41. bölüm Kavga

5.5K 204 13
                                    

Bir yandan annem bana çikolatalı pasta uzatırken, diğer yandan Mehtap anne ekşi mi ekşi bir elma uzatmıştı.

Yavuzun dediği gibi bir gün sonra kaldıkları yerden devam etmişlerdi.

"Bak kızım vitamin bu. Zararlı şeyler yeme" dedi Mehtap anne, anneme bakarak.

Annem "Siz benim kızıma zararlı şeyler yedirdiğimi mi ima ediyorsunuz Mehtap hanım" dedi.

"Yok canım eatağfurullah. Ben sadece olanı söylüyorum" dedi Mehtap anne.

İkisi birbirine öyle bir bakıyordu ki birazdan bu evde savaş çıkacak gibiydi.

Annem ayağa kalktığında
"Bana bakın Mehtap hanım" dedi.

"Evet baktım ne vardı"

"Anne siz ne yapıyorsunuz" dediğimde ikisi de aynı anda

"Sen karışma" dediler.

"Peki" diyip yerime oturduğumda onları izliyordum. Ben bu durumdan cidden sıkılmıştım artık. Bu cinsiyet durumunu fazlasıyla abartmadılar mı?

~~~~~~

Artık başım ağrımıştı. Bunların kavgası da bitmez. Biraz daha yanlarında durursam arada ben kaynayacağım en iyisi dışarı çıkıp biraz hava almak.

Onlar tartışırken fark ettirmeden yanlarından ayrıldım.

Üstüme siyah montumu geçirip çizmelerimi de giyindiğim gibi dışarı attım kendimi.

Yakınlarda bir sahil vardı oraya gidip temiz hava almak istedim. Hava soğuktu ama olsun.

Yolda giderken Yavuz beni aramıştı.

"Hayatım. Ne yapıyorsun, Annemler seni sıkmıyor değil mi?" Diye sordu.

"Sıkıyorlar hemde fazlasıyla. Ben de bu yüzden dışarı çıkıp biraz hava alayım dedim"

"Nerdesin?" Diye sordu.

"Sahile gidiyorum" dedim.

"Niye haber vermiyorsun?" Sesinde biraz endişe biraz da kızgınlık vardı.

"Bilmem aklıma gelmedi" dedim.

"Tamam benim birazdan toplantım biter. Çıkar çıkmaz yanına geliyorum. Dikkatli ol tamam mı?" Dedi.

"Tamam canım. Sen bizi merak etme" dedim.

"Nasıl merak etmem" dedi.

Gülümsedim.

"Görüşürüz" diyip kapattım.

~~~~~~

Boş banklardan birine oturduğumda denizi izledim. İşte burası huzurdu huzur.

Elimi karnıma koyup "Annecim biran önce seni kucağıma almak istiyorum" dediğim sırada yanıma biri oturdu.

Kim diye baktığımda gördüğüm kişiyle kaşlarımı çattım.

"Gerçekten de doğruymuş söyleneler. Demek Yavuz şerefsizinin çocuğunu taşıyorsun karnında" dedi. Öfkeyle bana bakarken.

"Senin burada ne işin var Kadir" dedim.

"Seni görmeye geldim" dedi.

Hiç bir şey olmamış gibi bir de pis pis sırıtıyor.

"Kalk yanımdan" dedim. Beni umursamayıp konuşmaya devam etti.

"Seninle bir anlaşmamız vardı boşanacaktın. Çocuk için mi vazgeçtin?" Diye sordu.

"Kalk şuradan. Yavuz gelecek birazdan. Dayak yemek istemezsin" dedim.

Patronum MafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin