. Sana giden yollar kapalıysa eğer yeni bir rota belirlemek istiyorum. Ben bir tanrıçayım. Ama söz konusu sen olduğunda tüm gücüm ve görkemim kayboluyor. Artık yakınımda durma lütfen. Gözlerinde yansımamı görmeme izin verme, kapat gözlerini Orion.

Artemis.

İstifa dilekçem hazırdı. Yalnızca Utku'nun odasına gidip bırakmam yeterli olacaktı. Bu işkenceye daha fazla katlanmak istemiyordum. Onun yörüngesinde uydu gibi dolanıp ona yaklaşamamak savaşmak zorunda kaldığım en büyük problemlerden birine dönüşmüştü. Tüm gücümü toplayıp kapısını çaldım, "Gel!" sesini duyunca içeriye girdim.

Utku'ya beni görünce sinir bozucu bir şekilde gülümsedi ve "Günaydın Bahar," dedi.

Valla hiç aydın bir gün değil Utku Bey. Siz böyle ışıl ışıl gülümseyip adımı söylediğinizde gün hiç aydın olmuyor.

Duruşumu dikleştirip "Bahar Hanım demek istediniz sanırım. Aramızda belli bir mesafe olması gerektiği konusundaki konuşmamızı gayet net hatırlıyor olmalısınız." diye cevap verdim.

"Peki, siz nasıl isterseniz." dedi yeniden gülerek. "Sabah sabah sizi odama getiren nedir?" Aşk Orion. Beni sana hep aşk getiriyor ama görmüyorsun.

"Ben istifa etmek istiyorum. Bu da istifa dilekçem." Önüne uzattığım kağıdı alıp ağır ağır inceledikten sonra "Sebebini öğrenebilir miyim?" diye sordu.

"Ben Umut'la çalışacağım sanıyordum. Sizinle değil. Sizinde belirttiğiniz gibi bir araya geldiğimizde mutlaka bir kaos patlak veriyor. Bu çok büyük bir kampanya ve riske atamazsınız. Benden daha iyi uyum sağlayacağınız bir ekip arkadaşı bulabilirsiniz diye düşünüyorum."

"Şu ana kadar yapılan işlere göz attım ve oldukça başarılı ilerlediğinizi görüyorum. Bu pek geçerli bir mazeret değil Bahar. Hanım. " Utku'yu istifamı kabul etmeye ikna etmek beklediğimden zor olacaktı. Peki, madem bende daha açık sözlü olacaktım.

"Bakın ben bazen tutarsız davranışlar gösterebiliyorum. Bir önceki işimden neden ayrıldım biliyor musunuz? İş arkadaşlarımdan birinin kolunu ısırdım, onlarda beni işten kovdular." Buna kahkahalarla gülmesini beklemiyordum. Çok güzel gülüyordu.

Nihayet kahkahalarına bir son verebildiğinde "Hiç şaşırmadım." dedi. "Daha önce gördüğüm bir tablo malumunuz."

"Tamam işte, nerede ne yapacağı belli olmayan bir insan olarak kurumsal hayata hiç uygun değilim." Kovsana beni be adam.

"Ben mazeretlerinizi pek geçerli bulamadım Bahar. Hanım. Şimdi işinizin başına dönseniz iyi olur. Hatta öğleden sonra çalışmalarınızı buraya getirin. Beraber değerlendirelim. Şimdi izninizle bir toplantıya katılacağım." Beni odada öylece bırakarak çıktı. Ne yapmaya çalıştığını anlayamıyordum. Daha birkaç gün önce uzak duralım diyen adamdaki bu beraber çalışma hevesi nedendi?

İstifamı kabul etmediğine pişman olabilirsin Utkucuğum, ayağını denk al.

Utku'nun odasından çıktıktan sonra asansörle aşağı inerken bir an hayal gördüğümü düşündüren bir gelişme oldu. Bilgi işlem bölümünün orada Arda'ya rastladım. Arda! O aptalın burada ne işi vardı?

Sevgili Bahar Çiçeği (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin