16.Bölüm

13.8K 378 133
                                    

Merhaba 👋

Multimedyaya bakmayı unutmayın.

Keyifli okumalar 😊

~~~~~~

Uçaktan indikten sonra şoför bizi havaalanından alıp eve götürdü.

Hatice hanım ve berene birer oda hazırladıktan sonra odama geçtip biraz dinlendim.

~~~~~~

Sabah olduğunda işe gitmek için hazırlandım o sırada kapım çalmıştı.

"Kim bu sabah sabah kalkmış?" Diye düşünürken "Gir" dedim.

Kapı açıldığında bereni gördüm. "Müsaitsen girebilirmiyim?" Diye sordu.

"Gel tabi" dedim.

Gülümseyip içeri geçtiğinde berene baktım. Yeşil bir elbise giyinmişti.

"Sabah sabah neden böyle giyindin?" Diye sordum.

"Eee işe gideceğim ya ondan" dedi.

"Daha dün yoldan geldik. Biraz dinlen. Acelesi yok. Nasıl olsa yakında sen benim karım olacaksın. Çalışmasan da olur" dedim.

Kaşları havaya kalktığında "Ama ben çalışmak istiyorum. Evlendiğimiz zaman hiçbirşey değişsin istemiyorum" dedi.

"Peki çalış ama bugün dinlenmelisin. Hatice hanım gelir gelmez kızımı çalıştırdı demesini istemem" dedim.

Gülümsedi. "Merak etme. Annemin böyle düşüneceğini sanmam benim ne kadar çalışkan biri olduğumu bilir. Hem çalışmayı özledim" dedi.

"Tamam o halde çıkalım" dedim ve evden çıkıp arabaya bindik.

"Kahvaltı ettin mi?" Diye sordum.

"Hayır" dedi.

"Güzel o zaman yolumuzun üstünde güzel bir yer var. Orada kahvaltı edebiliriz" dedim.

"İyi olur" diyip gülümsediğinde çoktan gelmiştik. Arabayı park edip içeri geçtiğimizde cam kenarına geçip oturduk.

Kahvaltılık birşeyler sipariş edip gelmesini beklerken sohbet etmeye başlamıştık bile.

~~~~~~

İçeri el ele girmemizle bütün gözlerin üzerimizde olması bir olmuştu.

Fısıldaşmalar berenin gerilesine sebep olsada aldırmamaya çalışarak odamızın olduğu kata çıktık.

Ama bereni geren şey konuşulanlardan çok şerefsizi karşısında görmek istememesiydi.
Bunu biliyordum.

Gerçi göremez ama...

Odamızın önüne gelmeden beren durdu.

Canan ve hakanı gördüğünde sarıldı.

Ona izin verip yanından ayrıldım.

Odama girdiğimde gördüğüm kişiyle elim yumruk olmuştu.

Kapıyı yavaşça kapatıp
"Ne işin var burda!" Dedim.

Kadir tek ayağını bacağının üstüne atarak keyifle kahvesini yudumladı ve "Sana demiştim dönüşüm muhteşem olacak diye" dedi.

"Ne saçmalıyorsun sen. En son seni buradan kovmuştum nasıl girdin?" Dediğimde önünde durdum.

Cebinden birşey çıkarıp bana uzattı.

Kağıdı elime aldığımda okudum.

Babamın vasiyetinde holdingin
%50'ni Kadir'e bıraktığı yazıyordu.
Altında da babamın imzası vardı.

Patronum MafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin