Keyifli Okumalar💙
BAHAR
Sevgili Orion;
Her bir araya gelişimizin ortalığı savaş alanına çevirmesi ne kadar ilginç değil mi? Sanki bilmediğim birisi tarafından lanetlenmiş gibiyiz. Bu aralar Medusa ile dahi görüşmedim oysa. Olimpos'a geri döndüğümde kendim için bir şans tılsımı arayacağım. Belki şans tanrıçası Tyche'den yardım isterim. Olanları bir de Apollon'a açıklaması var Orion. Duyduklarına hiç mutlu olmayacak. Tüm olumsuzluklara rağmen bu kadar yakınımda olman kalbimi karnaval yerine çeviriyor. Güneşten taneler içeren gözlerin içimi ısıtıyor Orion. İçinde aşk olmadığını bilsem de bana yalnızca bakman bile nefesimi kesiyor. Bir gün bana aşkla bakacak mısın?
Artemis.
"Kızım sen ne diyorsun?" Babam şoka girdiğini belirten bir ifadeyle önce anneme sonra da bana baktı. "Ne nişanından bahsediyorsunuz siz?" Babam ve annem benden bir yanıt beklerken Emre araya girdi. "Ahmet Amca sizin de mi haberiniz yok Bahar'ın nişanlandığından?" Aile içi yaşanan dramımıza Selin Hanım da dahil oldu. "Utku neler oluyor? Bahar bu insanlarda kim?" Herkes haklı olarak bir açıklama bekliyordu ancak tek kelime edemeyecek kadar şaşkın bir haldeydim. Her şeyi elime yüzüme bulaştırmak üzereydim.
Nihayet "Anne, baba sizinle içeride konuşalım mı biz?" demeyi akıl edebildim. Emre "Ben de geliyorum." deyince Selin Hanım ve Melih Bey'e kısaca veda etmek istedim. Utku da yeterince zor durumda kalmıştı. Annemler içeriye geçerken "Ailem nişanlandığımızı henüz bilmiyordu. Utku'yu kabullenmekte zorlanıyorlar." dedim. Onlara yalan söylediğimizi düşünmelerindense Utku'nun istenmeyen damat olması ihtimali daha mantıklı görünmüştü gözüme. "Şimdi onlarla konuşmam lazım. İzninizle." Yanlarından ayrılırken Utku'ya "Aileme açıklama yapmak zorundayım. Gerisini sen halledersin artık." dedim. Utku ise onaylar bir biçimde başını sallayınca restoranın mutfağına doğru ilerledim.
Yanlarına varınca ben konuşmaya başlamadan engelledi ve Emre'ye dönerek "Emre, Bahar artık nişanlı bir kadın. Sende bunu kabul ederek yoluna devam et. Bu ailecek yapmamız gereken bir konuşma. Bizi yalnız bırakır mısın?" dedi. Daha farklı bir açıklama bekleyen Emre'nin yüzüne bir hüzün yerleşti. "Tamam Ahmet Amca, öyle olsun. Sana da hayırlı olsun Bahar." dedikten sonra bizi ailecek başbaşa bıraktı.
"Emre'nin senden umudunu kesmesi gerekiyordu. O yüzden öyle söyledim," dedi babam. "Şimdi senden bir açıklama bekliyoruz." Babamın sakinliğine zıt olarak annem oldukça sinirli bir biçimde bana bakıyordu. "Evet Bahar konuş artık!" Yatta ve sonrasında başıma gelenleri kısaca özetledikten sonra annemin "Ben yalancı bir kız yetiştirmemiştim. Sen nasıl böyle bir oyun oynarsın?" demesiyle başımı öne eğdim. "Kendini kurtarmak için masum bir adamın başını belaya sokmuşsun. Kızım, sen ne yapıyorsun?" Kendimi savunabileceğim bir tane bile makul nedenim yoktu. Karşımdaki insan da yılların avukatı Süreyya. Hiç şansın yok Bahar.
"Özür dilerim," dedim gözlerim dolu bir halde. "Böyle olacağını düşünemedim. "
"Bizden değil, o özürü sözde nişanlından dilemelisin. Adı neydi?"
"Utku. Utku Gürsoy."
Daha da sinirlenen annem "Şahane," dedi. "Yıllardır iş yaptığım insanların oğluna rezil olduk. Sana hiç yakıştıramadım." Sözlerinin bitiminde annem mutfağı terk etti. Babam henüz bir şey söylememişti. "Kızım annen biraz fazla tepki gösterse de haklıydı. Sen bir insanın zor duruma düşmesine neden olmuşsun. Sana hiç yakışmadı."
"Baba farkında olduğum için ona yardım etmek istedim. O yüzden bu akşam onlarla oturdum. Yanındaki insanlara karşı zor durumda kalmasın diye. Ama haklısınız en başta yalan söylememem gerekirdi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgili Bahar Çiçeği (Tamamlandı)
Romantizm⭐The Wattys 2021 Genç Kız Edebiyatı Kazananı Sevgili Orion; Başımıza gelecekleri bilsem yine de aynı serüveni yaşar mıydık? Sanırım bu sorunun cevabı her zaman evet olacak. Deli bir tanrıça olduğum gerçeğini asla değiştiremeyiz. Senin sonsuza kadar...