14.bölüm KIZ İSTEME

19.2K 464 280
                                    

Akşam olduğunda evlilik işini konuşmuştuk.

Yarın bereni izmire gönderip annemi de ikna ettikten sonra istemeye gidecektik.

Bu yüzden heyecanlıydım.
Gerçekten de berenle evleniyorum.

~~~~~~

Bereni hava alanına bıraktıktan sonra
uçağa binmeden vedalaştık.

"İnince beni aramayı unutma!" dedim.

"Unutmam!" dediğinde son kez bana bakıp gitti.

Uçak kalktığında arabama binip eve sürdüm. Annemle konuşmanın vakti gelmişti. Umarım zorluk çıkarmaz da hemen kabul eder. Ama etmese bile evlenicem.

Bereni düşündüm. "Acaba Hatice hanım kızını bana verir mi? En son geldiğimde benden pek memnundu."

Güldüm. "Verir ya. Benden iyi damat mı bulacak?"

Arabamı garaja park ettikten sonra eve girdiğim gibi annem beni karşıladı.

"Oğlum. Nerdesin sen!" diye kızdı.

"Burdayım anne geldim işte" dedim.

Salona geçtiğimde rahat rahat oturmayı planlıyordum ki Nazlı ve annesini gördüm.

Bunların burda ne işi var ya!

Anneme dönüp "Bunların burda ne işi var?" diye sordum.

Annem bana "Çok ayıp. Duyacaklar" dediğinde umursamayıp onlara en uzak koltuğa oturdum.

Nazlının annesi "Nasılsın yavuzcum" dediğinde yüzüne bakmadan "İyi" diyip anneme "Senle konuşmam gereken önemli konular var " dedim.

Bi gitseler de söylesem! Ama bunların gideceği yok! En iyisi benim odamda konuşmak.

Ayağa kalkıp "Anne sen bi gelsene benimle" dedim.

Annem "Şimdi olmaz sonra konuşuruz" diyip bi bahane uydurduktan sonra nazlının annesini mutfağa çağırdı.

Bak ya sırf nazlıyla baş başa kalayım diye bahane uydurup gitti.

Bende gitmek için ayağa kalktığımda nazlı yanıma gelip kolumu tuttu ve
"Daha yeni gelmiştin" dedi.

"Evet şimdi de gidiyorum!" dedim.

"Lütfen gitme. Ne zamandır seni göremiyorum. Özledim" dedi ve bana sarıldı.

Sinirle onu kendimden uzaklaştırdığımda "Benden uzak dur!" Diye bağırdım.

Hayal kırıklığıyla bana baktığında
"Ama neden!" diye isyan etti.

"Çünkü seni sevmiyorum!" diye tekrar bağırdım.

Gözleri dolduğunda "O kızı seviyorsun değil mi?" diye sordu.

"Evet. Bereni seviyorum ve onunla evlenicem. Benden uzak dursan iyi edersin!" Dediğimde

Annem "Neler oluyor?" diyip yanıma geldi. "Oğlum neden kavga ediyorsunuz?" diye sorduğunda bişey demedim.

Nazlının annesi nazlıya sarıldığında daha fazla dayanamayıp anneme dönüdüm ve "Yarın bereni istemeye gidiyoruz. En kısa zamanda da evlenincez!" dedim sinirle.

Annem bişey demeden bana baktığında Nazlı ağlayarak "Evlenemezsin! İzin vermem!" diye bağırdı.

"Senden izin alan kim" diyip odama çıktım.

Arakamdan zırlayıp "Görürsün sen!" diye bağırdı.

~~~~~~

Kapım çaldığında "Gir!" dedim.

Patronum MafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin