29.bölüm Verilen Söz

9.4K 291 65
                                    

Merhaba 👋

Multimedyada Yavuz var bakmayı unutmayın

Keyifli okumalar 😊

~~~~~~

Zaman çabuk geçiyordu. Ben bu süre zarfında hiç işe gitmemiştim. Kaç gündür kendimi yiyip yiyip bitiriyordum. Yavuz vedat beyle anlaşmasını bitirmiş, ilişkisini kesmişti. Yiğit bey ise duyduğuma göre yurt dışına çıkmış.

Yavuz desen ortalıklarda yok. Şirkete de gitmemiş. Nerde bilinmiyor? Ona da bir söz verdim. Yerine getirmek zorundayım ama korkuyorum. Yapmak istemiyorum. Hazır değilim. Hem biz gerçekte evli bile değiliz. Ama seviyorum da. Of nasıl bir ikilemin arasında kaldım.

"Seviyorum ama boşanıcaz..!

Allahım sen bana bir çıkış yolu göster.
Mutfaktan kendime bir çay doldurduğumda televizyonun karşısına geçip oturdum. Kanalları karıştırırken hiçbir şey ilgimi çekmemişti. Aklım yavuzdaydı.
En iyisi Ali'yi aramak o nerde olduğunu bilir.

Karış taraf açtığında "Benim beren" dedim.

"Bişey mi oldu yenge?" Diye sordu.

"Yok bişey olmadı. Ben şey diyecektim. Eee yavuz senle mi? Birkaç gündür eve gelmiyor da" dedim.

"Bizde yavuz sen merak etme" dedi.

"Tamam o zaman ben kapatayım"

Telefonu kulağımdan çekerken
"Ali sakın yavuza kendisini sorduğumu söyleme" dedim.

"Tamam yenge sen merak etme" diyip kapattı.

~~~~~~

Sabah kalktığımda kendimi daha dinç hissediyordum. Kahvaltıyı hazırlayıp karnımı doyurduktan sonra dışarı çıkıp biraz alışveriş yapmaya karar verdim.

Alışveriş merkezinde vitrinlere bakarken tanıdık birine rast gelmiştim.

~~~~~~

Bir cafede oturmuş sohbet ediyorduk.
Hülya hanım "Ben yiğit adına senden özür diliyorum. Çok mahçupum. İnan ki bilmiyordum böyle bişey olduğunu. Zaten vedat da ögrenir öğrenmez yiğiti burdan yolladı" dedi.

"Sizin bir suçunuz yok. Böyle olacağını bilemezdiniz ki. En iyisi olanı unutmak" dedim.

"İş anlaşması da bozuldu" dedi.

"Evet öyle olmuş" dedim.

"Ama ben senle görüşmek istiyorum.
Yani bu olanlar aramızı bozsun istemem. Bizim çocuklar da seni seviyor biliyorsun" dedi.

"Bende onları çok seviyorum. Özledim de, görüşürüz tabi" dedim gülümserken.

Kahvelerimizi içtikten sonra kalktık.
Biraz dolaşıp alışveriş yaptıktan sonra eve dönmüştüm.

Elimdeki birkaç poşeti kenara koyarken kendimi direk koltuğa attım.

Gözlerimi kapatıp biraz dinlenmek istemiştim ama uyumuşum.

Birinin elini belimde ve bacağımda hissettiğimde kokusundan onun olduğunu anlamıştım.

Gözlerimi açmadan kollarımı boynuna sıkıca sardım.

Beni yatağa bıraktığında, yatağımın sol tarafında bir çöküş hissettim.

Yanağımı okşayıp, saçlarımı kokladığını hissediyordum.

Daha fazla direnmeden uykuya bıraktım kendimi.

~~~~~~

Sabah gözlerimi açar açmaz etrafıma baktım. Yatağımdaydım. Ben buraya nasıl geldim diye düşünürken, dünkü olanlar aklıma geldi.

Patronum MafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin