Sabah mide bulantısıyla güne başlamıştım.
Koşarak yataktan çıktığım gibi lavaboya girdim. Biraz kusup rahatladıktan sonra Yavuz da arkamdan gelip endişeyle "İyi misin hayatım?" Diye sordu.
Kafamı olumlu anlamda salladım.
"Karnımda ki yaramaz daha çok beni böyle koşturacağa benziyor" diyip güldüm.Yavuz bana yaklaşıp karnımı okşadı.
"Az kaldı 7 ay sonra kucağımıza sağlıkla alıcaz bebeğimizi" gülümsedim.
~~~~~~
Telefonumun zil sesini duyar duymaz elimdeki kıyafetleri bir kenara fırlatıp telefona baktım.
Sibel sanmıştım meğerse arayan Buğraymış.
"Alo" dedim şaşkın şaşkın.
"Beren nasılsın?"
"İyiyim. Sen nasılsın?"
"Ben de iyi" dediğinde
"Sen beni arar mıydın ya?" Diye sordum.
"İstanbuldayım" dedi bir an.
"Aaa... Şaka yapıyorsun" dedim.
"Hayır ciddiyim. İstanbulda yaşamaya karar verdim. Bir kaç şirketle de görüştüm. Bir şirket kaldı. Hayırlısıyla inşallah güzel bir yere kabul edilirim" dedi.
"İnsallah. Ay çok sevindim" dedim.
"Hazır gelmişken seni de bir göreyim diyorum"
Yerimde zıplayıp "Bu harika fikir. O zaman akşam 8 de bizdesin" dedim.
"Dışarda buluşsak"
"Olmaz bize geliyorsun" dedim.
"Yavuz belki bu teklifine hoşlanmayabilir" dedi.
O görmese de göz devirip "Saçmalama" dedim.
"Gelmesem." Ofladım.
"Hayır itiraz istemiyorum. Akşam burada olacaksın. Hem annem de bizde. Seni görünce çok mutlu olacak" dedim.
"Pekala" dedi sıkıntıyla.
"Ben sana konumu atarım. İşin bitince gelirsin" dedim.
Yavuzun banyodan seslendiğini duyduğumda "Neyse hadi görüşürüz"
"Görüşürüz" diyip kapattık telefonu.
Yavuz "Kiminle konuşuyordun canım" diye sorunca
"Buğrayla" dedim.
Bir anda kaşları çatılmıştı.
"Ne diye arıyor seni?" Dediğinde
"İstanbula gelmiş. İş için. Bende bize davet ettim. İşi biter bitmez bizde" dedim.
"Onu bu eve davet ederken bana sordun mu?" Diyince sorduğu soruyla kala kalmıştım.
"Bilmem aklıma gelmedi sormak" dedim.
"Hem ne sakıncası var ki? Yemek yiyip gidecek. Taa İzmirden gelmiş. Beni görmek istemiş" dediğimde elindeki havluyu yere fırlatıp
"Tabi başka ne için arayacak ki. Seni görmek ister tabi!.." diye bağırmaya başladı."Yavuz sana ne oluyor acaba. Birden bire delilendin" dedim.
"Yok bir şey" diyip giyinmeye başladı.
"Kıskançlık değil dimi bu" dedim.
"Sinir oluyorum" diyip avuç içliyle defalarca dolaba vurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Patronum Mafya
Ficção AdolescenteSon kez dönüp adama baktığımda katil adamın alnına 1 el ateş etmişti.Korkuyla çığlık attığımda katille göz göze geldik.Esmer kirli sakalı ve kahverengi gözlü.İkimiz de hareket etmiyor öylece birbirimizin gözlerinin içine bakıyorduk.Başkası olsa çokt...