Kesit

4.4K 147 2
                                    

Boş banklardan birine oturduğumda denizi izledim. İşte burası huzurdu huzur.

Elimi karnıma koyup. "Annecim biran önce seni kucağıma almak istiyorum" dediğim sırada yanıma biri oturdu.

Kim diye baktığımda gördüğüm kişiyle kaşlarımı çattım.

"Gerçekten de doğruymuş söyleneler. Demek Yavuz şerefsizinin çocuğunu taşıyorsun karnında" dedi. Öfkeyle bana bakarken.

"Senin burada ne işin var Kadir" dedim.

"Seni görmeye geldim" dedi.

Hiç bir şey olmamış gibi bir de pis pis sırıtıyor.

"Kalk yanımdan" dedim. Beni umursamayıp konuşmaya devam etti.

"Seninle bir anlaşmamız vardı boşanacaktın. Çocuk için mi vazgeçtin?" Diye sordu.

"Kalk şuradan. Yavuz gelecek birazdan. Dayak yemek istemezsin" dedim.

"Sana bir soru sordum!" Diye bağırdı.

Sahilde ki her kez bize bakmıştı.

"Bak ben Yavuzu seviyorum. Ve çocuğumuz olacak. Artık şu takıntından vazgeç" dedim.

"Anlamıyorsun dimi. Ben istediğimi alırım. Öyle ya da böyle. Bunu sakın unutma" dedi.

Tam o sırada Yavuzun öfkeyle bize doğru gediğini gördüm.

"Yavuz geliyor git çabuk burdan" dediğimde oturduğu yere daha da yayıldı.

Yavuz "Karımın yanında ne işin var lan!" Dediğinde

Kadir "Hoş geldin Yavuz. Biz de Berencimle sohbet eriyorduk" dedi.

Yavuz "Ulan Karımın ismini ağzına alma" Diyip Kadirin yakasından tuttuğu gibi yere fırlattı.

"Berencim sen stres yapma. Bebeğine zarar" dedi Kadir. Neden böyle yaptığını biliyordum. Yavuzu kışkırtıp üstüne salmak istiyordu. Onu hapse atmak için elinden geleni yapıyor.

Yavuz yine onun yakasından tutup
"Berenin de çocuğumun da adını ağzına almayacaksın. Bu son uyarım" dedi sert bir şekilde.

"Aaa ama Yavuz sende iki laf ettirmiyorsun ki" dedi.

Resmen dalga geçiyordu bizimle.

Kadir ayağa kalktığında yakasını düzeltip ciddileşti.

Yavuzun kulağına "Ne yaparsan yap. Berenden vazgeçmeyeceğim" diye fısıldasa da ben duymuştum.

Yavuz bu sözü duyunca iyice çıldırdı.
Tam yumruk atacaktı ki durdu.

Kadir yüzünü Yavuza yaklaştırıp
"Eee vurmayacak mısın?" Dedi.

"Berenin peşini bırak. O benim karım. Bak bu son uyarım. Bir dahakine böyle kurtulamazsın" dedi Yavuz.

Yavuzun elini tutup
"Hadi gidelim" dediğimde tam gidiyorduk ki

Kadir "Berene aşığım" dedi.

Yavuzun o an ki yüz ifadesi beni öyle korkutmuştu ki.

Patronum MafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin