Eve geldiğimizde kızların bizden ne isteyeceklerini merak ediyorduk.
"Evet kızlar sizi dinliyoruz" dedim.
Sibel "Eee önce bir oturalım soluklanalım sonra söyleyeceğiz. O arada siz de bize birer türk kahvesi yapın" dedi.
Ali "Oldu canım başka emrin" derken
Sibel "Heee şey de olsun.""Ne?"
"Yanında tatlı bir şeyler. Mesela baklava."
Berene dönüp "Ayy canım nasıl çekti anlatamam" dedi.
Ali "Ben kahve falan yapmam" dedi.
"Ne demek yapmam. Yapıcaksın. Bir iddaya girdik. Siz kaybettiniz. Biz ne dersek o olucak. Bugün ne istersek o
O - la - cak" dedi.Ali Ofladı. Yenilgiyi kabul etmişti.
"Kahve nasıl yapılır ben anlamam" dedi."Ben de anlamıyorum. Bakıcaz artık çaresine" dedim.
Beren ayaklanıp "Ben size anlatayım" dedi.
Ali "İyi olur. Süpersin yenge" dedi. Ama Sibel buna izin vermemişti.
Kolundan tutup "Hayır onlar kendileri hallederler. Biz oturup keyfimize bakıcaz" dedi.
"Hadi Ali' cim kahvelerimizi yapın.
Bol köpüklü olsun.""Sibel canım abartmasan mı? Gerçekten bunu mu isteyecektin bizden?" diye sordu.
"Şu an için evet. Ama tabi bu başlangıç. Ne isteyeceğimizi siz kahveleri yaparken düşünücez" dedi.
Kolundan tutup "Tamam Ali hadi mutfağa gidelim biz" dedim.
Ali baya sinirlenmişti. "Görüyorsun değil mi Sibelin yaptığını" dedi kahveyi cezveye koyarken.
"Hiç söylenme oyunu kaybettik. Bugün kızların dediği olacak" dedim.
"Kimin yüzünden kaybettik acaba? Gittin Berene nasıl tutması gerektiğini öğrettin. O da attı ve bizi yendiler"
"Yensinler ne olmuş yani. Sibel yakında senin karın olacak. Eşlerimize kahve yapmışız çok mu?"
Biraz düşündüğünde "Haklısın. Elimize yapışcak değil ya. Onlar bizim için neler neler yapıyor" dedi.
"Aynen öyle"
"Öyle öyle de ben bunun içine kaç kaşık kahve koydum ya. Dalgınlıktan farkında bile değilim."
"Dur dur ben şimdi bakar yaparım" dedim.
Kahveyi halletmiştim. Ali' nin tuhaf bakışlarını fark edince "Ne oldu? Bir şey mi söyleyeceksin?" dedim.
"Sen iyice hanım köylü oldun gittin ha. Korkuyorum senin gibi olcam diye"
"Bunun için korkma. Bence güzel bir şey eşini mutlu etmek. Ki insan sevdiğini mutlu görünce kendi de mutlu oluyor" dedim.
"Ooo içinden bir romantik adam çıktı.
Bak ben seni böyle görmeye alışkın değilim. Nerde o sert, mafya abisi?""Sussana oğlum. O eskide kaldı. Bundan sonra karşında böyle biri var" dedim.
Ali benle dalga geçerken
Sibel "Nerde kaldı kahveler. Olmadı mı daha? " diye seslendi."Oldu oldu geliyoruz" dedim.
~~~~~~
Kahve' nin yanında bir kaç dilim de cevizli baklava koymuştuk.
Salona geldiğimizde kızlar gülüşüyorlardı. Bizi görünce sustular.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Patronum Mafya
Fiksi RemajaSon kez dönüp adama baktığımda katil adamın alnına 1 el ateş etmişti.Korkuyla çığlık attığımda katille göz göze geldik.Esmer kirli sakalı ve kahverengi gözlü.İkimiz de hareket etmiyor öylece birbirimizin gözlerinin içine bakıyorduk.Başkası olsa çokt...