Hepinize günaydın💜 Düzenli şekilde oylarını esirgemeyen herkese çok teşekkür ederim. Eğer istek olursa iki bölüm birden paylaşmak niyetindeyim. Yorum olarak yazın, olur mu?
Keyifli okumalar dilerim. 💚
BAHAR
Geçirdiğim kabus gibi bir günün ardından yanıma gelen Barış'la birlikte bütün üzüntümü köşkün bahçesinde bırakmıştım. O andan itibaren geriye yalnızca kocaman bir öfke kalmıştı. Ali Bey, Arda ve Melis bana attıkları bu iftiranın bedelini ödeyeceklerdi. Onlara öyle şeyler yapacaktım ki hayatları boyunca bir daha başka hiç kimseye kötülük yapmaya takatleri kalmayacaktı.
Artemis tarafından lanetlenecekler ve ömür boyu bununla yaşayacaklardı.
Öncesinde Umut ve Barış'la birlikte durumu tam anlamıyla değerlendirip plan yapmamız gerekmişti. Barış planıma temkinli yaklaşmış olsa da Umut tarafından epeyce destek görmüştüm.
"Yalnızca masum olduğumu ispat etmek içimdeki ateşi söndürmeyecek," dedim kararlılıkla. "Onları rezil etmeden rahat edemem."
"Çok fazla vaktimiz yok," diye cevap vermişti Umut. "Fransız ortağımızı şimdilik bize birkaç gün vermeye ikna etmiş olsam da suçsuzluğumuzu ispat etmek için elimizi çabuk tutmalıyız. O tazminatı ödemek istemiyorum haksız yere." Sonuna kadar haklıydı. Aylarca üzerine çalıştığımız harika bir kampanyanın boşa gittiği yetmezmiş gibi bir de şirket olarak kötü bir imaj çizmek üzereydik.
" Haksız bir şekilde kampanya ve kremin çalındığını kanıtladığımızda tazminata gerek kalmayacak, değil mi?" diye sordum merakla.
"Evet, gerek kalmayacak." Umut'un aklına takılan başka sorular da vardı. "Bahar, suçsuz olduğunu ortaya çıkardıktan sonra bizimle çalışmaya devam edeceksin, değil mi?" diye sordu. "Senin gibi yetenekli bir çalışma arkadaşını kaybetmek istemem."
Bu sorunun cevabı aslında çoktan belliydi. Yapamazdım. Yaşanan bütün olaylardan sonra her gün Utku'yla aynı yerde çalışmam mümkün değildi. Utku'nun iki gündür benimle konuşmak için yaptığı bütün girişimleri savuşturmayı başarmıştım. Şirkete geri dönersem buna devam etmek zorlaşırdı bu yüzden ondan olabildiğince uzak durmalıydım.
" Şirkete geri dönmeyeceğim Umut," diye mırıldandım. "Abinle olanlardan sonra aynı yerde çalışamam. Aslında bende senden bir şey isteyecektim ama şu olaylardan bir kurtulalım ondan sonra konuşuruz, olur mu?"
Umut "Utku seni gerçekten çok seviyor," diyerek abisini savundu. "İki gündür pek iyi değil, seninle konuşamadıkça da olmayacak. Belki bir şans versen..."
Sözünü tamamlamasına izin vermedim. "Umut, lütfen bu konu hakkında daha fazla konuşmayalım."
Kendimle ve kalbimle bile Utku hakkında konuşmuyordum. Orion artık benim için yasaklı bölgeydi.
Planın ilk aşaması Ömer'le mail adreslerimizin başkaları tarafından kullanıldığını ortaya çıkarmaktı. Bunun için Ömer'in yakın bir arkadaşı olan Burak'la çalışacaktık. Burak emniyette bilişim suçları biriminde polisti. İşin bu kısmını tamamen Ömer'e devretmiştim. Bulacağımız tüm kanıtlarla birlikte üçü için soruşturma başlatacaktık. İkimize atılan iftiralardan sonra Ömer eski firmadaki işinden istifa etmişti. Yani bu işlerle ilgilenmek için bolca vakti olacaktı.
"Başkomiser Burak ben." Burak'la Kalipso'ya geldiğinde tanışmıştık.
"Bahar bende. Memnun oldum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgili Bahar Çiçeği (Tamamlandı)
Romance⭐The Wattys 2021 Genç Kız Edebiyatı Kazananı Sevgili Orion; Başımıza gelecekleri bilsem yine de aynı serüveni yaşar mıydık? Sanırım bu sorunun cevabı her zaman evet olacak. Deli bir tanrıça olduğum gerçeğini asla değiştiremeyiz. Senin sonsuza kadar...